Rezultate 1 la 3 din 3

Subiect: SERP factor: Quality Content vs. Code To Content Ratio – vă invit la discuţii

Hobart este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    35
    Data înscrierii
    19th May 2009
    Locaţie
    Bucharest, Romania
    Posturi
    738
    Putere Rep
    35

Implicit SERP factor: Quality Content vs. Code To Content Ratio – vă invit la discuţii

Aş dori doar să încep o discuţie (sunt totuşi un începător) despre un factor SERP care devine, se pare, din ce în ce mai important: Content-ul

Spre exemplu am găsit păreri cum că Quality Content ar fi primul factor SERP.
    Sursa: www (.) webmarketingexperts.com.au/blog/2009/04/7-factors-to-raise-your-serp-ranking.html
    Nu ştiu dacă nu chiar exagerează.

Am mai găsit următoarea definiţie a Content-ului
    “Conţinutul online reprezintă orice tip de informaţie digitală inclusă într-o pagină web sau în alte medii asemănătoare. Conţinutul poate fi text, imagine, grafică, video, sunet.”

Sunteţi de accord cu ea ?

Conţinutul are două aspecte (aici discutăm despre chestii cinstite nu Black Hat sau altele):
    - Un aspect cantitativ ce poate fi cuantificat. Totusi din definiţia de mai sus ar trebui să păstrăm în acest caz doar textul care poate fi văzut de spideri.
    - Un aspect calitativ care îmi vine greu să cred că poate fi evaluat de roboţi. Intrebarea mea este: Stă cineva să noteze impresia artistică a contentului ?

Revenind la analiza cantitativă. N-am prea găsit SEO tool-uri care să măsoare Content-ul.
    Unul singur care întoarce CTC Ratio: http://www.analyzerhq.com/en/

N-am gasit un Content Extractor online. Ştie cineva un asemenea tool?
    Ce metode de a scrie (sau aduce) content în pagină cunoaşteţi ?
    Ultima modificare făcută de Hobart; 23rd November 2009 la 00:15.
    Am un magazin de licente Microsoft, un director web si multa pasiune

Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    69
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    47