4th November 2013, 21:08
#4503
1 out of 1 members found this post helpful.
Postat în original de
lovelife
evoMAG este fericit a mai "omorat" un afiliat, a obtinut suspendarea mea din 2parale.
Nu stiu cum crede ca asta ii va ajuta acum sa aiba o imagine mai buna in fata afiliatilor?
Oare acest tip de razbunare nu va declansa un mai mare scepticism din partea afiliatilor?
Deja se merge prea departe . @2parale, Wake UP !!!! Nu e aceasta calea de urmat.
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!
4th November 2013, 23:04
#4506
4 out of 4 members found this post helpful.
Postat în original de
Dragos Bunea
Cred ca nu intelegti un lucru: una e sa semnalezi o problema si una e sa te apuci sa faci comenzi indemnand si pe altii sa faca la fel, ca poate ne da moca cateva tablete. Sunt 100% sigur ca daca doar scria despre problema si le-o semnala si celor de la MarketOnline era totul ok.
Alo, tulcea? tot pescar?
- Daca oferta era de 1 euro, mai erau probleme?
- Daca am 100 de prieteni si postez o anumita oferta (super buna), e vina mea ca promovez oferte? sau vina angajatilor magazinului, pentru ca sunt incompetenti?
- Dar daca am un site de reduceri, care face sync de preturi automat si generam 1000 de comenzi (de 0/1/5 euro)? Asta inseamna ca ma elimini? Pentru ca? Ai gresti tu (magazin) pretul/stocul?
- Dar daca iti promovez oferte cu televizoare de 54.000 ron, suntem prieteni? Indiferent ca tu nu ai stoc si eu generez 1000 de comenzi?
E greu sa recunosti ca ai gresit? Doar nu se astepta nimeni la "livrari".
Din cate observ, se pare ca anumite magazine au nevoie de alt timp de angajati = competenti!
E prea multa tensiune in ultimul timp, iar unii prefera razbunarea. Ca sa ce?
-------------
- DA, e foarte ok, pentru ca in ultima vreme descoperim noi problemele magazinelor, le semnalam, le analizam, etc. Ca sa ce?
- Ca sa-si incaseze unii salariile pentru joburi de marketing / marketing afiliat? Ca sa ce?
- Ca sa faca greseli si sa se razbune pe afiliati? Ca sa ce?
- Ca sa invete singuri ca pe termen mediu si lung este o decizie gresita!
Ultima modificare făcută de Tom; 4th November 2013 la 23:53.
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
4th November 2013, 23:11
#4507
1 out of 1 members found this post helpful.
ca de obicei TOM le spune bine! TOM presedinte !!!
4th November 2013, 23:48
#4508
3 out of 3 members found this post helpful.
Totul a plecat de la faptul ca a pus link catre asa-zisele oferte indemnand oarecum sa faca si altii comenzi apoi au urmat discutiile din comentarii, ca ei au dat, ca aia au fost naspa ca nu au data si toti se gandeau daca astia o sa dea sau nu.
Eu nu va inteleg sincer si incerc sa explic altfel, poate intelegeti si cadem de acord asupra unui aspect: Eu cu Tom batem palma pentru o treaba. Eu incep sa-l ajut, totul e ok, Tom e multumit, imi da banii la timp, fericire si voie buna.... la un moment dat Tom plecand de la o intalnire unde mi-a dat ceva bani de un suc scapa portofelul cu cardurile lui (a se citi premium cards) si nu-si da seama.
Eu ce ar trebui sa fac?
1. Sa iau cardurile si sa ma duc la niste amici ca sa vedem cum facem sa scoatem ceva cascaval de pe carduri sau
2. ii atrag atentia lui Tom ca i-a cazut portofelul cu cardurile business?