Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama
Tot mai multe magazine (fashion) incep sa isi puna casuta de suport, iar daca nu sunt online te indeamna sa ii suni, asta dupa ce au si prin header sau sub butonul de adauga in cos nr de tel. E ceva la moda... doar afiliatii au de pierdut, nu?
Eu am mai dat cate un mesaj, unii au luat mici masuri, altii n-au raspuns, altii au promis ca vor schimba la urmatorul design
Din cate observ, e o chestie generala. Sunt foarte putine magazine care nu te indeamna sa comanzi telefonic. Pe afara (.com) e fix invers: magazinele te indeamna sa plasezi comanda online, asta chiar daca ii suni.
am avut discutie inainte de bf pe subiectul asta, eu le am dat mesaj la vreo 3 campanii la care i am rugat sa ma anunte cand renunta la a promova agresiv nr de tel sau a introduce script de ascundere.
nu inteleg de ce 2p nu este mai agresiv in a impune chestia asta, in egala masura si ei pierd bani
Daca nu ar mai promova nimeni magazinele ce afiseaza numarul de telefon s-ar simti nevoiti sa le ascunda
Am vazut ca unii advertiseri au inceput sa indemne si la comenzi pe messenger mai nou.
Fiecare face ce vrea, personal am ales sa nu ii mai promovez. Subliniam ca 2p are interes sa puna presiune ptr rezolvare.
puneti si numele adv. , asta ca sa ma influentezi si pe mine sa nu-i promovez ....pb imi scapa unele aspecte
░▒▓█▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀█▓▒░
Well, daca chiar te ajuta: pantofisuper, matar ( bine, s-a mutat ), fshoes, Divisima, BeFashion. Saptamana viitoare voi incerca sa initiez un dialog cu 2p pe aceasta tema.
Nu cred ca ajuta cu nimic. Majoritatea romanilor SUNA, pentru stoc si diverse intrebari, indiferent ca ai numerele de telefon "bagate in ochi" sau ascunse. Magazinele au nevoie de vanzari, iar traficul afiliat + comanda telefonica = promovare gratuita.
Nu am vazut 5 magazine profi, ca sa poti avea pretentia la landing page diferite, asa ca daca explici unui magazin ca trebuie sa-si ascunda numerele de telefon, crede ca "ai baut" sau nu te pricepi la ecommerce.
stoc, marimi, livrare in cazul fashion sunt motive de anulare. Indiferent daca au nr de tel sau nu, anuleaza comanda, pentru ca:
- nu mai avem in stoc
- marimea aleasa nu se potrivste, o sa motificam comanda din 36 in 37. Sau se livreaza 36, retur + livrare 37, tu afiliat ai comision anulat!
- livrarea in 30 de zile
- etc
E foarte simplu sa "sari" peste afiliati daca vrei. De aceea sunt genul care recomand tuturor cu magazine online sa faca afiliere = promovare moka, sau mai bine zis: cea mai ieftina promovare! Cum seo a devenit extrem de greu, afilierea este pomana pentru magazine.
Nimeni nu vorbesti de "customer lifetime value", care este cu mult mai mare decat comisionul initial. Daca am gasit un magazin bun, (pret+calitate), sunt client fidel forever (pana la diferite greseli), iar comisioanele ulterioare le generez prin newsletter sau trafic direct = 0 pt afiliati.
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)