nu, e respins.
lasa ca Fup pune in descriere : Pentru informatii va rugam sa contactati un consultant FashionUP.ro
nu, e respins.
lasa ca Fup pune in descriere : Pentru informatii va rugam sa contactati un consultant FashionUP.ro
si biro la fel, pt fiecare produs are la final: "Informatii suplimentare pe www,biro,ro ." Lucrurile astea le-am semnalat de cateva luni de zile, dar nimic. Asta e marketingul afiliat din Romania...
Cei de la Nichiduta mi-au parut a fi oameni OK, daca le expui problema poate vor rezolva nemultumirea ta
Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama
Lovelife, nu asta e problema. Sa spunem ca discut cu ei si se rezolva sau nu. Problema e de fapt ca ar trebui sa fie niste minime conditii de bun simt atunci cand publici un feed de produse, nimeni nu se gandeste la afiliat, toti vor sa-si maximizeze profitul si daca se poate sa evite pe cat de mult comisionarea. Sa traga o teapa ca sa o spunem pe romaneste. Stim cu totii ca romanul e inventiv, nu ar trebui sa i se permita oricui sa faca tot ce-i trece prin cap.
Vad ca pe siteul Nichiduta (ca si aproape la toti ceilalti) sunt afisate in header mare si clar doua numere de telefon chiar si atunci cand intri de pe un link de afiliat. E normal asa ceva? Exemplu
Ultima modificare făcută de -Rares-; 8th November 2011 la 12:57.
E corect sa se gandeasca la propriul profit , problema este ca nu se respecta munca afiliatilor, mai ales ca stii ca oricum si mult mai multe comenzi datorita afiliatilor pentru ca sunt clienti care prefera sa faca comanda telefonic, sunt clienti care din motivatii tehnice nu sunt inregistrati de 2parale, macar la cei care fac comenzile online direct de la afiliati sa le plateasca comisionul.
Numarul de telefon din header este foarte importanta pentru conversie, mai ales ca Nichiduta investeste mult si in adwords, publicitate pe site-uri din ce am observat altfel ar pierde bani
Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama
Numarul de telefon e util pt conversie, corect. Numai ca vezi tu, conversiile afiliatilor facute prin telefon nu se contorizeaza, deci afiliatii pierd, magazinul castiga.
In mod normal, pt utilizatorii veniti prin linkuri de afiliat nu ar trebui sa fie afisat niciun numar de telefon si promovata doar comanda online. Asta ar trebui sa fie regula.
Un numar de telefon in header este oarecum ok zic eu si am vazut asta destul de des si la afilierea pe .com. Nu cred ca putem cere unui magazin online sa nu aiba un numar de telefon afisat clientilor tinand cont ca afilierea nu este singura lor metoda de promovare si ca unii clienti doresc sa se intereseze de stocuri, marimi disponibile etc lucru ce le este mai la indemana sa il faca telefonic decat prin e-mail unde ar trebui sa astepte cateva ore pentru un raspuns.
Problema si nesimtirea maxima apare atunci cand in niste campanii din categoriile fashion si lenjerie care langa butonul comanda online observi ca au pus subtil textul sau comanda prin telefon: 02xxxxx. Chiar zilele trecute am observat chestia asta. Voi trimite un e-mail la 2parale sa vad cam ce parere au despre asta.
Ultima modificare făcută de RedHat; 8th November 2011 la 13:30.
Probabil est emia greu sa realizeze doua template diferite care sa fie accesate in functie de refer, eu am vrut sa introduc un magazin in 2parale si am vrut sa fac magazinul special pentru 2 parale pe un subdomeniu, cu aceeasi baza de date dar cu template diferit si neindexabil
Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama
bogdan, te astept cu o solutie pe chestia asta![]()
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)