Si eu am prins niste comisione dubioase de cand cu profitshare 2.
Cineva a luat o pereche de casti de 35 de lei si eu am comision de 1 leu. Ma gandesc ca transportul il costa aproape cat castile. De ce ar face cineva asa ceva.
Si mai am unul de 2 lei in asteptare. Din toamna de cand am inceput n-am avut astfel de comisione.
Apoi vreau sa intreb care e diferenta intre vara lui 2012 si acum, pe cei care erau afiliati si atunci. Ma gandesc ca lipsa comenzilor e din cauza ca nimeni nu cumpara produse it vara. Aproape deloc. Ar fi interesant o statistica, si din partea emag sa spuna cam ce vanzari au comparativ cu 2-3 luni inainte.
@Seph cam de 2 ori mai multe comisioane ca valoare, anul trecut vs anul asta.
Unde sunt aia care abia asteptau sa migreze in noua platforma si unde sunt cei care spuneau ca e altceva?
Eu zic ca e clar ce se intampla. eMAG acum este doar cu numele in profitshare. Asta s-a si vrut. Sa fim seriosi, cine intra intr-o retea noua (formata de cineva despre care nu s-a mai auzit nimic pana acum), cu 5 advertiseri si fara statistici clare? Normal ca in acest fel nu puteau concura cu 2parale, dar cand eMAG isi transfera toti afiliatii in noua retea parca vorbim altfel, plus ca multi care isi fac cont acum o fac tot pentru eMAG (au vazut pe blog ce de bani se fac, aoleu mama!) nu cred ca isi face cineva cont in profitshare pentru runningshoes
Pentru eMAG este mult mai ieftin sa dea un TV sau un telefon si sa plateasca niste consultanti sa stea pe site sa "indrume" clientul pierdut decat sa plateasca afiliati nu?
Rectific: ...si de cel putin 4 ori mai multi bani, acum din comisioanele fara TVA isi ia statul partea si nu mai primim nici acel bonus de 5%. In concluzie daca anul trecut faceai 1000 lei cash pe luna, acum o sa faci aproximativ 250 - 300 lei. Cine o duce mai bine pe noua platforma sa ma contrazica, dar cred ca exemplul este destul de real.
nu-i intereseaza afiliatii astia mici , doar aia care produc mult ...
░▒▓█▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀█▓▒░
Dar cine spune ca este vorba de politica de marketing?
marketing - definitie | DEX online
Politica de marketing este foarte ok. Insa suprascrierea cookie-urilor contravine oricarei reguli.
Nimeni n-are nimic impotriva faptului ca eMag se promoveaza, indiferent prin ce canale o face, atata timp cat nu merge in doua barci. Avea al batran o expresie: "nu poti fi si-n car si-n caruta". E o regula de baza chiar si in societate, nu numai in marketingul afiliat.
Nu cred ca avut cineva aici obiectii la politica eMag de marketing. Doar la politica de marketing afiliat, ceea ce e cu totul altceva... Sustin in continuare ca advertizerul nu trebuie sa aiba si cont de afiliat! Ce sa mai spun de distribuirea link-urilor de afiliere prin propriul site, contra unor premii...
Eu daca fac asa ceva ma zboara imediat din platforma, si pe buna dreptate. Ce-ti zice voi sa gasiti la mine in site link-uri de afiliere pe "click aici si poti castiga..."? Dar "aboneaza-te la newsletter si poti castiga..." sau "deschide newsletter-ul si poti castiga..." nu e tot aia, cand ala e plin de link-uri de afiliere?
O concluzie, totuși ... cineva?
Putem migra liniștiți pe alte platforme, până primim newsletter "normal".
Momentan am o creștere ca număr de clickuri, dar degeaba. ZERO.
Apropos'... ați primit careva NL azi de la emag?
Ma de ceva timp eu in fiecare dimineata gasesc mail de la emag pe 3 adrese pe care nu stiu de unde le are....
Acuma intrebarea mea de profan este ... daca tu ai un cookie la cineva in calculator si ala primeste NL si da click si merge pe marele emag iti anuleaza cookie?!
Cred ca asta este singura solutie in momentul de fata. Migram catre alte platforme daca nu vrem sa fim prostiti pe fata la nesfarsit. Daca continuam sa facem munca patriotica normal ca vor continua in ritmul asta. Pe forum oricum vorbim degeaba, trebuie noi sa facem ceva, nu sa asteptam de la ei.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)