http://www.zf.ro/business-hi-tech/tr...ernet-5075908/
Felicitari, critici, (doar) opinii :-) ?
http://www.zf.ro/business-hi-tech/tr...ernet-5075908/
Felicitari, critici, (doar) opinii :-) ?
la cati bani produce arata ca un gunoi...nici macar nu s-au deranjat sa il schimbe...asta inseamna sa ai avantajul sa fi primul
Ultima modificare făcută de Butcher; 3rd November 2009 la 10:01.
Da, arata ca un gunoi dar:
- are autoritate
- are vechime
- are vizitatori
- are potential
Pretul mi se pare un pic cam mare pentru un site din dotro dar inteleg...
Producător de content SEO în engleză. SEO de voie, de nevoie.
Intradevar are design f urat, dar cheia acestui site nu sta nici pe departe in treaba asta. Parerea mea ca nu sa renuntat la designul clasic (nici macar la structura) pentru ca acesta este foarte usor de utilizat. Multi care intra pe site-ul asta sunt incepatori si se sperie daca prea multe chestii le ies in fata, culori sau poze. Pe cat de urat e site-ul pe atat de usor este si mai presus de asta are vechime (rau de tot). Ma asteptam la o suma de genu asta.
Nu prea am ce comenta in legatura cu aceasta tranzactie. E ok, bravo lor.
p.s: de cand ma stiu site-ul asta are ca favicon logo-ul de la serverul web apache !
Cred ca mai toata lumea e de acord ca design-ul arata ca porcu' (sau ca 1998, pt. conformitate).
Recent, Wired.com a dedicat un grupaj de articole site-ului Craigslist.
http://www.wired.com/entertainment/t.../ff_craigslist
Ideea (una din ele) centrala era ca toti concurentii isi mananca inima pt. ca sunt depasiti de un site aglomerat, monoton, cu design invechit si nicio urma de web 2.0. Ergo, asta vor "mesele" de useri.
Asta-i o chestie la care m-am gandit si eu un pic: practic, site-ul e o extensie virtuala a unui talcioc de masini din Ro, de interes local
strict pt. vanzatorii/cumparatorii respectivului loc.