Pagina 536 din 577 PrimulPrimul ... 36436486526534535536537538546 ... UltimulUltimul
Rezultate 5.351 la 5.360 din 5770

Subiect: 2parale, afiliatii si marketingul afiliat

  1. #5351
    Avatarul lui Robert
    Robert este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    95
    Data înscrierii
    7th August 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    4.027
    Putere Rep
    95


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Chiar e nevoie sa postezi acest mesaj in 3 threaduri diferite?
    Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!

  2. #5352
    Avatarul lui Serban Cristian
    Serban Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    81
    Data înscrierii
    1st November 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    4.328
    Putere Rep
    81


    Implicit

    Citat Postat în original de mike07 Vezi Post
    ...si exista si varianta a-la-very-long, cand compania profita de sistem si lasa comisionul sa fie aprobat automat de sitem (in jur de 60 zile de cand a fost realizat), astfel ca un comision realizat in data de 28 noiembrie nu este procesat nici pana in ziua de azi dar exista speranta ca el sa fie efectiv platit (daca este aprobat) dupa jumatatea lunii februarie.
    Da, exista si aceasta varianta, dar nu te obliga nimeni sa lucrezi cu un advertiser de care nu iti place.

  3. #5353
    Avatarul lui Serban Cristian
    Serban Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    81
    Data înscrierii
    1st November 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    4.328
    Putere Rep
    81


    Implicit

    Concurs B-mall.ro in februarie
    Promoveaza campania b-mall.ro si poti castiga premii in valoare de 4.300 lei:

    • Locul 1: 1.000 lei
    • Locul 2: 500 lei
    • Locul 3: 300 lei
    • Bonus: cel mai mare comision aprobat: voucher de 350 lei
    • Bonus: cea mai buna zi: voucher de 250 lei
    • Bonus: cea mai buna conversie (medie lunara): voucher de 200 lei
    • Bonus: 3 vouchere 500 lei ( 30 days coaching @ SuperAfiliati.ro )

    Durata campaniei: 1-28 februarie
    Mod de calcul: Numar de comisioane valide procesate pana la 31 martie
    Note:
    • Pentru bonusuri se pot califica doar afiliatii cu minim 5 vanzari valide in perioada de concurs. In caz de egalitate, departajarea se face dupa valoarea vanzarii.
    • Voucherele nu sunt nominale si sunt valabile 90 de zile pentru orice comanda in magazinul b-mall.ro.
    • Sesiunile de coaching se acorda primilor trei clasati ce nu au intrat in Hall of fame 2Parale, presupune discutii si analize zilnice ale activitatii lor de marketing afiliat, sfaturi si indrumari punctuale.

    Pentru orice intrebari/nelamuriri ne puteti contacta 7 zile din 7 la telefon 0377100532, email afiliere@b-mall.ro sau prin mesageria 2Parale.

  4. #5354
    Avatarul lui Nickalls
    Nickalls este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    22
    Data înscrierii
    16th March 2013
    Locaţie
    Brasov
    Vârstă
    42
    Posturi
    96
    Putere Rep
    22


    Implicit

    Întrebare : Se mai accepta promovarea prin Google adwords direct a link-urilor de afiliere, daca da in ce conditii? Am tot căutat acesta informatie, am observat ca la unele campanii din 2parale si profitshare au o politica restrictiva in ceea ce priveste promovarea adwords. Dar la celelalte este permis?

  5. #5355
    Avatarul lui Valentin Drăgănescu
    Valentin Drăgănescu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    3rd April 2011
    Posturi
    152
    Putere Rep
    28


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Depinde de fiecare campanie daca accepta adwords sau pe ce cuvinte se poate face. Cel mai bine dai un mesaj advertiser-ului si il intrebi daca nu are nimic specificat in descriere.

  6. #5356
    Avatarul lui Popa Mihai
    Popa Mihai este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    29
    Data înscrierii
    21st November 2010
    Locaţie
    Germania
    Vârstă
    35
    Posturi
    877
    Putere Rep
    29


    Implicit

    A venit si primul comision pe fashion primul comision pe fashion.png

  7. #5357
    Avatarul lui catalinux19
    catalinux19 este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    24
    Data înscrierii
    7th October 2013
    Locaţie
    Romania
    Vârstă
    35
    Posturi
    478
    Putere Rep
    24


    Implicit

    Foarte bine! Vor veni si altele la fel daca te tii de treaba!

  8. #5358
    Avatarul lui colibry
    colibry este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    10th February 2015
    Locaţie
    Zalau
    Vârstă
    39
    Posturi
    15
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Fiind prima postare doresc sa salut cu respect toti membri Seopedia.
    Am gasit acest topic ca unul dedicat 2parale si consider ca e locul potrivit pentru cateva intrebari. Cred ca voi primi si raspunsuri satisfacatoare.
    Suntem activi ca si advertiser pentru brandul Smart Protection pe 2parale de aproximativ 3 luni. Ca si concluzie, avand in vedere mesajele de la inceputul acestui topic, pot sa spun ca lucrurile stau total diferit in legatura cu serviciile si suportul echipei in comparatie cu inceputurile de acum 5 ani. Am fost pe deplin multumit de colaborarea cu echipa 2 parale.

    Lasand la o parte aceste constatari sa trecem la ceea ce ne intereseaza pe toti cel mai mult adica profitabilitatea campaniilor pe acest site.

    As dori daca se poate sa primesc cateva raspunsurii de la afiliatii activi si de succes care activeaza in aceasta comunitate. Pana acum randamentul campaniei noastre a fost unul redus desi am incercat sa oferim maximul de suport si informatie afiliatilor.

    1. Ca si afiliat ce te face sa nu raspunzi email-urilor de "provocare"(promotii, concursuri, oportunitati speciale care sa ajute conversia) ale unei campanii.
    2. De ce aplici la o campanie si ramai inactiv? Ce te poate activa?
    3. Ai ocazia sa lucrezi pentru un site de succes cu o rata buna de conversie, de ce nu aloci un timp minim: 1-2 saptamani...pentru a testa cu adevarat acel sector? Ce te-ar putea motiva sa faci acest lucru?
    4. Aplici la o campanie, incepi sa aduni putine click-uri, chiar conversii, ti se ofera materiale si suport. De ce nu raspunzi mesajelor, disponibilitatii advertiser-ului si sa ceri materiale personalizate care s-ar sincroniza si mai bine cu pagina/paginile pe care promovezi si ar creste rata rentabilitatii acestor "unelte"? Ce creaza aceasta pasivitate?

    Posibil ca pe acest forum sa fie doar afiliati care nu procedeaza in acest fel nu doresc sa jignesc pe nimeni cu mesajul meu. Consider totusi ca puteti oferii raspunsuri care sa ma ajute sa gestionez mai bine aceasta campanie si sa fie utila atat pentru noi cat si pentru afiliatii nostrii.

    Cu respect,
    Corneliu B.

  9. #5359
    Avatarul lui Serban Cristian
    Serban Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    81
    Data înscrierii
    1st November 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    4.328
    Putere Rep
    81


    Implicit

    1. Nu stiu ce inseamna "sa raspunda".. sa iti dea reply sau sa actioneze in campania ? Poate ceea ce trimiteti voi nu este suficient de provocator sau poate nu necesita raspuns.
    2. Daca nu ai TOS setat, exista un buton in 2p care permite afiliatului (nou) sa aplice la toate campaniile disponibile. Sau poate este interesat de nisa dar asteapta conditii mai bune.
    3. Exista multe siteuri de succes cu rate de conversie bune Iar pe langa asta, in afiliere exista mai multi factori.
    4. Poate nu este multumit de rezultate.

    Exista pasivitate atat in tabara afiliatilor cat si a advertiserilor, nu e nimic de facut.

  10. #5360
    Avatarul lui colibry
    colibry este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    10th February 2015
    Locaţie
    Zalau
    Vârstă
    39
    Posturi
    15
    Putere Rep
    0


    Implicit

    1. Sa raspunda: in ambele variante, in primul rand ca si utilizator activ intr-o campanie cred ca se doreste o colaborare cat mai profitabila. Atat timp cat tu nu iti faci 30 sec sa raspunzi emailurilor care necesita un raspuns(fie el negativ sau pozitiv, constructiv sau doar din bun simt de a nu lasa advertiser-ul sa faca monolog). Daca nu raspunde din terte motive sa arate advertiser-ului ca foloseste sau ca ii sunt utile materialele sau promotiile create. Ca si promovat si promovator inteleg ca un factor foarte important colaborarea dintre cele doua parti pentru rezultate eficiente. Chiar daca esti un afiliat expert sau un incepator cred ca e important sa stii sa ceri sau sa primesti ajutor din partea celui pe care il promovezi poate am inteles eu gresit acest concept de afiliere si ma puteti ajuta sa merg pe drumul ce bun.

    2. Ai punctat foarte bine la prima parte si am inteles cum ajung afiliatii inactivi. Totusi cum ii "activam" din aceasta stare. Ce se doreste de la advertiser pentru trezi interesul unui afiliat inactiv.

    3. Care este motivarea, factorii care produc schimbarea de interes a afiliatilor.

    4. Cum poti sa fii nemultumit de rezultate atat timp cat nu ai incercat un maxim de efort. Cu 3 click-uri pe zi nu poti astepta 5 conversii. Poate este aici un afiliat "pretentios" in acest sens si ne explica de ce a devenit nemultumit si cum am putea noi ca advertiser-i sa stim si sa indreptam acest lucru.

    Multumesc pentru raspunsul prompt sper sa obtinem si alte raspunsuri, cu cat mai diversificat este privita o solutie cu atat poate fi mai utila.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •