Ce procedura este mai eficienta de promovare? Promovarea prin articole sau cea cufeed de produse? ai fcut teste ? Care credeti ca este mai eficienta??
Ce procedura este mai eficienta de promovare? Promovarea prin articole sau cea cufeed de produse? ai fcut teste ? Care credeti ca este mai eficienta??
Daca promovezi produsele in sine (un articol la fiecare produs) rata de conversie va fi mai mare, dar tine cont si de faptul ca la 100 de produse trebuie sa scrii 100 de articole deci coat de aprox 1000 ron. Daca mergi pe o gama de produse (o micronisa) si promovezi un cuvant bun vei avea de cele mai multe ori o rata de conversie mai mica dar investesti mai putin in continut (faci doar o pagina cu mult text si un catalog de produse preluate din feed, cu actualizare automata).
Astfel automatizezi treaba si nu iti pui problema ca maine o parte din produsele la care faci review vor disparea din stoc.
Investitia in seo ar fi cam aceeasi la 100 de articole sau la o pagina pe un keyword mai mare. Acum depinde mult si de nisa, dar la mine cam asa stau lucrurile.
2Leva devine 2performant 2Leva - 2Performant. Dupa succesul din BG, 2Performant Network S.A. targeteaza si alte piete din regiune, cum ar fi Cehia, Ungaria, Croatia, Slovenia si Slovacia. Platforma 2Performant este construita pentru a fi functionala in toata Uniunea Europeana.
Pana la finalul anului, compania va intra si pe piata din Polonia. Probabil primul client va fi agito.pl![]()
░▒▓█▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀█▓▒░
De ce sunteti rai?!
Acum au bani, isi permit...
https://blog.2parale.ro/2015/06/o-no...t-network-s-a/
Eu sunt curios cand o sa se transpuna si in fapte...
Totodată, se va pune accent pe dezvoltarea de noi funcționalități în platforma 2Parale, care să ajute atât la creșterea ratei de conversie, precum şi la îmbunătăţirea interacțiunii dintre advertiseri și afiliați.
12.5% = 250 000euro, deci 100% ~ 2 000 000 euro. E interesant ca e evaluarea actiunilor e mai mare ca toata cifra de afaceri. Important e cine da, nu cine cere
12.5%+46.35%+16.65%+18.02%=93.5%
Deci angajatii au cam 1%~20k euro, doar sa dea cineva banii astia. Sa vedem daca creste valoare actiunilor in viitor, greu sa te bati cu astia:
polish2_0wJZVIb.png
░▒▓█▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀█▓▒░
Eu am impresia ca ei se ocupa mai mult de marketing si promovare, fara sa inteleaga ca platforma in sine are probleme.
Eu singur am reparat cel putin 10 feed-uri de la magazine medii si mari in ultimele 2 luni, iar orice mail trimis la 2parale cu probleme, a trecut neobservat. Magazinele nu inregistreza % pe functionalitati precum "comanda rapida", anuleaza comisioane aiurea, vad produse fara stoc (ca ulterior sa anuleze comisioanele pe motiv de "lipsa stoc"), pagini 404 fara redirect, feed-urile sunt haotice, nu exista structura logica in feed, optiuni sau caracteristici, etc.
Eu inca am cereri de aprobare in campanii ce au depasit minim 6 luni, fara raspuns! E clar ca nu se ocupa nimeni, nici de magazine si nici de platforma.
Eu sper ca dezvoltarea 2parale sa inceapa mai intai cu platforma, pentru ca fara platforma afiliatii promoveaza doar magazinele care "se ocupa efectiv", in detrimentul magazinelor mai mici sau la inceput, care ies din 2parale crezand ca afilierea nu functioneaza. Afilierea functioneaza perfect, platforma 2parale nu ajuta "cum trebuie" magazinele sa vanda. (Un magazin nou poate ajunge la 500 comenzi pe zi in 6 luni, dar in afiliere are succes doar daca are "noroc", altfel iese!)
Sper in acelasi timp sper ca 2parale intelege ca un advertiser are nevoie de suport, fie el consultanta sau tehnic (plateste lunar o suma mai mica sau mai mare, ar trebui sa primeasca servicii). Daca un magazin nu stie sa "ascunda numarul de telefon" - il ajuti, daca nu stie sa genereze % pentru comenzile telefonice - il ajuti, daca nu stie sa integreze codul de conversie pe comanda rapida/ridicare in magazin - il ajuti, daca nu stie sa genereze un feed corect - il ajuti, etc. Eu cred ca "taxele" 2parale ar trebui sa fie investite in suportul afiliatilor si a advertiserilor, altfel foarte multi ies, iar magazinele noi nu au sanse cu modelul actual.
Cate platforme ecommerce populare sunt? 5? Nu poate 2parale sa ofere scripturi adecvate pentru cele 5? Sigur ca poate, dar pe cine intereseaza?
Pentru magazinele mici, singurul avantaj in 2parale este SEO, in rest nu au sanse sa fie promovati. Nu orice magazin isi permite un afiliate manager, dar 2parale isi permite sa ofere consultanta telefonica sau prin blog (lipsesc cateva zeci de articole utile pentru afiliati si advertiseri, poate cineva are timp si de "informatii, studii de caz, sugestii, etc").
Inteleg ca marketingul e important, dar platforma este produsul promovat, produs ce are nevoie de multe imbunatatiri. Magazinele noi/la inceput sunt posibile afaceri de succes pe viitor si ei au nevoie de suport, fara suportul adecvat si o platforma performanta, 2parale trebuie sa micreze catre alte tari, pentru ca ajunge rapid la maturitate (sau trebuie sa vanda catre cineva cu viziune).
Pentru afiliati trebuie rezolvata problema "tepelor", care este o necunoscuta pentru toti (de ce exita tepe, se platesc banii, cand, cum...), trebuie ajutati lunar cu suport (blog, studii de caz, mails, intalniri), eliminarea problemelor cu comisioanele, suportul tehnic pentru site-uri pentru cresterea conversiilor "reale" din afiliere si trebuie motivati pentru performanta, pornind totusi de la o platforma performanta (degeaba se numeste 2performant, e mult in urma platformelor de afiliere in 2015).
Din pacate profitshare nu este la un nivel in care sa ofere concurenta reala pentru 2parale, asa ca ambele platforme stagneaza si piata ramane pe loc. Suntem (inca) cu multi ani in urma pietelor puternice, iar asta nu ne ajuta pe termen lung.
Ultima modificare făcută de Tom; 10th June 2015 la 15:44.
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
Sunt perfect de acord cu tine, Tom.
Cel putin in ultimile 3-4 luni a fost o liniste totala... practic au lucrat doar la schimbarea din SRL in SA si atragerea de noi investitii/fonduri.
Din fericire, e bine ca exista si o mini concurenta din partea Profitshare pentru ca probabilitatea ca ceea ce ai scris tu sa fie implementat, este mult mai mare la PS decat la 2P.
Trist este ca desi se citeste ce se scrie pe aici, viteza de implemenatre a sugestiilor este foarte mica.
Poate ca, cu cei 50% noi veniti in echipa 2P, se vor orienta mai mult catre platforma si catre problemele mentionate si de tine...
@avram Banuiesc ca ai spus la misto de agito.pl in 2P![]()
"Blog de afiliat si calatorii: Dragos Bunea Blog"
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)