Pagina 454 din 577 PrimulPrimul ... 354404444452453454455456464504554 ... UltimulUltimul
Rezultate 4.531 la 4.540 din 5770

Subiect: 2parale, afiliatii si marketingul afiliat

  1. #4531
    Avatarul lui Octav
    Octav este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    39
    Data înscrierii
    19th March 2013
    Posturi
    324
    Putere Rep
    39


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Citat Postat în original de avram Vezi Post
    Sa-l intrebi pe Dorin ... daca un affiliate manager interzice evenimentul Black Friday in programul sau, ce cauta la intalnirea despre BF organizata de 2p ? ....(aici era continuarea)
    @Avram, hai sa nu incurcam borcanele....

    Vorbim de 2p aici..... nu inteleg ce treaba are Dorin cu celelalte business-uri si programele lor de afiliere.

  2. #4532
    Avatarul lui avram
    avram este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    59
    Data înscrierii
    7th May 2011
    Posturi
    1.361
    Putere Rep
    59


    Implicit

    Da....ma refeream ca in ce calitate onorabila poate sa vb. despre BLACK FRIDAY? ..El nefiind de acord cu evenimentul
    ░▒▓█▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀█▓▒░

  3. #4533
    Avatarul lui Octav
    Octav este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    39
    Data înscrierii
    19th March 2013
    Posturi
    324
    Putere Rep
    39


    Implicit

    Citat Postat în original de avram Vezi Post
    Da....ma refeream ca in ce calitate onorabila poate sa vb. despre BLACK FRIDAY
    In calitatea onorabila de afiliat care genereaza multe vanzari....

    Te-ai gandit la asta?

  4. #4534
    Avatarul lui Stefania Trandafir
    Stefania Trandafir este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    34
    Data înscrierii
    18th June 2012
    Posturi
    550
    Putere Rep
    34


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    2Parale ar fi extraordinar daca faceti o inregistrare video a acestei intalniri de Black Friday si ne trimiteti linkul prin newsletter.
    Ar fi extraordinar daca pe viitor doriti sa organizati video conferinte. Tools-uri sunt destule, unele gratuite.
    If you don’t build your dream, someone will hire you to help build theirs ✔

  5. #4535
    Avatarul lui lovelife
    lovelife este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    101
    Data înscrierii
    8th July 2006
    Locaţie
    Galati
    Vârstă
    48
    Posturi
    5.993
    Putere Rep
    101


    Implicit

    Citat Postat în original de bogdan985 Vezi Post
    Dupa cum spuneam, acceptam si ne plac toate argumentele rationale si credem ca dezbaterile sunt foarte bune pentru mersul corect al lucrurilor. Si daca n-am fi crezut asta n-am fi investit in zecile de intalniri (cred ca le-am inceput inca din 2010), in discutiile de pe bloguri, de pe forumuri, de pe Twitter, de pe Facebook etc., in solutia de ticketing (Zendesk) pe care o folosim, in discutiile private pe care le-am avut cu sute de afiliati si sute de magazine
    Dupa cum probabil vezi si in sistem am fost unul dintre primii afiliati, fiind abordat de Radu Spineanu (il respect pentru ce fel de om este) inca de la inceput (nu prea am reusit sa fac conversii deca foarte tarziu)
    La intalnirile live imi este greu sa ajung sunt puse la ore imposibile pentru mine (locuiesc la 250km de Bucuresti) si fac 4 ore dus si 4 intors, pierd o zi intreaga pe drum
    Sistemul intern 2parale de comunicare intre afiliati si advertiseri este greoi de utilizat, nu poti ordona mesajele de la un singur advertiser, nu poti da reply pastrand raspunsul pentru a urmari discutia, etc
    Citat Postat în original de bogdan985 Vezi Post
    Jignirile nu sunt OK din orice unghi ai privi situatia. E un principiu care imi place si pe care incerc sa-l respect: let's agree to disagree. Cu totii gresim, insa cred ca nu trebuie sa uitam de ce facem ceea ce facem = marketing afiliat.
    Alt ceva am intrebat aici, nu am spus ca voi jigni pe cineva, nu imi place sa jignesc si o fac destul de rar, dar sunt momente cand nu ma pot controla, cred ca majoritatea fac asta. In schimb cand gresesc imi cer scuze si incerc sa repar ce am stricat incerc sa scap de orgoliu deoarece consider ca orgoliul te impiedica sa vezi adevarul si sa progresezi.

    Eu si alti afiliati vreau sa ne fie clarificate cateva dileme despre punctul acesta din Termeni si Conditii "Sa nu aduca prejudicii de imagine si/sau sa lezeze interesele Advertiserilor si 2Parale prin orice actiuni intreprinse sau forme de comunicare folosite", deoarece poate fi interpretat in multe feluri si poate fi folosit drept unealta de a inchide gura afiliatilor si a ascunde adevaruri sub pres.

    De exemplu daca un advertiser www.magazinde tepe.ro a dat o teapa sau a inselat pe cineva si informatia este verificata, daca eu public asta pe un site sau pe un formu nu se poate spune ca este o jignire (adevarul nu este o jignire), consider ca in anumite cazuri este datoria mea sa fac public incidentul, poate si ca jurnalist. Dar conform regulamentului se poate interpreta ca aduc prejudicii de imagine advertiserului, dar luarea unei masuri de natura economica sau de intimidare impotriva mea pentru ca am vorbit poate fi considerata o incalcare a legii. In cazul real am gresit nu am avut dreptate si am incalcat regulamentul, dar acel regulament nu prevede pedeapsa de suspedare pentru incalcarea sa

    Ma intereseaza sa stiu daca regulamentul se aplica in urmatoarele doua cazuri
    - nu sunt afiliat la respectivul advertiser
    - acuzatiile sunt reale
    Ultima modificare făcută de lovelife; 5th November 2013 la 17:56.
    Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama

  6. #4536
    Avatarul lui lovelife
    lovelife este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    101
    Data înscrierii
    8th July 2006
    Locaţie
    Galati
    Vârstă
    48
    Posturi
    5.993
    Putere Rep
    101


    Implicit

    Citat Postat în original de bogdan985 Vezi Post
    Si daca n-am fi crezut asta n-am fi investit in zecile de intalniri (cred ca le-am inceput inca din 2010), in discutiile de pe bloguri, de pe forumuri, de pe Twitter, de pe Facebook etc., in solutia de ticketing (Zendesk) pe care o folosim, in discutiile private pe care le-am avut cu sute de afiliati si sute de magazine
    Daca tot spui asta, uite tin sa te anunt ca eu nu sunt multumit deloc de raspunsurile primite prin tiketing, chiar acum am primit un raspuns absolut stupid la una din intrebarile mele, fara o rezolvare, nu ma intereseaza suma de bani pierduta, ci faptul ca nu se ia nici o masura, nu mi se raspunde concret, si asta nu este prima data.
    Imi explici si mie cum sa nu te enervezi cand dupa mai multe emailuri si discutii primesti un raspuns de genul
    Conform descrierii celor de la AstraOnline: „Vei primi un comision de 7% pentru conversiile produsului de asigurare a locuintei Casa Sigura Bonus, dar si 2% pentru orice alta conversie de pe site.”.
    Cand eu semnalizasem ca in loc de 7% am primit 2% comision ca cei de la Astra au anuntat ca "BONUS: Pentru orice alta conversie dublam comisionul (4%) in perioada 25.10-25.11.2013!" dar tu primesti tot 2% comision. Stiu ca ce i de la Astra sunt seriosi, si presupun ca este doar o problema tehnica
    Si asta este doar un exemplu, au mai fost si altel, din acest motiv am renuntat sa mai intreb pe mesageria interna, nu primesti raspunsuri relevante decat rareori si in probleme simple asa ca eu nu ma simt satisfacut de raspunsuri.
    De la evoMAG nu am primit raspunsuri de jumatate de an si asta pe email direct
    Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama

  7. #4537
    Avatarul lui Tom
    Tom
    Tom este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    129
    Data înscrierii
    25th September 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    3.169
    Putere Rep
    129


    Implicit

    Citat Postat în original de CDK Vezi Post
    In trecut, cand 2parale de-abia facuse ochi, am purtat niste discutii cu Radu Spineanu referitor la posibilitatea de fraudare a programului de afiliere si mi-au placut raspunsurile si abordarea pe care acesta mi le-a oferit. Din pura curiozitate sper sa primesc raspunsuri la fel de directe si incisive si la urmatorul caz ipotetic:

    • Vreau sa creez disensiuni intre afiliatii prezenti pe seopedia si 2parale. Ma apuc sa creez niste domenii pe care pun linkurile de afiliere ale unor utilizatori seopedia. Nu e chiar greu sa gasesti linkuri de afiliat aici pe site. Un click pe profilul unui membru seopedia iti ofera de multe ori informatii despre site-urile detinute de acesta. Cu research de cateva minute sigur se pot gasi macar 5 site-uri care au ad-urile voastre pe ele. De dragul discutiei o sa il folosim pe lovelife ca exemplu.

    • Incep sa arunc cu noroi in advertiserii vostri folosindu-ma de site-uri creeate de mine special pentru treaba asta. Pe acele site-uri adaug linkurile de afiliat ale lui lovelife. Usor de facut daca stai bine sa te gandesti. Adaug niste print screenuri cu niste statistici modificate de mine si 2-3 explicatii care au rolul de a da mai multa credibilitate articolelor mele. Sau pur si simplu arunc cu noroi fara sa prezint vreo dovada. Ca sa fie tacamul complet pot folosi in numele domeniului si nicknameul "lovelife". Sa zicem ca o sa postez pe adresa lovelife.wordpress.com toate informatiile false.

    • Intru pe orice forum cu trafic maricel, imi inregistrez userul "lovelife" si postez aceleasi cacaturi despre advertiserii vostri.

    • Pe forumuri imi dau link catre articolul fals de la adresa lovelife.wordpress.com. Ma pot folosi si de SM ca sa apara informatia si pe fb, twitter si G+.

    • Cand deja informatia a fost imprastiata, trimit un mesaj pe twitter, facebook sau mail catre advertiser si ii atrag atentia ca afiliatul lovelife arunca cu rahat in firma lui.

    • Advertiserul verifica unde au aparut articolele, ajunge si pe lovelife.wordpress.com, vede linkul ads-urilor si va contacteaza pe voi ca sa suspendati respectivul afiliat.


    Intrebarile mele:

    1. Cum tratati voi situatia din moment ce TOS-ul vostru va permite prin formularea evaziva sa dati ban si pe baza unei discutii de pe un forum public?

    2. Daca veti gasi pe site-urile in cauza linkurile de afiliat ale lui lovelife, cumulate cu profilele false pe care le creez folosindu-ma de nick-ul lui, cum veti face deosebirea intre un afiliat nemultumit si un nebun care vrea sa provoace neplaceri?

    3. Daca folosesc aceeasi metoda a site-urilor false doar ca sa fraudez vizitele de pe linkul lui de afiliat, tot il veti suspenda pe lovelife?

    4. Ce ma intereseaza cel mai mult: cum puteti voi sa stiti cu siguranta ca utilizatorul lovelife de pe seopedia este acelasi cu utilizatorul lovelife din sistemul vostru? Nu ar trebui sa luati in calcul doar denigrarea facuta prin site-urile personale ale afiliatului? Un forum public este locul in care oricine poate folosi orice nickname neinregistrat deja in sistem.

    Mi se pare putin cam absurd ca afiliatii sa isi calculeze suma castigata de pe urma fiecarei vanzari si sa vada ca exista erori. Ce se afiseaza in sistem, fie ca e greseala sau nu, e problema voastra si a advertiserilor. Daca eu ca afiliat generez 100 de vanzari pe zi e obligatia mea sa calculez procentul pentru fiecare vanzare in parte? Atunci rolul sistemului vostru sau cel al advertiserilor care mai este? Doar sa imi serviti bannere? Consider ca poti avea pretentii la bun simt din partea afiliatilor atunci cand le oferi o platforma perfect functionala care nu duce la asemenea erori si interpretari. Cred ca ar fi cazul ca cineva de la voi sa realizeze ca unii oameni se pricep sa trimita clienti, nu sa calculeze procentajul pe care sistemele de afiliere ar trebui sa il afiseze fara greseli din moment ce e totul automatizat.
    +14 pt post.

    --------------

    Din toata discutia cu razbunarea evomag sau marketonline, am ramas cu un gust amar.

    Solutia este simpla:

    - nu mai postati cu acelasi user (creati un user nou cand vreti sa aratati ceva gresit, sa criticati (cu dovezi) sau sa va spuneti "liber" parerea. (nu sa injurati))
    - nu mai postati pe site-urile voastre

    Daca vreti sa platiti cu aceeasi moneda, asteptati ca magazinul sa faca o greseala si postati cat mai mult despre asta. Daca nu, intoarceti si celalat obraz.
    Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.

  8. #4538
    Avatarul lui adstart
    adstart este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    29
    Data înscrierii
    14th March 2013
    Vârstă
    37
    Posturi
    160
    Putere Rep
    29


    Implicit

    sau am putea pur si simplu sa nu mai promovam acel advertiser !!! dar na ... trebuie putin cohones pentru asa ceva ... sunt slava domnului o gramada de magazine de promovat in Romania.

    hai sa nu ne ascundem dupa deget, zic! daca vedem o greseala, VERIFICAM INAINTE, dupa care o spunem !!! nu e vina noastra ca s-a facut greseala (si aici ma refer la cazul marketonline). pentru ca practic dam un feedback si vrem sa nu se mai repete.

  9. #4539
    Avatarul lui Serban Cristian
    Serban Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    81
    Data înscrierii
    1st November 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    4.328
    Putere Rep
    81


    Implicit

    Citat Postat în original de avram Vezi Post
    Da....ma refeream ca in ce calitate onorabila poate sa vb. despre BLACK FRIDAY? ..El nefiind de acord cu evenimentul
    Si trebuie sa fie toti vorbitorii de acord cu evenimentul? BF este o gogoasa umflata, pe cat de usor a crescut in ultimii doi ani, la fel se dezumfla ( la nivelul romaniei ), pentru simplu motiv ca o sa mai punem botul odata sau de doua ori la reducerile artificiale de 3 lei sau cele spectaculoase de 90% la huse si incarcatoare, dupa care ne plictisim si regasim reducerile in promotiile de zi cu zi. BF la origine, sa zicem in state, este folosit activ pentru curatarea stocurilor care zac de peste an sau pentru promovarea unor produse ce se doresc introduse in piata, iar reducerile efective sunt de ordinul minim 50%. Ah, si inca un detaliu... se intampla preponderent in offline. Pe online, reducerile exista, dar sunt moderate, poti sta cu ochii pe amazon luna asta si ai sa te lamuresti.

    Dar voi merge la discutie si voi face dialog cu advertiserii din pozitia afiliatului constant, care produc luna de luna cu un trend in crestere, sa vedem cu ce ma ajuta evenimentul BF si cum se pregatesc ei.

    Citat Postat în original de Stefania Trandafir Vezi Post
    2Parale ar fi extraordinar daca faceti o inregistrare video a acestei intalniri de Black Friday si ne trimiteti linkul prin newsletter.
    Ar fi extraordinar daca pe viitor doriti sa organizati video conferinte. Tools-uri sunt destule, unele gratuite.
    Din pacate mi s-a permis sa fac publice doar cateva filmari, le am listat aici.

    Citat Postat în original de lovelife Vezi Post
    ...nu imi place sa jignesc si o fac destul de rar, dar sunt momente cand nu ma pot controla, cred ca majoritatea fac asta. In schimb cand gresesc imi cer scuze si incerc sa repar ce am stricat incerc sa scap de orgoliu deoarece consider ca orgoliul te impiedica sa vezi adevarul si sa progresezi.
    lovelife: ai atacat furibund un brand/advertiser: fura, inseala, pacalesc, etc. Nu ai incercat sa il contactezi, nu ai incercat sa verifici cifrele ( era comanda ta, stiai exact cat si cum ). Nu ti ai cerut scuze si te ai grabit sa editezi mesajul postat initial dupa suspendarea ta din campanie, poate cand ai realizat ca se poate extinde la nivelul platformei. Apoi ai modificat si mesajul initial al topicului, fara sa pastrezi textul cu falsele acuzatii, astfel ca toti cei care citeau mai tarziu comentau ca fazanii, injurand din nou brandul ca face rau si e al dracu. Ai manipulat din nou vaitandu-se ca ai "ti au obtinut suspendarea din 2p", de fapt, a fost nevoie sa intervina 2p cu anuntul ca ai un avertisment de o saptamana, nu ban permanent. Cu riscul de a ma repeta, povestea ta nu a mai avut nici o legatura ca afilierea, a fost un razboi intre tine si brand in care ai reusit cu succes sa tarasti si colegii de forum.

  10. #4540
    Avatarul lui Mihai Petroff
    Mihai Petroff este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    30
    Data înscrierii
    12th March 2012
    Posturi
    102
    Putere Rep
    30


    Implicit

    Legat de intalnirea 2parale, aveti intrebari/sfaturi/comentarii/critici/cereri pentru advertiseri? Sau mai aplicat, pentru 3 Suisses?

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •