13th June 2013, 14:56
#1483
2 out of 2 members found this post helpful.
Chestia asta cu newsletter-ul ar trebui sa dispara daca vor ca afiliatii sa investeasca si altceva in afara de timp. Scenariul si mai "apocaliptic" este sa investesti sume de bani considerabile prin diverse metode de promovare (AdWords, Facebook Ads, etc.) atunci cand se apropie un eveniment precum e Black Friday si nu numai pentru ca sunt si alte luni in care se fac oferte bune, dar mai e si decembrie, in fine, si la final sa vezi ca ai investit 2.000 de euro si te-ai ales cu 1.000 pentru ca majoritatea au intrat si pe newsletter ca sa vada toate promotiile si apoi au decis sa cumpere.
Deci, ca sa punctez ce as vrea eu sa se intample la Profitshare 2.0 ca sa ne atraga in continuare:
1. Sa nu mai apara asistentul online vizitatorilor care au venit prin link-urile de afiliere
2. Sa nu se mai puna link-uri de afiliere in newsletter
3. Afiliatii sa primeasca un comision de tip lead pentru vizitaorii ce se inscriu la newsletter
Propun ca cei care au si alte propuneri sa continue ori sa modifice lista, iar la final (pana in data de 30 iunie) sa o trimitem catre cei de la Profitshare 2.0 sa vedem ce spun si ei. Daca nu ne implicam si doar discutam nu cred ca se va rezolva nimic.
13th June 2013, 15:06
#1485
1 out of 1 members found this post helpful.
Ati incercat sa-i rugati frumos sa nu mai puna linkuri de PS in NL? Eu cred ca ar merge. Si daca nu, ce sa faci, n-ai cum sa te superi cand iti fura niste comisioane... Pana la urma va fac o favoare ca va primesc in sistemul lor de afiliere.
La 2Parale veneau afiliatii numai cu jalba-n protap, la PS vad ca "aia e".
13th June 2013, 15:18
#1486
1 out of 1 members found this post helpful.
@tetele - nu discutam despre 2parale aici, lasa ca se stie ce-i si acolo. Nu stiu de unde vine chestia asta ca cei care lucreaza sau au lucrat la companii rivale sa incerce sa arunce cu noroi unii spre altii? E o practica des intalnita sau se intampla ocazional? Daca printr-o anume conjuctura ai ajunge sa lucrezi acum pentru Profitshare cum ar fi?
Facand o parelela (poate nu e ok, dar na) si unii jucatori se dadeau mari dinamovisti pana sa ajunga la Steaua si invers.
13th June 2013, 15:19
#1487
1 out of 1 members found this post helpful.
Vorbim degeaba aici, oricum nu ne baga nimeni in seama si vor face numai cum vor ei. Va convine bine daca nu convine renuntati sau alegeti altceva. Eu de fiecare data cand am avut probleme si am dat mesaj la suport am primit numai raspunsuri pe langa subiect sau raspunsuri intr-un limbaj de lemn, aiurea, zici ca eram ultimul prost, nu au recunoscut niciodata ca au gresit ei sau ca a fost o problema de la ei. La ALTEX de cate ori am scris ceva am primit un raspuns clar fara abureli. M-am resemnat. Se intampla asa pentru ca deja sunt foarte cunoscuti au vanzari, le merge bine, de ce ar mai avea nevoie de noi? Ne mai pastreaza numai daca ne convine sa jucam cum vor ei.
Nu inteleg cum in anul 2013 un magazin de talia emag "ajuta" clientii cu acel asistent. Pai daca vrei sa inveti un utilizator incepator nu dai tu comanda in locul lui, cum il ajuti asa? Cei care nu se pricep sau cei care din lene vor alege mereu sa foloseasca acel asistent, iar de invatat oricum nu se vor invata, deci adio comision. Oricum asta e un pretext pentru ca ei sa mai poate evita niste plati catre afiliati.
Cand s-a bagat profitshare 2.0 beta le-am trimis feedback, am primit vreun raspuns? Bineinteles ca nu, cred ca formularul ala era pus la misto sa para ca parerea noastra conteaza. Asa ca degeaba ne dam noi cu capu aici pe forum pentru ca ei nu vor lua in considerare niciodata parerile noastre. Ne aburesc cu povesti frumoase pe blog insa in realitate nu vor sa auda parerea afiliatului. Am scris acum cateva pagini in urma ca ar fi ok pentru noi sa scoata acel asistent pentru traficul venit din afiliere, claudiu nici macar nu m-a auzit. Cand e vorba de bine imediat e aici sa tina partea sau sa laude insa cand vine cineva cu o propunere se pare ca nu mai stie sa raspunda.
13th June 2013, 15:19
#1488
1 out of 1 members found this post helpful.
Ghid de supravietuire Emag Black Friday (recomandari pentru clienti, sursa: http://blog.emag.ro/wp-content/uploa...1/image003.jpg)
1. Fa-ti cont din timp...
2. La ora 2 noaptea se trimite un newsletter cu promotiile de black friday... (bineinteles cu link afiliat, a.i. sa rescriem 90% din cookie)
3. La 9 dimineatza, dupa ce ne-am asigurat ca toti au deschis email-ul si au dat click pe link-ul profitshare din newsletter dam drumul la reduceri pe site...
Inteligent...