29th January 2014, 15:26
1 out of 1 members found this post helpful.
Postat în original de
ovidiu_negoescu
Salut. Sunt incepator in ale afiliatului si vrea sa fac un site simplu wp , fara prea mari batai de cap. Am gasit o tema facuta special pt siteurile de afiliere din Romania...cel putin asa se specifica in descriere.
Tema Afiliere in Romania « Affmarkt pentru WordPress
A lucrat cineva cu ea? E ok sa incep in felul acesta?
salut
scuza-ma ca te intreb asa mai direct..
ai deschis mai multe topicuri pe diverse teme..pe care insa nu le-ai dus pina la capat.., inteleg ca te ocupi cu publicitate ( si parca am vazut ca si la un nivel inalt)
tu stii exact ce vrei?
Am inteles ca dispui de un capital si vrei sa-l dezvolti..felicitari si mult succes, insa crede-ma ca eu daca as sti cum sa fac din 10 lei 30 lei nu as spune la nimeni!
adica crezi ca in forumul de aici o sa gasesti o reteta magica cum sa faci mai multi banii eu zic ca te inseli..poate ar trebui sa iei bilete la bingo!
Fiecare a fost si este incepator ( ca si mine) dar cind intri intr-o comunitate din asta in primul rand eu zic ca intri sa inveti ( sa inveti teoria ca sa spun asa, nu cum sa ai direct rezultatul) ca la randul tau si tu sa inveti pe alti, nu ca sa afli cum a doua zi sa-ti triplezi capitalul! ( inca data eu iti doresc succes in privinta asta)
eu cred ca este aiurea ca sa te apuci sa faci ecuatii de gradul 2 sau radicali fara sa stii sa numeri de la 0 la10!
stabileste-ti un obiectiv clar..documenteaza-te bine si apoi vino aici si pune intrebari!
eu zic ac asa este corect!
nu o spun din rautate (vad ca esti si banat), poate chiar pe viitor este posibil sa avem si colaborari!
sper sa nu te superi
29th January 2014, 18:35
1 out of 1 members found this post helpful.
Salut. Deci intrebarea principala e daca stiu ce vreau,nu?