13th June 2013, 16:04
#1496
1 out of 1 members found this post helpful.
Postat în original de
Octav
Un exemplu ar fi bannerul din header-ul siteului stirileprotv_ro care bineinteles ca e trecut tot prin profitshare... si exemplele pot continua. Acest site are in jur de 500.000 de vizitatori unici pe zi, mi-e greu sa cred ca Pro-ul afiseaza acel banner in header doar pentru cateva comisioane.....
Banerul de pe stirile ProTV este campanie platita de emag
Sa nu fim absurzi, presupun ca vrei sa primesti comision si pentru faptul campaniile emag platit cu bani grei. Din ce am observat folosesc acel sistem pentru ca departamentul de marketing sa poata analiza parametrii fiecarei modalitati de promovare, o folosesc peste tot unde se promoveaza, si nu pentru a nu iti da tie comisionul.
Daca cineva cumpara dupa ce a dat click pe un baner de pe site-ul protv nu inteleg de ce ar trebui sa iti dea tie comision daca respectivul a dat click pe un link afiliat de la tine de pe site acum 1-30 zile
Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama
13th June 2013, 16:22
#1499
1 out of 1 members found this post helpful.
Postat în original de
lovelife
Banerul de pe stirile ProTV este campanie platita de emag
Sa nu fim absurzi, presupun ca vrei sa primesti comision si pentru faptul campaniile emag platit cu bani grei. Din ce am observat folosesc acel sistem pentru ca departamentul de marketing sa poata analiza parametrii fiecarei modalitati de promovare, o folosesc peste tot unde se promoveaza, si nu pentru a nu iti da tie comisionul.
Daca cineva cumpara dupa ce a dat click pe un baner de pe site-ul protv nu inteleg de ce ar trebui sa iti dea tie comision daca respectivul a dat click pe un link afiliat de la tine de pe site acum 1-30 zile
1. Nu sunt absurd, parametrii fiecarei modalitari de promovare se pot afla prin N alte modalitati, nu e nevoie de profitshare.
2. Da, vreau sa primesc comision in perioada de recurenta cat timp am trimis trafic catre Emag si vizitatorul sa abonat la newsleter-ul lor....
3. Afiliatii Emag se confrunta cu o problema majora, si anume concureaza cu super-mega-afiliatul "Departamentul de marketing Emag" (care are acces la date despre cele mai profitabile nise/cuvinte cheie/canale de promovare/etc.)
P.S.
Nu spun ca Emag nu ar trebui sa-si faca propriile campanii de marketing (display, ppc, newsletter etc.) doar ca este inadmisibil sa faci marketing afiliat si prin propriile campanii de marketing sa rescrii cookie-ul afiliatului care munceste pentru tine!