10th February 2015, 20:55
#5361
1 out of 1 members found this post helpful.
Unul dintre dezavantajele campaniei este "tineretea" ei, faptul ca nu are inca o vechime, un istoric, niste date care sa te convinga sa o promovezi si ca nu este doar inca una din campaniile la care vei primi dupa vreo cateva luni urmatorul mesaj:
Dragi afiliati,
Va anuntam ca am demarat procedurile de suspendare in cazul campaniei de marketing afiliat pentru site-ul xxxx.ro pentru neplata facturilor restante.
In data de 10.02.2015 campania va fi inchisa, ceea ce inseamna ca linkurile prin 2Parale vor deveni inactive si nu se vor mai inregistra comisioane/vanzari. In paralel se incep procedurile legale privind recuperarea datoriilor.
Va asiguram ca ne straduim permanent sa evitam asemenea situatii prin setarea de reguli orientate catre transparenta si performanta, catre o colaborare echitabila intre parti insa avem in mod evident nevoie si de aportul partenerilor in acest demers.
In situatia in care advertiserul va achita sumele restante si vom ajunge la o intelegere, campania va fi reactivata.
Va vom tine la curent cu evolutia acestor eforturi, speram sa reveni m cu vesti bune in termen cat mai scurt.
Spor la conversii!
Echipa 2Parale
Numai Bine, 2Parale
Este vorba in principal de incredere si, de regula, increderea se castiga in timp.