Sunt uimit de raspunsul tau
Nu stiu ce interese au altii, insa eu nu dau doi bani de ce profit are un magazin. Nu fac afiliere sa ma gandesc la profitul lor si la cum vor fi ei peste 10 ani, probabil au angajati care sa faca treaba asta. Pe mine ma intereseaza sa primesc comision pentru fiecare vizitator pe care il recomand si face o comanda, nimic mai mult, nu vreau sa fac cariera alaturi de ei
Daca magazinul nu e capabil sa-si optimzeze platforma astfel incat sa nu ii scada profitul atunci cand este corect cu afiliatii, nu stiu, poate afilierea nu e pentru el. Sa se apuce de ppc. La advertiserii din majoritatea categoriilor sunt si vor aparea intotdeauna alternative.
Pe pagina de contact. In footer sau chiar in header.
Le: inca o chestie legat de profitul magazinului si scaderea acestuia. Nu vad cum ar putea scade in conditiile in care magazinul plateste doar pentru comenzile valide. Daca ar fi sa ascunda numarul de telefon l-ar ascunde doar pentru vizitatorii ce vin din linkuri afiliate, pentru restul sa-l puna si in pop-up daca vor.
Ultima modificare făcută de RedHat; 25th November 2013 la 15:59.
Este o discutie pornita de la "cererea de eliminare a numerelor de telefon" si continuata pe "fonturi".
Este o diferenta majora intre a cere eliminarea numerelor de telefon si scaderea fontului. Da, unii advertiseri sunt obsedati sa fie cat mai mare numarul de telefon, dar asta nu motiveaza cererea de "eliminare" a numerelor de telefon.
Restul discutiei este doar intr-o singura directie.
Solutia este simpla: Numar telefon doar header si (sau) footer, fara afisare de nici un fel in pagina de produs si "suna acum sa comanzi", "comanda telefonic si ai 10% reducere" etc.
Asta poate face oricine, indiferent de platforma si fara a scadea rata de conversie. Dar sa trimiti userul pe pagina de contact, sa iasa din produs, ca sa caute un nr de tel, este absurd.
Romanii comanda in proportie covarsitoare pe telefon!
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
Ca si magazin iti calculezi comisionul pe care poti sa ti-l permiti sa-l platesti afiliatilor in functie de totalul comenzilor aduse de ei. Daca tai din comenzile aduse telefonic, traficul adus prin afiliere e mai putin valoros deci iti permiti sa platesti un procent mai mic din celelalte comenzi.
Caut cu jingle.ro.
Pai daca nu iti ies calculele nu mai bine ii micsorezi comisionul decat sa ii dai afiliatului senzatia ca il furi? Acum ceva vreme kurtmann.ro a anuntat ca vor scade comisionul. Oamenii au marait in stanga si-n dreapta, dar au inteles. Pe acest principiu puteau sa adauge comanda telefonic si comanda pe messenger imediat sub butonul de comanda online.
3suisses de exemplu. Din cate imi aduc aminte au comision de doar 5% cand media pe fashion e de 10% si totusi cam intotdeauna au fost in topul listei in categoria fashion. Ti s-ar fi parut mai ok sa dea comision 10% si sa incerce cu orice pret sa evite comenzile online?
@Marius Morariu, fiecare cu mentalitatea lui dar sa vorbim din prisma afiliatilor nu din prisma managerilor de campanii. Cand voi ajunge sa ma intereseze mai mult decat conversiile care le generez pentru un advertiser, imi voi depune CV-ul la ei sa fiu si platit pentru asta. Pana atunci, ii imprumut deviza unui coleg de forum si anume: i work for money, if you want loyalty get a dog![]()
Ultima modificare făcută de RedHat; 25th November 2013 la 16:29.
Asta nu-i o atitudine sanatoasa daca-ti doresti viata lunga, din toate punctele de vedere, in afiliere. Asta ca un mic offtopic.
Legat de nr de telefon la vedere discutia e simpla. Nu se face! Sunt oameni multi mai experimentati ca noi toti la un loc, oameni care "predau" afiliere pe afara si sfatul lor e acelasi. Fara nr de telefon la vedere, fara chat sau alte chestii de gen. E logica si simpla motivatia pentru care un advertiser nu trebuie sa afiseze chestiile astea pentru traficul venit de la afiliati.
Cand va aud cu aberatiile astea, imi vine sa dau delete la cont (sau 10 negative). Cum ma? Oameni care predau afilierea prin US? Australia? UK? Tazmania?
Aia stiu foarte bine ca in Romania procentul de plata cu cardul este <20%, iar comenzile telefonice sunt >70% pentru majoritatea magazinelor online?
Aia stiu ca in Romania sunt magazine atat de ok, incat nu poti comanda online pana nu suni de 2 ori?
Am si eu o curiozitate? Pe magazinul de care te ocupi (afiliere), ce procente ai de plata cu cardul, comenzi telefonice si abandoned carts?
off: este aceeasi discutie si la seo, aceeasi aberatie: oameni care "predau" seo pe afara si sfatul lor e acelasi. Romania e altceva! Teorie stim toti, practica ne "omoara".
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
Caut cu jingle.ro.
@tom pregateste un curs de marketing ,pt. Rommania
Nimeni nu a facut abecedarul online pentru jungla din Balcani ... Mai sunt conferinte , dar aici se lauda intre ei invitatii . Daca le creste lor firma , creste si online-ul romanesc
░▒▓█▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀█▓▒░
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)