Chiar ei se laudau intr-una din intalnirile 2 parale de prin noiembrie.
Au mai fost cazuri in care advertiseri erau indignati cum ajung pe prima pagina in cautarea dupa brand. Google loves me, what can i say?
In general advertiserii care fac asta si pierd mai mult pe termen lung sau nu fac mare branza in afiliere in general. Speram la cat mai putini cu idei de genul asta
Oricum nu e profitabil pentru tine ca afiliat sa mergi pe cuvinte atat de generale. Scopul e sa te nisezi cat mai mult, ca sa acoperi ce nu a acoperit deja magazinul online si sa ai conversie foarte buna.
Pe cealalta parte, advertiserii pot renunta la colaboararea cu un afiliat pe motiv ca nu poarta sapcaLa fel pot face si afiliatii. In cazurile astea controversate (sau cu potential de a naste controverse), cel mai bine este sa discutati cu advertiserul mai intai, asa cum a sugerat si @Marius Morariu.
Ofcors, daca un advertiser A va da afara din campania lui pentru ca faceti AdWords pentru site-ul propriu pe un cuvant de interes pentru el, este foarte posibil ca advertiserul B, competitor direct al lui A, sa aiba politici mai relaxateIn cazul asta nu stiu cine are de pierdut, dar sigur nu afiliatul care are mai multe optiuni la dispozitie.
Va aduc aminte ca advertiserii isi fac singuri managementul campaniilor, mai bun sau mai putin bun. Cu exceptia brand bidding-ului, 2Parale nu ingradeste in niciun fel setul de cuvinte cheie pe care afiliatii pot face AdWords sau orice alt tip de SEM, insa advertiserii isi pot rezerva dreptul de a nu permite promovarea campaniei lor pe un anumit set de cuvinte. Unii comunica asta, altii nu. Personal consider ca denota mai multa incredere cei care spun de la inceput care sunt regulile jocului si care le si respecta pe parcursul colaborarii.
Cam asa e. Nu am trimis decat maxim 6 - 7 mesaje catre advertiseri cu diverse intrebari sa ma asigur ca nu incalc niste chestii care nu mi se pareau in regula, dar nu erau specificate nicaieri de ei. Ei bine, doar 2 sau 3 au raspuns, dintre care unul dupa vreo 3 saptamani.
Nu are rost sa ne ascundem dupa degete. La capitolul colaborare multi dintre ei stau prost.
offtopic
Nu credeti ca ar fi bine ca pe langa numarul de comisioane respinse si valoarea lor pe ultima luna sa adaugati si pentru perioade mai mari? 3, 6 luni de exemplu? Nu de alta dar unii resping comisioane dupa 3 luni si pe ei nu ii mai afecteaza cu nimic si nici pe noi nu ne mai ajuta cu nimic statisticile alea![]()
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)