25th November 2013, 01:29
#4832
2 out of 2 members found this post helpful.

Postat în original de
Mihai_Is
Personal incerc sa nu le promovez, in acest fel ajut si magazinele care au o atitudine corecta fata de afiliati.
Ca sa completez postul de mai devreme: 2parale, afiliatii si marketingul afiliat
NU exista attitudine corecta fata de afiliati!
Un magazin online este un business (afacere) care are costuri si profit.
Daca emag ofera 1% e "urat", dar mai bine ca 0%. Daca magazinul X ofera 50% e perfect, e prietenul nostru. NU poti oferii 50% si sa ai produse de calitate si preturi bune = conversii.
Marketingul afiliat este strategie de promovare, foarte buna pentru ca este foarte ieftina.
Cu cat oferi comision mai mare cu atat ai interes sa anulezi comisioane. Un comision de 1-5% este fair, mai ales daca este limitat la 20-25 euro (vezi amazon).
Trebuie sa integeti si magazinele! Au de mentinut preturi corecte, stoc-uri, angajati, ... profit! Cu cat costul cu marketingul afiliat creste, cu atat apar comisioanele anulate.
Sunt cateva magazine cu adaos enorm, care au creat un trend gresit in afiliere, oferind % mari, pentru ca ori au adaos mare, ori din disperare (nu au trafic, seo, vanzari etc.). Cand ele or sa scada %, ajungem la normalitate.
Romanii comanda pe telefon si cu plata Ramburs! Este lege in ecommerce!
A cere anularea telefonului, inseamna ca magazinul respectiv sa inteleaga motivatia si sa poata "tehnic". (vezi postul precedent). Daca imi ceri mie sa scot telefonul, te rugam respectuos sa ceri si celor de la emag (sau altii), iar daca ei "il scot", fac tot posibilul sa-l scot si eu
Magazinele vor profit, asa ca daca eu as avea un magazin maine, as promova magazinul prin marketing afiliat din ziua 0, pentru ca-mi oferta trafic ieftin si ma pot juca cu afiliatii cum vreau eu.
Cei (proprietarii de magazine/ manageri) care nu se pricep (foarte multi), nu inteleg ca depind de afiliati, asa ca fac ce vor ei.
Cei care se pricep, vorbesc frumos, raspund repede, ofera cateva comisioane si merg mai departe. Restul se rezolva din "tunning"
Daca toti ar intelege ca toata "smecheria" in afiliere este "customer lifetime value" ar renunta la "tiganii" si prosteala. Dar daca ar pricepe asta, ar avea comision normal si ar avea o afacere buna.
Ultima modificare făcută de Tom; 25th November 2013 la 01:51.
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
25th November 2013, 11:49
#4836
1 out of 1 members found this post helpful.
Scoaterea telefonului e pierdere pentru magazine, pierdere pentru afiliati. Foarte multi cumparatori isi ating apogeul aptitudinilor de a folosi internetul in momentul in care au ajuns pe pagina produsului pe care vor sa-l cumpere. Ei n-o sa dea comanda online si n-o sa plateasca cu cardul, in schimb stiu sa foloseasca un telefon. La fel sunt altii care nu au incredere sa comande daca nu e o persoana care raspunde la telefon care confirma ca au pe stoc/ magazinul mai exista/ etc.
Daca magazinul ii pierde => profit mai mic. Profit mic => trebuie scazut comisionul afiliatului.
E simplu.
Trebuie sa fii naiv sa crezi ca cei mai multi comanda telefonic din lene si ar fi "stimulati" sa comande online de lipsa numarului de telefon.