29th January 2014, 18:22
#23
1 out of 1 members found this post helpful.
Postat în original de
Tom
Daca un site nu are continut si rankeaza, atunci toata poveste cu "Content is king" e o minciuna. Titlul postului se refera fix la aceasta "poveste".
Bine ai venit in lumea comparatoarelor de preturi. Pentru cautarile gen "{nume-produs} pret" in proportie de 60-70% pe primele 3 pozitii iti apar numai comparatoare de preturi fara continut sau cu continut duplicat. De ce? Pentru ca: links > content; sad(for some) but true
31st January 2014, 15:02
#27
1 out of 1 members found this post helpful.
Postat în original de
lancetti
rotaryconstructii este pe pozitia 11 acum, Tom ar fi bine sa incerci sa ajungi si prin locatie pe prima pagina, este mult mai sanatos mai ales pentru Bucuresti
@lancetti, crede-ma ca Tom cunoaste deja modalitatea pe care i-o sugerezi.
Ceva mai ontopic: Din pacate, @Tom are perfecta dreptate. "Content is king" - din punct de vedere strict SEO, e foarte discutabil. Intr-un fel, e mai mult ceea ce vrea Google sa crezi, daca inghiti asta. Desigur ca nu neg importanta contentului de calitate, dar singur, el nu rezolva problema seo.
Daca ai content viral, da, atunci ai sanse (iar secretul sta cu siguranta in link-uri, si foarte probabil si in spike-ul de trafic viral). Daca ai doar content de calitate, si te astepti sa te ridici prin asta, mai ai de asteptat. Sunt destui cei care au incercat sa ridice proiecte asa, si au esuat.
La ora actuala, cred varianta optima este un mix de content de calitate, link-uri din situri pe aceeasi nisa, prezenta permanenta in social media (cu accent pe G+), cat si un trafic semnificativ din alte surse (trafic direct/brand si referrer). Ma foarte indoiesc ca G mai aloca ranking siturilor bazat strict pe content. Vrea sa te vada activ, prezent in SM, link profile beton, dofollow, nofollow, citations samd.
Si nu cred ca exista o formula fixa.
31st January 2014, 15:23
#29
1 out of 1 members found this post helpful.
Oameni buni, rolul contentului de calitate este de a atrage linkuri de calitate.
Google nici n-ar avea cum sa rankeze "content" fara alti indicatori, ca nu sta un omulet sa citeasca absolut tot ce scrie pe net.
Da, content is King, dar asta nu inseamna nici macar ca este relevant in ochii lui Google. Este relevant din alte puncte de vedere. Spunea cineva ca i se pare bizar sa rankeze un site de wallpapers care are doar... wallpapers in fata unor articole de calitate DESPRE wallpapers. Nu e deloc bizar, mai ales daca acele wallpapers sunt de calitate si lumea le vrea. Pentru ca, nu-i asa, mai degraba dai link catre un site de wallpapers decat sa dai unui site care povesteste despre wallpapers.
PS: un semnal pentru google poate fi ceva de genul:
1. omul face o cautare
2. intra pe 8 site-uri, iese si da din nou cautare de fiecare data
3. la site-ul nr.9 s-a oprit si nu mai cauta. Nici refine search nici nimic.
este asta un indicator clar ca utilizatorul a gasit ce voia?
Trust, but verify.