17th April 2012, 23:33
#1
2 out of 2 members found this post helpful.
Content is king ?
In ultimul timp cred ca toti ati observat ca la fiecare update se dau peste cap toate teoriile pe care le aveam. Si acum am un exemplu destul de bun pentru cat de important e continutul.
Vedeti cautarea asta.
Primul rezultat e un fisier .zip, deci pagina fara continut. Faptul ca rezultatele 2 si 3 sunt spam-siteuri deja e des intalnim, deci nu are rost sa discutam despre el.
In cazul asta, locul 1 - content 0, locurile 2-3 spam, iar site-urile cu continut sunt mai jos, bineinteles.
E si un screenshot aici, in caz ca se schimba pozitiile, desi primele 3 locuri sunt constante de cateva saptamani.
53fyz.png
18th April 2012, 20:03
#10
2 out of 2 members found this post helpful.
Postat în original de
Tom
Pe langa rezultate relevante pentru o cautare normala, trebuie sa incluzi in altgoritm si "greselile gramaticale", "sinonimele", iar noi avem destul, sa diferentiezi cuvintele gen eforie sud, eforie nord,(pe cautare eforie), iar daca combini toate astea cu cautarea pe o fraza, nu pot concepe altgoritmul logic pentru care sa returneze rezultatele corecte. Nu cred ca google e perfect, si nici nu ar trebui
Faptul ca nu e simplu nu e o scuza pentru rezultate aiurea. Pentru o firma diferenta intre locul 1 si 2 pe google pe o cautare poate insemna diferenta intre supravietuire si faliment, iar un motor de cautare nu are cum sa clasifice in mod corect serviciile unor siteuri. Daca google n-ar fi monopol, atunci lucrurile ar fi mai putin grave, nu esti primul pe google, nu-i nimic, esti primul pe yandex, sau bing, sau pe yahoo. Monopolul nu poate sa duca la nimic bun.