13th June 2013, 13:47
#1480
2 out of 2 members found this post helpful.
Iti dau 2 scenarii:
1. Se apropie black friday. Promovezi intens un site dedicat cu 1 - 2 luni inainte, plasezi mii de cookies-uri, te astepti la comisioane frumusele pe masura investiei, insa imediat ce ofertele de black friday se activeaza emag trimite un newsletter. Cum o mare parte din ei sunt cu ochii in 4 sa prinda ofertele, bam pierzi un procent considerabil de conversii.
2. Scrii despre un laptop si recomanzi emag. Vizitatorului ii place magazinul, se aboneaza la newsletter si urmeaza ca la sfarsitul lunii cand ia leafa sa isi cumpere laptop-ul. Intre timp emag da un newsletter si tu te-ai ales cu nimic.
Bine, pe mine personal nu ma afecteaza chestiile astea pentru ca nu investesc nici macar timp in afilierea cu ei insa asa ca fapt divers nu sunt chiar atat de corecti precum vor sa para. Ma rog, cel putin in opinia mea.
PS. Daca tot vorbim de corectitudine vis-a-vis de link-urile din newsletter am o solutie pentru ei si anume sa nu comisioneze produsele promovate in ele. E simplu, nu e nevoie sa stearga atatea cookies-uri cu buretele
Ultima modificare făcută de RedHat; 13th June 2013 la 14:01.