Toate url-urile lor sunt de forma site/pagina.html, indiferent de ce e vorba: site/index.html, site/categorie.html, site/subcategorie.html, site/articol.html. Consider ca nu este suficint de "clara", e prea plata. O structura arborescenta prin breadcrumbs (care parca era bazata pe locatie) nu este similara cu o structura arborescenta clasica: site/categorie/subcategorie/index.html. Deci nu ma refer la link-ul articolului, ma refer la scructura.
Acel / este mai mult decat un banal separator si consider ca asta este motivul principal pentru care inca nu rakeza bine pe long tail-uri specifice nisei. Sa faci SEO inseamna sa ajuti (obligi daca poti) motorul de cautare sa-ti indexeze site-ul corect, asa cum vrei tu, nu sa-l pui la munca se descopere structura site-ului dupa miile de legaturi interne.
Ultima modificare făcută de Mishu; 17th May 2017 la 15:04.
Cat de repede evolueaza lucrurile, diferente mari fata de saptmana trecuta. Bineinteles, in avantajul Carzz.
Parca vor sa-mi demonstreze ca, daca stii ce faci, ceea ce am spus despre structura nu e chiar asa de important precum cred eu.
Eu cred ca au modificat ceva onpage, un bold text cred, ca altfel nu se explica)))))))))))
Nu inteleg de ce postul acesta nu este popular. Tot ceea ce stiam (credeam ca stim) despre seo este infirmat de acest studiu de caz. Iar daca carzz reuseste sa obtina asemenea rezultate, ce metode seo aplicati faceti voi la clienti?
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
Treaba-i simpla, nush de ce despicati firul in patru.
Are backlinkuri bomba si on-page ca la carte. Punct.
Nu e nimic infirmat aici, din contra, este text-book.
/off: Am luat de pe sedo un site cu multe backlinkuri si l-am "deschis" din nou. Dupa 2 ore de la punerea sa nu numai ca era indexat, ba chiar si rankeaza dupa money-keyword ! De ce ? Pentru ca are backlinkuri bomba si are on-page ca la carte.
Ultima modificare făcută de dascalescu; 21st May 2017 la 01:09.
Da, mersi!
Doar ca eu ma legasem de unele aspecte negative. Si tot mai cred ca era mai bine altfel!
Nu stiu! Poate nici tu nu ai prezentat foarte bine problema.
Eu cred ca am invatat ceva. Chiar iti multumesc pentru acest studiu de caz, si acum vorbesc foarte serios.
Am mai spus intr-un alt post ca eu sunt pe aici doar din pasiune. Nu lucrez pentru vreo agentie, nu castig din SEO in mod direct.
Cand ai facut prezentarea studiului de caz ai zis ceva de genul "link-urile le vedeti voi". Mi s-a parut buna gluma, ca amator nu-mi permit astfel de instrumente!
M-am bagat in seama pentru ca mi-a stat pe creieri structura aia si sincer, inca nu ii inteleg ratiunile. La fel cum nu inteleg de ce sectiunile de ajutor, reguli de utilizare si cookies sunt pe site-ul lajumate.ro. Daca au facut ditamai site-ul, sigur stiau sa mai faca inca trei pagini...
Meta description pe anunturi au. Si e kilometric!
Folosesc meta keywords si nu m-as mira daca e acelasi pe toate anunturile, am verificat doar doua.
Facut ca la carte!
Probabil toate astea nu au legatura cu faptul ca la o cautare BMW Z4 Cabrio 2005 nu sunt in primele 5 pagini. In pagina 5 e lajumate, bineinteles avand acelasi continut, acelasi titlu, aceeasi meta descriere cu carzz, care e in onorabila pagina 7.
Ca sa fiu sincer, rezultatele prezentate de tine mie mi se par un noroc chior! Adica nu am convingerea ca au stiut foarte bine ce fac. Ma intreb daca nu cumva au luat principalele kw-uri si s-au axat pe ele, spamandu-le pe site-urile din portofoliu. N-am vazut link-urile si ancorele dar posibil ca problema sa se reduca la "de ce nu au cost penalizati?"...
Spun asta pentru ca cine stie sa rezolve integrale se decurca si cu aritmetica de clasa I.
Nu asa functioneaza, ti-o zic pentru ca am lucrat ani de zile la tehnologie de search, am tot povestit p'aci (si ma tot gandesc sa dau drumul la ceva in domeniu, dar am amanat pentru "la anul").
Pe Google il doare in cot ca-l pui la munca. El oricum vine foarte pus pe treaba si cu o palarie de servere in spate.
Scanarea este oricum arborescenta si din acest punct de vedere nu este absolut niciun efort tehnic. Diferenta de care vorbesti e mai mult obositoare si ne-eleganta pentru factorul uman. Pentru tine daca vrei.
Cele mai bune rezultate le-am avut cu situri care au avut structura plata. Nu ma intreba de ce, habar nu am, intreaba-l pe Google de ce. Folosesc in continuare structura plata cand este posibil. Mai putin elegant poate, cu siguranta eficient.
Nota, paginile scurte sunt indexate de obicei primele si reindexate mai repede, si au tendinta de a aparea primele in index la cautarea site: . Nu stiu exact mecanismul, dar inclin sa cred ca url-ul scurt are un soi de impact. Teoretic nu ar trebui sa fie, practic l-am constatat mereu.
De aici rezulta ca grupul Intact Media Group este foarte puternic, pot sa impinga sus un site nou, in doar cateva saptamani, pe orice nisa din Romania.
Parerea mea, backlinkurile. Cred ca au din surse mai putine decat au cei de la autovit, dar in total, probabil, sunt mai multe si mai puternice.
Eu nu sunt de acord ca backlinkurile vechi nu sunt calculate. Poate ma insel, dar pana in momentul de fata nu am sesizat asta.
Nu cred ca Google priveste ca SPAM, daca un site primeste foarte multe linkuri de la site-uri (foarte) puternice.
Din punctul meu de vedere confirma ceea ce se stia despre SEO, conteaza doar cine are backlink-urile mai bune.
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ........
Concluzia mea, the sky is NOT the limit! De multe ori ne punem noi singuri limite, acolo unde in realitate nu exista. Google nu a spus niciodata ce inseamna SPAM pentru el. Studiul tau de caz atrage atentia ca se poate ajunge in doar cateva saptamani/luni pe prima pozitie, cam pe orice nisa din Romania...pentru Google nu exista prea multe linkuri in scurt timp, daca e vorba de linkuri de calitatea celor din reteaua Intact Media Group.
@emm, eu am cam inteles ce au vrut ei sa obtina: in orice url destinatia sa fie cat mai aproape de radacina. Dar vad asta pentru prima data la un site atat de stufos, structurat pe sute de categorii si subcategorii si mi se pare ca nu rank-eaza asa bine cu categoriile si deci implicit cu long tailurile specifice acestora.
Rezultatele pe care le are nu sunt cumva doar rezultatul optimizarii off-page? Parca sunt diferente de ranking prea mari pentru un singur site.
Nu te pot contrazice in ceea ce spui in privinta indexarii, pot fi create structuri arborescente prin legaturile interne. Dar sunt astea la fel de clare la indexare precum o structura clasica, bazata pe ideea de foldere/subfoldere?
Pentru Google termenii astia nu au disparut (sau nu stiu eu?). Daca pui un disallow pe /a, implicit va fi un disallow si pe /a/b, daca nu este specificat altfel. Daca elimini din index folderul /a va fi eliminat impreuna cu subfolderul /a/b, /a/c, etc.
Url-ul de forma site/produse_din_categoria_a.html nu contine nicio informatie despre structura. Poate fi legat de site/produse_din_subcategoria_b.html doar prin legaturile interne.
La asta m-am referit.
Beneficiile sau dezavantajele acum le vad si eu...
off: ai luat un domeniu cu vechime, back links cu vechime, e cu totul alta poveste. Incearca sa cumperi un domeniu cu backlinks si vechime de 6 luni, vezi ce se intampla, sau de ce se vinde
Nu era numarul de link-uri (multe) aduse intr-un timp scurt motiv de penalizare? Lansez site, aduc 250 link-uri bomba si aia e tot? Si dupa-aia?
on: onpage ca la carte la site de anunturi? Nu e blog, site de firma, este site de anunturi, care onpage? ca are un h1? Vrei sa vorbim despre densitate cuvinte cheie, dimensiunea unui articol? H2, h3, bold, italic?
Hai sa facem un articol "cu onpage ca la carte", pe "imobiliare", sa vedem daca in sub 6 luni ajunge loc 1. Eu zic ca nu prinde pagina 2!
Asta zic si eu, cand vorbim de ecommerce (magazine) sau classified (anunturi), onpage este pistol cu apa. Putem sa discutam despre anunt, pentru cautarea " BMW Z4 Cabrio 2005", acolo DA, se discuta de onpage, similar cu "iphone 8 S Black", dar eu vorbesc strict de categorii si root.
Nu merge cu noroc Sunt 3, nu 1, vezi si homezz si/sau jobzz.
Dpdv cantitate si calitate (daca te iei dupa tool-urile cu Trust and shit), autovit este mult peste carzz. Reteaua intact este RETEA, multe au aceleasi ip Cat despre "puternice", am niste dubii. Da, sunt link-uri bune, cumpar si eu acolo, dar exista multe altele mai bune, iar autovit are de peste tot.
Volumul mare intr-un timp scurt (> 50 links "puternice" pe luna, asta daca nu au fost puse toate intr-o singura zi) este de cele mai multe ori motiv de penalizare (hold). Am incercat acum ceva timp, te pune pe pozitia 101 si te tine acolo, pana cand vrea el.
Logica lui Google este similara cu Real live. Daca un link = recomandare, recomandarile de acum 7 ani nu au valoare. Orice recomandare noua este mult mai eficienta fata de o recomandare veche.
/// te intereseaza ce doctor ortoped era bun acum 7 ani, sau care e cel mai recomandat astazi? /// te intereseaza ca dacia 1301 era no1 in Romania in 1996 (ieftin si bun)? sau ce masina este astazi cea mai buna in bugetul tau?/// Te intereseaza sa-ti cumperi un telefon nou, cauti articole din 2009 despre telefone (care sunt cu links catre iphone 2) sau cauti ceva 2017, unde sa primesti recomandari din reviews? Vrei tehnologie 2017/6 sau 2008/9?/// etc.
Pentru mine orice link mai vechi de 3 ani, nu mai are valoare (e doar la numar / procent), orice site cu link-uri mai vechi de 3 ani nu ma intereseaza pentru achizitia de links, etc. Un site bun atrage links permanent, un site fara links fresh e mort!
Momentan este singura explicatie logica pentru mine, autovit e mort dpdv backlinks, iar carzz mai exact este peste autovit, daca ne raportam la % de link-uri noi (100% vs 1%). Carzz este recomandat astazi, mai-2017, pe cand autovit este recomandat in mai 2014. Cine este mai relevant/recomandat pentru "vanzari auto"?
Ultima modificare făcută de Tom; 21st May 2017 la 19:14.
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)