Asa arata requesturile cand dai click pe un URL din newsletter.
2013-06-13_1547 - tetele's library
Asa arata requesturile cand dai click pe un URL din newsletter.
2013-06-13_1547 - tetele's library
Poate doar dupa ce rezolva: Altex Afiliere. Serban incearca sa faca ceva ok acolo, dar nu cred ca are prea multa libertate.
@lovelife
Nu e chiar asa, cookie isi are rost pentru recurenta vanzarilor sau in cazul in care cineva intra si poate cumpara peste 1, 2 zile de ex.. Afiliatul care "a insamantat" cookie este indreptatit in acest caz, mai ales ca pe online vanzarile nu vin imediat (ex IT/electronice), cumparatorul are de unde alege, poate studia produsul..etc, nu trebuie sa comande pe loc.Tu trebuie sa primesti comision pentur ca ai convins clientul sa cumpere de la emag nu pentru ca ai insamantat un cookie, asta este rolul marketingului afiliat cresterea vanzarilor companiei, si pentru asta ii plateste pe cei ce au determinat asta.
Iar referitor la recurenta vanzarilor, in general in affiliat marketing pot exista 2 modalitati de plata:
1. un comision mic ca %, dar care compenseaza prin perioada de recurenta in acest fel, pe total afiliatul este multumit. Iar aici apare cookie cu toate ca in cele mai multe cazuri perioada de recurenta nu mai exista in ultimul timp.
2. un comision mare ca %, primit prima oara, fara perioada de recurenta.
Avand in vedere cazul 1. este normal sa existe perioada de recurenta si implicit cookie!
Newsletterul Emag trebuie sa fie doar o unealta de email marketing, in schimb ei realizeaza un conflict de interese concurand neloial cu afiliatii care le aduc clienti chiar pentru acest newsletter, prin rescrierea cookie-ului. Una este sa rescrie cookie-ul un afiliat prin newsletter propriu la un segment mic de audienta, si alta este sa o faca in procent de 100% pentru un comparator real, chiar magazinul.
Atata timp cat nu se specifica clar in regulamentul lor acest lucru (si este in interesul lor sa nu o faca), afiliatii "practica un marketing afiliat" pe barba lor. Va convine bine, nu va convine...iarasi bine. Consider ca aceste magarii pot fi folosite in instanta daca va strangeti mai multi, parte intr-un proces.
...Si lista magariilor poate sa continue...dar ce mai conteaza in ecuatia asta comisioanele anulate sau sterse fata de grozavia asta cu rescrierea cookie-urilor.
Cum am mai zis, aleg ALTEX si 2Parale si atat, unde nu ma fura nimeni.
Apropo de ce zice @lovelife
Am comisioane azi de la Fashiondays si 3 Suisses de la cookie-uri din aprilie. Ambele magazine trimit newsletter zilnic, pai ce castig ar mai avea un afiliat daca ar rescrie cookie-urile la fiecare newsletter ? Eu credeam ca vorbim de afiliere nu de bambilici.
Ultima modificare făcută de Demo; 13th June 2013 la 17:26.
Si eu vreau sa ma axez mai mult pe ALTEX, ca acum oricum nu mai se pot scoate vouchere iar vanzarile merg super prost. (deh asistentul nu asista, el da si comenzi). Multumim emag pentru interesul acordat!
Acum e oficiala pe twitter, am pus intrebarea catre emag si profitshare, sa vedem ce zic.
S-au cam aprins spiritele pe aici si am impresia ca multi de pe aici nu vor sa inteleaga cu ce se mananca afilierea. Cu doar cateva exceptii majoritatea va dati cu fundul de pamant ca vi se iau comisioanele de la gura...
Problema, dupa umila mea parere, nu tine de cookies ci de mesajul call-to-action pe care il transmiteti: 95% din cei care cumpara o fac in urmatoarele 24-48 de ore din momentul in care au dat click asa ca perioada recurenta de 30 de zile e doar de dragul de a fi.
Cookies sunt doar un instrument de monitoriare, esenta marketingului afiliat este puterea de a convinge pe cineva sa cumpere aici si acum nu peste 30 de zile...
Si apropos de cookies si plantarea lor, am intalnit la un moment dat un site care redirecta la primul click pe site catre eMAG: un astfel de afiliat este indreptatit sa primeasca comision sau nu?
Iar legat de suprascrierea, presupusa suprascriere, prin intermediul newsletter-ului ganditi-va doar la un singur aspect: rata de deschidere a newsletterelor este foarte mica...
Presupusa suprascriere.
Ai vreun raport legat de rata de deschidere? Pe vremea cand eu lucram la emag, era destul de mare
@tataraseni, nu fac afiliere de ieri, iti pot spune ca in .ro procentul de vanzari in primele 48 de ore (pe ce vinde eMag) e de destul de mic, mai ales in cazul produselor mai scumpe (>1000 lei).
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)