Ultima modificare făcută de lovelife; 4th November 2013 la 16:03.
Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama
@lovelife - e vb de MarketOnline, ai ramas setat pe evoMAG
@avram - cum am spus, el a comandat produsele si cititorii lui au facut la fel cu gandul ca vor primi acele produse gratis ca doar s-a mai intamplat. Eu m-am pus in locul magazinului si am inteles de ce au procedat astfel, la fel faceam si eu.
"Blog de afiliat si calatorii: Dragos Bunea Blog"
Pe acelasi sistem, la cata carne in frigider a luat emag pe forum, trebuia ca jumate dintre noi sa fim suspendati.
Ma ocup si cu testare manuala/automata.
PS:Vand advertoriale ieftine pe site cu profil medical.
Nu mai promovez MarketOnline din acest moment.
Ceea ce ei au facut e o porcarie. S-au c* pe un afiliat (Emil D si echipa gadget ro) care le aducea clienti.
Ca au pus produse cu pret 0 e problema lor. De unde sa stiu eu ca nu e o super oferta... sa nu uitam ca si eMAG a vandut produse la preturi simbolice.
@dotcom - Problema e ca si Emil a gandit in acel moment ca si tine acum. Nu stiu daca s-a gandit exact la faza cu eMAG si isi dorea tablete gratis, insa a scris in asa fel incat i-a facut si pe altii sa dea comenzi. Pe scurt, ceea ce a facut a fost nasol si consider ca nu se face atunci cand colaborezi cu acel magazin, in plus putea sa le dea un mesaj pe facebook, twitter, in interfata 2parale, anyware, doar sa le atraga atentia ca e ceva gresit, el a preferat sa faca comenzi si apoi sa posteze repede un articol. Sper sa inteleaga ca a gresit, atat el cat si altii. Cred ca daca era vorba de alt advertiser tot aici se ajungea.
El nu a inteles cum le-a denigrat imaginea si asta e o alta problema.
Daca ma apucam si eu sa scriu de fiecare chestie de genul pentru fiecare advertiser in parte (si credeti-ma ca au fost multe despre majoritatea advertiserilor) probabil acum nu mai faceam afiliere. Am stiut cand sa ma opresc si sa astept sa se rezolve lucrurile de la sine, ca nu mi-au convenit anumite aspecte e alta problema. Am acceptat cu greu noul regulament al celor de la 2parale, a fost o palma data anul trecut mie si altor afiliati care au "deschis" gura, insa probabil a fost necesar.
PS Si daca ar fi sa fiu si un pic rautacios, as spune ca Emil nu ar fi facut la fel si in cazul QuickMobile.
"Blog de afiliat si calatorii: Dragos Bunea Blog"
Dragos,
Tu esti afiliat si nu angajat (tester/programator etc) al magazinului X. Rolul tau e sa trimiti trafic "educat" (targetat etc).
In alte tari exista faze de genul - produsul e pus pe site la un pret mai mic decat ar fi normal tocmai din considerente de marketing. Sau daca e o greseala, ei isi asuma greseala si livreaza produsul cu un discount X daca tot au clientul in magazin.
La noi e alta poveste.
P.S.: Cred ca MO merita o suspendare din 2P, minim 7 zile.
doar eu am impresia ca la noi sunt pedepsiti doar "sclavii" care reclama greselile si nu cei ce le fac ?
intrebare: Market Online pentru greseala facuta a platit cumva ? sau a trecut ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat si a fost suspendat doar afiliatul care si-a permis derapajul de a reclama treaba asta ???intreb si eu ... nu e musai sa primesc un raspuns ...
cam asa ar fi intr-o tara normala ... cunosc multe cazuri de genu asta de magazine din afara Romaniei care DA, ori au livrat produsul, ori si-au cerut scuze si au oferit discount ... iar afiliatii daca vad asa ceva nu ar trebui sa promoveze in continuare magazinul respectiv pentru ca ... alternative exista si vor exista tot timpu.
Cred ca nu intelegti un lucru: una e sa semnalezi o problema si una e sa te apuci sa faci comenzi indemnand si pe altii sa faca la fel, ca poate ne da moca cateva tablete. Sunt 100% sigur ca daca doar scria despre problema si le-o semnala si celor de la MarketOnline era totul ok.
Intrați aici și selectați preț crescător.
"Blog de afiliat si calatorii: Dragos Bunea Blog"
De ceva nu va prindeti voi toti. Noi nu suntem aici sa "reparam" greselile astora, advertiseri, retele, programe. Noi suntem aici sa vindem si greselile lor trebuie sa si le repare singuri, nu sa astepte pomeni moca. De ce nu pun un bonus pentru chestiile astea, sa vedem cate vor mai fi publice. Isi permit, asta-i clar.
Ce fac ei e calea romaneasca, dam cu paru, nu stim sa comunicam, habar n-avem de management.
Vorbim in multe cazuri de niste business-uri mari, de zeci chiar sute de milioane de euro unde nu poate fi vorba de "nu ne permitem ca suntem mici". Au oameni angajati care-s incompetenti si asta se vede. Atata timp cat problema e la tine, tu esti de vina.
Vad si aflu niste chestii in ultimele zile de toata mizeria. Oare ne mai trezim vreodata?
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)