Depinde daca Emag e afiliat sau nu.
"acordarea comisioanelor se va face, fara exceptie, afiliatului care a livrat ultimul click."
Inca o idee: pot sa creez newslettere si sa le distribui pe mail cu link afiliat?
Depinde daca Emag e afiliat sau nu.
"acordarea comisioanelor se va face, fara exceptie, afiliatului care a livrat ultimul click."
Inca o idee: pot sa creez newslettere si sa le distribui pe mail cu link afiliat?
Am facut acum pe fuga o verificare. Din statisticile mele pe cele mai bune luni din urma, constat ca doar 15,82% dintre comisioane apar dupa a 10-a zi. 13,54% apar intre a 4-a si a 11-a zi. In ultima vreme nu am mai avut comisioane peste 4 zile. N-are cum sa fie mai rau ca acum. Normal ca nu bucura pe nimeni scaderea recurentei, dar sa vedem mai intai efectele...
Din punctul meu de vedere, mai rau ca acum n-are cum sa fie, bineinteles daca nu vor mai fi suprascrise cookie-urile.
Toti suntem in ProfitShare pentru rezultate, si noi si advertiserii. Cred ca in timp sistemul se va echilibra, dar cu cat mai repede, cu atat mai bine.
Recurenta de 10 zile este valabila doar pentru eMag. Nu stiu de ce, am sentimentul ca nu va pleca nimeni...
Ultima modificare făcută de Mishu; 1st August 2013 la 20:45. Motiv: Ultimul rand...
Da, conform T&C din platforma.
Nu.
Nu inteleg. Te bazai pe AdWords? In cazul acesta nu se mai poate, ultimele upgrade-uri de AdWords au facut posibile targetarea mai multor cautari foarte exact si astfel pe long tail licitau si afiliatii, si eMAG. Se cresc artificial niste costuri, sistemul AdWords fiind bazat pe licitarea efectiva.
Daca te bazezi pe continut, eu as vedea o mare oportunitate prin marirea semnificativa a comisionului pe mai multe grupe de produse.
Nu poti sa compari iulie-august in care se cumpara turism&alte produse si servicii cu luni in care se cumpara tehnologie. Colegii de pe forum iti pot explica cum e cu sezonalitatea in afiliere.
Va urma o crestere masiva din septembrie incolo, acum e bine sa iti dezvolti strategia de toamna.
Nu cred că s-a mai bazat nimeni pe AdWords din moment ce se știa ce planuri are eMAG încă de anul trecut și oficial anul acesta (după ce doi afiliați care făceau AdWords s-au lăsat păgubași cu afilierea și "s-au angajat" la Profitshare).
Chiar nu merită efortul, la o rată foarte mică de conversie a eMAG și la o concurență foarte mare. Comisionul a crescut la produsele la care e concurență foarte mare.
Sa ramana pentru eternitate!Linkurile din newsletter anuleaza sau nu cookie?
Nu.
Analizez si vin si eu cu cateva pareri.
"Blog de afiliat si calatorii: Dragos Bunea Blog"
@dotcom
Din cate inteleg, alte retele erau doar "consolidari". Presupun ca tocmai datorita ratei mari de conversie din Profitshare aceste alte monetizari erau doar "consolidari".
Atunci despre ce vorbim noi aici? Ah, ca putem sa spunem orice sub impresia unui nick anonim?
Claudiule,
În general niciun afiliat nu se bazează doar pe un advertiser din diferite motive.
Rata de conversie eMAG e undeva la 1% pentru afiliații super nișați, alți adertiseri români pe IT au mai mult. eMAG vinde mai mult decât alții, dar nu neaparat același lucru e valabil și pentru vânzările prin afiliere.
La ce-i mai trebuie lui eMAG afiliați când are abonați la newsletter? Nu?
1% la telefoane mobile? Chiar pe astea mă bazam...
Emag nu inregistreaza comisioanele ce nu au refer site-uri acceptate de ei la tine
Si cum la 10-20% din trafic google nu poate stabili refer (cel putin asa se vede la mine in analytics), ma indoiesc ca emag sunt mai tari si reusesc sa identifice refererul in mai mult de 70% sin click-uri, poate ma insel eu, dar astept sa imi spuna ei
Am trimis comentariu pe blog cu aceasta situatie si nu se aproba comentariul, am trimis si la suport, nici un raspuns.
Din ce inteleg emag prin chestia asta nu inregistreaza din start 30% din comisioanele afiliatului
Ultima modificare făcută de lovelife; 1st August 2013 la 22:58.
Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama
Ok, deci in sfarsit vesti bune!
Felicitari echipei PS2 pentru ca tin cont de parerile afiliatilor si incearca sa mai "regleze" platforma. Chiar daca multi de aici consideram PS2=eMag, faptul ca advertiserul eMAG a mai schimbat politica de resetare agresiva este un semn bun si poate si rezultatul insistentei unor persoane de acolo care sustin afiliatii, dincolo de toate parerile carcotase.
Consider recurenta de 10 zile suficienta, cresterea comisioanelor o oportunitate excelenta iar anularea campaniilor adwords cu linkuri de afiliat... pacat ca nu am profitat si eu de asa ceva
De Black Friday si alte zile nebune, va trebui sa acceptam mai putin. Nu va inteleg nemultumirile de data aceasta. Era mai bine ca emagul sa trimit cu o saptamana inainte de BF cate 3 newslettere resetoare pe zi?
Parerea mea, si nu-mi sariti la gat, este ca anuntul lui Claudiu este cel putin incurajator!
In legatura cu lista in care se anunta cresterea comisioanelor sunt cateva erori, pe nisa pe care activez eu erau comisioane de 6% dar ei spun ca le-au marit de la 3 la 5%, deci au micsorat dar ce conteaza acolo cateva detali, da mai bine in statistici
Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)