Chiar e nevoie sa postezi acest mesaj in 3 threaduri diferite?
Chiar e nevoie sa postezi acest mesaj in 3 threaduri diferite?
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!
Concurs B-mall.ro in februarie
Promoveaza campania b-mall.ro si poti castiga premii in valoare de 4.300 lei:
• Locul 1: 1.000 lei
• Locul 2: 500 lei
• Locul 3: 300 lei
• Bonus: cel mai mare comision aprobat: voucher de 350 lei
• Bonus: cea mai buna zi: voucher de 250 lei
• Bonus: cea mai buna conversie (medie lunara): voucher de 200 lei
• Bonus: 3 vouchere 500 lei ( 30 days coaching @ SuperAfiliati.ro )
Durata campaniei: 1-28 februarie
Mod de calcul: Numar de comisioane valide procesate pana la 31 martie
Note:
• Pentru bonusuri se pot califica doar afiliatii cu minim 5 vanzari valide in perioada de concurs. In caz de egalitate, departajarea se face dupa valoarea vanzarii.
• Voucherele nu sunt nominale si sunt valabile 90 de zile pentru orice comanda in magazinul b-mall.ro.
• Sesiunile de coaching se acorda primilor trei clasati ce nu au intrat in Hall of fame 2Parale, presupune discutii si analize zilnice ale activitatii lor de marketing afiliat, sfaturi si indrumari punctuale.
Pentru orice intrebari/nelamuriri ne puteti contacta 7 zile din 7 la telefon 0377100532, email afiliere@b-mall.ro sau prin mesageria 2Parale.
Întrebare : Se mai accepta promovarea prin Google adwords direct a link-urilor de afiliere, daca da in ce conditii? Am tot căutat acesta informatie, am observat ca la unele campanii din 2parale si profitshare au o politica restrictiva in ceea ce priveste promovarea adwords. Dar la celelalte este permis?
Depinde de fiecare campanie daca accepta adwords sau pe ce cuvinte se poate face. Cel mai bine dai un mesaj advertiser-ului si il intrebi daca nu are nimic specificat in descriere.
A venit si primul comision pe fashion primul comision pe fashion.png
Foarte bine! Vor veni si altele la fel daca te tii de treaba!![]()
Fiind prima postare doresc sa salut cu respect toti membri Seopedia.
Am gasit acest topic ca unul dedicat 2parale si consider ca e locul potrivit pentru cateva intrebari. Cred ca voi primi si raspunsuri satisfacatoare.
Suntem activi ca si advertiser pentru brandul Smart Protection pe 2parale de aproximativ 3 luni. Ca si concluzie, avand in vedere mesajele de la inceputul acestui topic, pot sa spun ca lucrurile stau total diferit in legatura cu serviciile si suportul echipei in comparatie cu inceputurile de acum 5 ani. Am fost pe deplin multumit de colaborarea cu echipa 2 parale.
Lasand la o parte aceste constatari sa trecem la ceea ce ne intereseaza pe toti cel mai mult adica profitabilitatea campaniilor pe acest site.
As dori daca se poate sa primesc cateva raspunsurii de la afiliatii activi si de succes care activeaza in aceasta comunitate. Pana acum randamentul campaniei noastre a fost unul redus desi am incercat sa oferim maximul de suport si informatie afiliatilor.
1. Ca si afiliat ce te face sa nu raspunzi email-urilor de "provocare"(promotii, concursuri, oportunitati speciale care sa ajute conversia) ale unei campanii.
2. De ce aplici la o campanie si ramai inactiv? Ce te poate activa?
3. Ai ocazia sa lucrezi pentru un site de succes cu o rata buna de conversie, de ce nu aloci un timp minim: 1-2 saptamani...pentru a testa cu adevarat acel sector? Ce te-ar putea motiva sa faci acest lucru?
4. Aplici la o campanie, incepi sa aduni putine click-uri, chiar conversii, ti se ofera materiale si suport. De ce nu raspunzi mesajelor, disponibilitatii advertiser-ului si sa ceri materiale personalizate care s-ar sincroniza si mai bine cu pagina/paginile pe care promovezi si ar creste rata rentabilitatii acestor "unelte"? Ce creaza aceasta pasivitate?
Posibil ca pe acest forum sa fie doar afiliati care nu procedeaza in acest fel nu doresc sa jignesc pe nimeni cu mesajul meu. Consider totusi ca puteti oferii raspunsuri care sa ma ajute sa gestionez mai bine aceasta campanie si sa fie utila atat pentru noi cat si pentru afiliatii nostrii.
Cu respect,
Corneliu B.
1. Nu stiu ce inseamna "sa raspunda".. sa iti dea reply sau sa actioneze in campania ? Poate ceea ce trimiteti voi nu este suficient de provocator sau poate nu necesita raspuns.
2. Daca nu ai TOS setat, exista un buton in 2p care permite afiliatului (nou) sa aplice la toate campaniile disponibile. Sau poate este interesat de nisa dar asteapta conditii mai bune.
3. Exista multe siteuri de succes cu rate de conversie buneIar pe langa asta, in afiliere exista mai multi factori.
4. Poate nu este multumit de rezultate.
Exista pasivitate atat in tabara afiliatilor cat si a advertiserilor, nu e nimic de facut.
1. Sa raspunda: in ambele variante, in primul rand ca si utilizator activ intr-o campanie cred ca se doreste o colaborare cat mai profitabila. Atat timp cat tu nu iti faci 30 sec sa raspunzi emailurilor care necesita un raspuns(fie el negativ sau pozitiv, constructiv sau doar din bun simt de a nu lasa advertiser-ul sa faca monolog). Daca nu raspunde din terte motive sa arate advertiser-ului ca foloseste sau ca ii sunt utile materialele sau promotiile create. Ca si promovat si promovator inteleg ca un factor foarte important colaborarea dintre cele doua parti pentru rezultate eficiente. Chiar daca esti un afiliat expert sau un incepator cred ca e important sa stii sa ceri sau sa primesti ajutor din partea celui pe care il promovezi poate am inteles eu gresit acest concept de afiliere si ma puteti ajuta sa merg pe drumul ce bun.
2. Ai punctat foarte bine la prima parte si am inteles cum ajung afiliatii inactivi. Totusi cum ii "activam" din aceasta stare. Ce se doreste de la advertiser pentru trezi interesul unui afiliat inactiv.
3. Care este motivarea, factorii care produc schimbarea de interes a afiliatilor.
4. Cum poti sa fii nemultumit de rezultate atat timp cat nu ai incercat un maxim de efort. Cu 3 click-uri pe zi nu poti astepta 5 conversii. Poate este aici un afiliat "pretentios" in acest sens si ne explica de ce a devenit nemultumit si cum am putea noi ca advertiser-i sa stim si sa indreptam acest lucru.
Multumesc pentru raspunsul prompt sper sa obtinem si alte raspunsuri, cu cat mai diversificat este privita o solutie cu atat poate fi mai utila.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)