@all
Am inteles punctul vostru de vedere cu privire la vouchere insa sigur nu se va schimba nimic din ce s-a anuntat.
Cei care au inteles la randul lor aceasta schimbare se gandesc la strategii pentru ca aceasta modificare in termeni de plata sa ii afecteze minimal. O solutie e autorizarea pe o forma de organizare PJ. Hai, serios, voi dincolo de castigul facut din afiliere nu aveti cheltuieli pe care sa le deduceti?
Cei care intr-adevar pot sa se declare suparati ar fi cei care ocazional fac afiliere si castiga tot ocazional insa ne place sa credem ca suntem intr-o comunitate de specialisti si cred ca noi suntem in stare sa ne adaptam la schimbari direct din ADN-ul nostru (deopotriva afiliati,
SEO-isti samd). Uite, vine un update semnificativ de Panda, am mai trecut peste asta; inclusiv eu am avut site-uri penalizate insa in loc sa ma vait si implicit sa ma zbat in ceva care nu depinde de mine am cautat solutii si am reglat din mers. Pe aceasta idee s-au anuntat din timp schimbarile in materie de plata din noul Profitshare.
@Lensflare
Reiei la nesfarsit aceleasi doua subiecte, am spus deja ca afiliatii sunt afectati minimal de acest lucru. Si cand spun minimal, gandeste-te la Matt Cutts cand anunta schimbari care afecteaza procente restranse

Solutia ca impactul sa fie inexistent pentru tine este ca atunci cand trimiti vizitatorul pe site-ul advertiserului este ca tu sa ii oferi informatii pe care le-ar intreba de la operator. Si ca o paranteza, pe eMAG.ro, cel putin, detaliile pentru produse sunt bine facute, unele produse au review-uri foarte bune de la useri, se specifica clar daca produsul este in stoc, mai nou se spune la produse si ca au livrare gratuita, se specifica inainte de comanda timpul de livrare. Cam ce alte informatii se mai pot intreba pe chat cu un operator?
Suntem intr-un mediu public, nu pot sa ofer informatii insa toti cei care ne-au contactat pe support au primit raspunsuri si s-a gasit o rezolvare. Uite la floryn, ne-a transmis ceva foarte suparat si am dezvoltat prioritar o solutie pentru el. Si cum am procedat cu el nu este deloc o exceptie, ideea este ca am primit sugestia cu nume si prenume si tin foarte mult ca sugestiile si feedback-ul de orice fel sa vina pe un canal oficial, verificabil.
Imi doresc sa te ajut atat pe tine cat si pe altii cu insight-uri utile, sfaturi sau orice alt lucru specifice afilierii.
De feedback negativ pana acum nu a fost cazul, e drept am primit idei, insa noul Profitshare general vorbind este foarte apreciat.
Haideti sa vorbim intr-un limbaj care sa acopere elemente specifice afilierii: rate de conversie, valori medii pentru comisioane, performanta individuala pentru advertiseri.