5th November 2013, 00:01
#4511
2 out of 2 members found this post helpful.
Postat în original de
Dragos Bunea
Totul a plecat de la faptul ca a pus link catre asa-zisele oferte indemnand oarecum sa faca si altii comenzi apoi au urmat discutiile din comentarii, ca ei au dat, ca aia au fost naspa ca nu au data si toti se gandeau daca astia o sa dea sau nu.
Eu nu va inteleg sincer si incerc sa explic altfel, poate intelegeti si cadem de acord asupra unui aspect: Eu cu Tom batem palma pentru o treaba. Eu incep sa-l ajut, totul e ok, Tom e multumit, imi da banii la timp, fericire si voie buna.... la un moment dat Tom plecand de la o intalnire unde mi-a dat ceva bani de un suc scapa portofelul cu cardurile lui (a se citi premium cards) si nu-si da seama.
Eu ce ar trebui sa fac?
1. Sa iau cardurile si sa ma duc la niste amici ca sa vedem cum facem sa scoatem ceva cascaval de pe carduri sau
2. ii atrag atentia lui Tom ca i-a cazut portofelul cu cardurile business?
Pescare, ai gresit exemplul.
Eu sunt platit de tine sa-ti aduc clienti, pentru diverse produse. Tu intr-o zi ai o oferta de peste (sturion). Pestele nu este gratuit, dar din cauza ca a plouat rau si angajatul tau a scris pretul cu un marker ieftin, de la ploaie s-a dus partea cu 50 ron (din 500 ron/kg) si a ramas 0ron/kg.
Eu imi fac treaba, asa sunt eu, serios, iar in ziua respectiva ajung la tine in magazin 100 de clienti (adusi de mine) care vad ca pretul la peste, este de 0 ron. Unul dintre ei ma suna pe mine, frate astia au sturion la 0 ron! Daca asa au afisat, asa este, e posibil sa fie o greseala, o promotie, un concurs, e posibil sa fie stricat, etc, dar intrebati si voi, vedeti "ce si cum".
Tu nu-l vinzi la 0 ron, logic, este o greseala, dar ma dai afara?
Vrei varianta scurta?
Postat în original de
sorinelo
Nu zic ca a facut bine ca a scris articol cu reducerea respectiva ... dar e vina doar a magazinului, schimbi angajatii daca nu-si fac treaba nu iti tai traficul.
O miscare proasta din partea lor cat si din partea 2p ca nu a intervenit. Pana la urma suntem in curtea celor de la 2p sau... cateodata am impresia ca nu.
Corect. Market Online face SEO, adauga produse in avans, pentru indexare si trafic. (Cu siguranta NU au auzit de status hidden ) Au uitat de stoc! greseala lor.
Dar e greu sa-ti recunosti greseala, asa ca dai vina pe "cineva".
Voi va inchipuiti ca cineva procesa o comanda de 0 lei? NU. Vorbim vorbe? (De la MO am avut o singura comanda in viata mea si si-au batut joc de mine, asa ca nu vindeti castraveti la gradinar Nu intru in detalii, fiecare afacere cu smecheriile ei.)
L-au eliminat din razbunare, exact ca si evomag pe lovelife, iar 2parale se uita pe TOS, dar doar cand e vb de afiliati, pentru advertiseri nu se uita nimeni
---------------------
Am impresia ca cineva ii invata gresit ce inseamna content marketing. Reputatia negativa este content marketing, dar se face inteligent. Ce fac ei acum este doar ... GRESIT!
Sau pur si simplu le place scandalul, le plac cartonasele rosii, le place sa renunte la parteneri, ca doar nu este criza, au vanzari record si se pregatesc de BF.
Din pacate pentru ei, atat lovelife cat si "baiatul cu MO" stau pe bara doar 2 etape si au din nou drept de joc! Dar cand vine vremea, au si ei ceva de spus!
---------------------
Hai, la afiliere!™
Ultima modificare făcută de Tom; 5th November 2013 la 00:43.
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
5th November 2013, 02:09
#4516
6 out of 6 members found this post helpful.
Salut,
Cred e important pentru toata lumea sa lamurim 2 aspecte referitoare la suspendarea lui Catalin (lovelife) din 2Parale:
1. Catalin a ales sa jigneasca un partener de-al lui si de-al nostru, in loc sa caute raspuns la o problema simpla pe care o avea: 2013-11-01_1624 - serbancc's library. Nu stiu altii cum sunt, insa eu cand am o problema cu un partener, coleg etc. o rezolv (daca vreau sa o rezolv) discutand direct cu partile implicate. E simplu, elegant, rapid.
2. Catalin (lovelife) a fost suspendat o saptamana / 7 zile din 2Parale (cred ca a omis sa mentioneze acest aspect) pentru punctul 1.
Si mai e important sa lamurim alte cateva aspecte legate de 2Parale:
1. Nu suspendam afiliati decat in cazuri exceptionale (frauda, trafic artificial, jigniri, minciuni etc.). Si aproape niciodata definitiv la prima abatere (sunt foarte putini care au fost suspendati definitiv). Acceptam toate argumentele rationale si credem ca dezbaterile sunt foarte bune pentru mersul corect al lucrurilor.
2. Raspundem la adresa dedicata afiliatilor pe care cred ca o stiti majoritatea. Pe langa aceasta adresa de email raspundem si la intrebarile pe care le primim fie pe adresele noastre, fie pe telefon. Cred ca sunt suficienti colegi de forum care pot sa confirme ca au discutat probleme punctuale fie cu mine, fie cu Vlad, fie cu Alex, fie cu Dorin etc. si ca au gasit rezolvarile pe care le cautau. Daca aveti o nelamurire, cel mai simplu este sa ne scrieti.
3. Recomandam advertiserilor si afiliatilor sa discute direct si intervenim doar in cazuri exceptionale. Una dintre problemele principale discutata des la intalnirile 2Parale e urmatoarea:
- advertiserii spun ca nu sunt contactati de afiliati
- afiliatii spun ca nu sunt contactati de advertiseri
Cum o rezolvam?
4. Saptamana aceasta e intalnirea 2Parale dedicata Black Friday-ului: Black Friday 2013 in afiliere – intalnire 2Parale Am vazut ca sunt deja colegi de forum care participa. Ma bucura sa vad asta, mai ales ca eu am sustinut foarte mult intalnirea de anul trecut: SEO meet. Mi-ar placea ca la aceste intalniri sa discutam pe cat avem timp si problemele pe care le aveti. Credem insa ca focusul trebuie sa fie pe oportunitatile pe care le avem lucrand impreuna, mai ales ca urmeaza cea mai buna perioada din an pentru vanzari si comisioane.
Spor la conversii! (cu si fara trademark)
5th November 2013, 07:31
#4517
3 out of 3 members found this post helpful.
Nu am si nu am avut niciodata treaba cu 2parale sau marketing afiliat, dar mi se pare ipocrizie maxima ce mai vad prin topicul asta. Au fost in trecut furturi si fraude nesimtite si pe fata din partea unor magazine si nu s-a intamplat absolut nimic cu ele, iar la un user, la prima abatere, hop, afara. Stiti sa va promovati afacerea, nu alta!
Aveti prea multi useri mi se pare..si mai vreti sa scapati de ei. Cand o sa se intoarca roata asta, n-o sa vi se mai para ca un user nu inseamna nimic. Atat timp cat si-a cerut scuze, public, inseamna ca totusi n-a facut-o cu rea intentie. Traim intr-o lume libera, ce dracu, de-acum o sa stam cu morcovul in fund cand un magazin greseste? Pentru ca da, de la asta a inceput problema, magazinul respectiv NU si-a facut treaba calumea, a calculat un comision gresit, lovelife nu a venit cu denigrari doar pentru ca s-a trezit suparat pe viata.
Cand vezi ca ai de primit o plata de 500 RON si a doua zi primesti mail ca plata s-a modificat la 458RON, nu-i asa ca prima intentie e sa te enervezi si sa te iei ori de cel care-a trimis-o ori de cel care a procesat-o? Problema se rezolva prin explicatii, lucru care s-a facut, dupa parerea mea, intr-un mod paralel cu profesionismul, de reprezentantul Evomag. Pai tu, ca reprezentant al unei firma, te iei la cearta cu clientii? Nici daca ai dreptate nu faci asta, prietenii stiu de ce, clientii iti tin afacerea in viata. Azi te iei la cearta cu unul, maine cu altul si uite asa se duce vorba.
Asta e opinia mea, daca tot aplicati TOS-ul ala atat de drastic, faceti-o si in folosul userilor, ca pana acum numai cate magazine si-au batut joc de afiliati... nu cred ca a fost unul sanctionat.
Mesajul acesta a fost scris referitor la ce am citit eu prin ultimele saptamani, deci evident nu am de unde sa stiu totul in detaliu, s-ar putea sa contina si greseli, pe care mi le asum.
Spor la treaba!