Rezultate 1 la 3 din 3

Subiect: SERP factor: Quality Content vs. Code To Content Ratio – vă invit la discuţii

  1. #1
    Avatarul lui Hobart
    Hobart este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    26
    Data înscrierii
    19th May 2009
    Locaţie
    Bucharest, Romania
    Posturi
    681
    Putere Rep
    26


    Implicit SERP factor: Quality Content vs. Code To Content Ratio – vă invit la discuţii

    Aş dori doar să încep o discuţie (sunt totuşi un începător) despre un factor SERP care devine, se pare, din ce în ce mai important: Content-ul

    Spre exemplu am găsit păreri cum că Quality Content ar fi primul factor SERP.
    Sursa: www (.) webmarketingexperts.com.au/blog/2009/04/7-factors-to-raise-your-serp-ranking.html
    Nu ştiu dacă nu chiar exagerează.

    Am mai găsit următoarea definiţie a Content-ului
    “Conţinutul online reprezintă orice tip de informaţie digitală inclusă într-o pagină web sau în alte medii asemănătoare. Conţinutul poate fi text, imagine, grafică, video, sunet.”

    Sunteţi de accord cu ea ?

    Conţinutul are două aspecte (aici discutăm despre chestii cinstite nu Black Hat sau altele):
    - Un aspect cantitativ ce poate fi cuantificat. Totusi din definiţia de mai sus ar trebui să păstrăm în acest caz doar textul care poate fi văzut de spideri.
    - Un aspect calitativ care îmi vine greu să cred că poate fi evaluat de roboţi. Intrebarea mea este: Stă cineva să noteze impresia artistică a contentului ?


    Revenind la analiza cantitativă. N-am prea găsit SEO tool-uri care să măsoare Content-ul.
    Unul singur care întoarce CTC Ratio: http://www.analyzerhq.com/en/

    N-am gasit un Content Extractor online. Ştie cineva un asemenea tool?
    Ce metode de a scrie (sau aduce) content în pagină cunoaşteţi ?
    Ultima modificare făcută de Hobart; 23rd November 2009 la 01:15.
    Am un magazin de licente Microsoft, un director web si multa pasiune

  2. #2
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    60
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    42
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    60


    Implicit

    Hobart sa specificam ca lucrurile astea sint in special valabile pe .com

    Apoi, Quality Content: pe .com conteaza sa ai continut de calitate. Calitatea lui nu e data de volum, ci in special de cuvintele cheie, in articolul dat de tine s-ar numi Right and Appropriate Keywords.

    Nu poti iesi la o cautare daca nu ai acele cuvinte cheie in continut, cu o anumita denisitate, care sa fie dintr-o familie de cuvinte sau cu intelesuri asemanatoare. S-a discutat destul de mult despre denistate si relevanta, unii zic ca pe .com nu mai conteaza. Totusi conteaza ptr user .. cel care determina bounce rate, care la randul lui se pare ca influenteaza (sau ar trebui) rankingul.

    Vazusem acum 2 ani un exemplu foarte misto de copy SEO bazat pe cuvinte asemanatoare, derivate sau intuitive. Omul iesea la cautari cu o densitate destul de mica de cuvinte cheie specifice, dar avand cuvinte cheie asemanatoare, derivate sau intuitive reusea sa acopere un numar mai mare de rezultate, sa nu fie spammy si sa dea userului incredere prin texte.

    Iar, o chestie foarte faina pe .com, Google analizeaza cuvintele cheie din texte si nivelul de inteligenta transmis prin el. Sint tooluri prin care poti determina nivelul de inteligenta (exprimat in text) si prin forma de adresare ..publicul catre care se face referite.

    Textele respective atrageau reclame Adsense platite mai bine, vizitatori dintr-o anumita categorie sociala, cu un anumit nivel de inteligenta. Datorita textelor care atrageau o anumita categorie de oameni, omul respectiv facea bani fara sa fie stralucitor in SEO si fara sa aibe cine stie ce trafic.

    Nu e usor, dar e interesant. Continutul e un factor de conversie dar si un factor ce atrage link-uri si apreciere, indirect pozitii mai bune la cautari.

    Stă cineva să noteze impresia artistică a contentului ?
    Nu trebuie sa stea nimeni sa faca asta, pur si simplu sint factori ce pot determina calitatea continutului si deci astfel el poate fi etichetat.

    Code To Content Ratio e o problema mai veche, webmasterii obisnuiesc sa isi puna dezordonat codul si in marimi destul de mari. Nu sint sigur ca Google te-ar penaliza daca ai mai mult cod decat text. E o problema destul de veche si nu cred ca se mai aplica mai ales pentru ca in ziua de azi mai toti folosesc CMS-uri. CMS-urile sint optimizate, codul lor e facut bine si deci nu cred ca ar mai fi o problema.

    Nu neg ca ar putea exista site-uri care sa aibe mult cod comparativ cu text pe o pagina, dar nu cred ca isi mai are importanta asa cum era pana la aparitia CMS-urilor.

    Un site cu un cod greoi, care incarca lenes si care nu merita efortul poate sa sugereze motoarelor de cautare si userilor neglijenta, neprofesionalism si deci sa evite folosirea lui. Oricum, e discutabil.
    Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.

  3. #3
    Avatarul lui Cristina Andrei
    Cristina Andrei este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    27
    Data înscrierii
    11th April 2008
    Locaţie
    Bucharest
    Vârstă
    39
    Posturi
    337
    Putere Rep
    27


    Implicit

    E greu de definit "continutul de calitate". Din punct de vedere al motoarelor de cautare, continutul bun genereaza buzz si linkuri. Continutul bun tine vizitatorii in pagina cat mai mult si apoi ii face sa se plimbe pe site, in cautare de continut la fel de bun. Nu in ultimul rand, genereaza conversii.

    Referitor la factorii care influenteaza pozitiile in SERPs, pe SEOmoz s-a publicat o lista cu "best practices" pentru optimizarea unei pagini:

    1. Accessibility
    2. Content
    3. Basic On-Page Elements (titles, URLs, internal links)
    4. User Experience (usability, user interface and overall experience)
    5. Marketing (spreading the word)
    6. Advanced/Thorough On-Page Optimization.
    Deci motoarele de cautare nu judeca dupa "impresia artistica", ci dupa reactia utilizatorilor la continut. O reactie buna (a se citi: linkuri) determina cresterea importantei. Folosirea unor cuvinte cheie in pagina (on-page optimization) determina cresterea relevantei continutului pentru acel set de cuvinte. Importanta + relevanta = pozitii bune in SERPs la o cautare anume.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. du-tri-cva-plicate content
    De B3aT în forumul SPAM made in .RO
    Răspunsuri: 12
    Ultimul Post: 21st February 2009, 15:09
  2. Duplicate content?
    De keretlen în forumul Google
    Răspunsuri: 12
    Ultimul Post: 11th June 2008, 20:34
  3. Adult Content
    De xcoder în forumul Continut web
    Răspunsuri: 11
    Ultimul Post: 26th July 2007, 02:34
  4. Duplicate content
    De aka_eu în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 17
    Ultimul Post: 8th June 2007, 11:22
  5. Duplicate content
    De Mascka în forumul Discutii generale privind optimizarea si motoarele de cautare
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 17th May 2007, 01:01

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •