Pagina 3 din 4 PrimulPrimul 1234 UltimulUltimul
Rezultate 21 la 30 din 40

Subiect: Magazine online in ROmania.

  1. #21
    Avatarul lui bogdan985
    bogdan985 este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    40
    Data înscrierii
    21st November 2006
    Posturi
    224
    Putere Rep
    40


    Implicit

    Din punctul meu de vedere problema principala a magazinelor online este ca nu au produsele pe stoc. De aici majoritatea incurcaturilor. Emag-ului are un avantaj pentru ca din cate stiu eu are produsele cele mai vandute in depozitul de la Semanatoarea.
    Cateva exemple concrete:
    1. Comandat flash si rucsac de la Emag. Rucsacul il aveau pe stoc si nu a fost nici o problema. Insa cu flash-ul ala m-au ametit rau de tot. M-am dus vreo 2-3 ori la ei. Mi-au zis ca ma suna ei. Evident, nu m-au sunat. Noroc ca m-am dus eu din proprie initiativa.
    2. Comandat notebook tot de la eMag. Il aveau in stoc m-am dus imediat si l-am luat. In schimb de mouse au uitat sa-mi zica la telefon ca nu-l au pe stoc dar au fost de treaba si am ales altul la fata locului.
    3. Cel. Un prieten si-a comandat un telefon la ei si i-au zis sa vina pana in ora 6. Pe la 4 eram cu el acolo si ne-a intampinat o ametita. Dialogul a fost ceva de genul:
    "Buna ziua, ma numesc... pentru telefonul ..."
    "Nu a venit inca"
    "Pai ati spus sa venim inainte de 6"
    "Nu stiu. Nu a venit inca baiatul cu marfa"
    "Puteti sa dati un telefon sa vedeti cand vine sa stim ce facem?"
    "Nu"
    "De ce?"
    "Nu cu mine ati vorbit la telefon de comanda"
    WTF?!?
    Am chemat pe altcineva care si-a cerut scuze ca ne-au spus gresit la telefon. Comenzile se ridicau intotdeauna dupa 6. Nu inainte.
    4. Tot de la Cel i-am luat prietenei notebook si nu a fost nici un fel de problema. Am dat comanda si peste cateva ore ne-am dus si l-am luat.

    Din cate mi-am dat eu seama problema principala e cea a stocului. Pe urma imediat e cea a ametitilor (ametitelor) care lucreaza acolo. Dar pana la urma sunt doar niste vanzatori/vanzatoare si multora dintre ei chiar nu ai ce sa le ceri pentru ca in primul rand habar nu au ce e ala un calculator. Fara nici un pic de ironie. Si intotdeauna mai e chestia de noroc. Daca ai noroc decurge totul fara probleme. Daca nu iti faci o groaza de draci.

    Pana la urma toate magazinele online din Romania sunt cam la fel (cel putin cele mai cunoscute) cu exceptia Emag-ului care are avantajul de a avea unele produse pe stoc.

  2. #22
    Avatarul lui zuk
    zuk
    zuk este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    34
    Data înscrierii
    13th September 2006
    Posturi
    375
    Putere Rep
    34


    Implicit

    Am cumparat o multime de produse de pe magazine online romanesti , nu cred ca am ratat unul In cele mai multe cazuri totul a decurs perfect. Chiar daca au intarziat o zi chiar doua , au stiut sa se scuze si nu au mintit , majoritatea. Altii , m-au tratat in scarba desi nu le-am dat nici cel mai mic motiv. N-am sa mai cumpar de la ei. Conteaza foarte mult si modul cum le vorbesti la telefon. Fiti amabili cu ei si aveti de castigat. Uneori am primit si discounturi pentru micile intarzieri de o zi

    Daca mi-as deschide un magazin online , cred ca m-as descurca foarte bine cu clientii mei.

  3. #23
    Avatarul lui Dever
    Dever este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    34
    Data înscrierii
    28th July 2006
    Locaţie
    UK
    Vârstă
    43
    Posturi
    378
    Putere Rep
    34


    Implicit

    Citat Postat în original de zuk Vezi Post
    Daca mi-as deschide un magazin online , cred ca m-as descurca foarte bine cu clientii mei.
    Toti spun asa ... si probabil ca asa ar fi ... numai ca e o singura problema, nu tu te-ai descurca cu clientii ci probabil angajatii tai (asta daca nu ai fi singurul care centreaza, da cu capul s.a.m.d.) si nu cred ca ar renta sa stai sa ii supraveghezi pe toti, nu ?
    Problema, in umila mea opinie, sta tot in mentalitatea romaneasca (a angajatului):
    Bani nu iau prea multi ... de ce sa ma agit prea tare cu toti "taranii" (a se citi clientii), ca si daca ma agit tot banii aia ii iau ... si aici intervine mentalitatea romaneasca a managerului/patronului ... dar asta e alta poveste.

  4. #24
    Avatarul lui Laurentiu_2007
    Laurentiu_2007 este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    5th March 2007
    Vârstă
    46
    Posturi
    14
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Citat Postat în original de Ciprian Sorlea Vezi Post
    Eu am avut experiente si bune, si proaste, si cu eMag si cu alte magazine online.
    Foarte recent am facut niste achizitii de pe eCost.ro. Site-ul nu exceleaza prin design, preturile sunt ok, iar oferta oarecum bogata. Departe de a fi un concurent serios pentru eMag, cel putin asa am crezut de prima data. Totusi, fiind vorba de un magazin local, din Cluj, am avut curiozitatea sa-i testez, chiar daca imi riscam prin testul asta 1000 si ceva de USD.

    Primul contact a fost ok, feedback relativ ok. Pe urma mici probleme: produse care nu au fost pe stoc, produse care nu se mai fabrica, intarziere la livrare.

    Ei bine, cu toate ca acestea ar fi motive suficiente pentru mine sa inchei colaborarea cu orice magazin inca din prima zi, ceva m-a facut sa "le mai dau o sansa". Am mai facut o comanda, si surpriza, totul a mers brici.

    Stand mai apoi sa analizez primi pasi in relatia cu magazinul asta, mi-am dat seama ca defapt magazinul asta nu e cu nimic mai presus sau mai prejos de eMag: si la unul si la altul, unele dintre produse sunt afisate online desi producatorul a sistat distributia modelului respectiv, ambele magazine au unele probleme la livrare (in mai, cei de la eMag mi-au spus timp de aproape o saptamana ca mi-au expediat laptopul, si dadeau vina pe cei de la curierat, ca pana la urma sa aflu ca de fapt laptopul era pe undeva printr-un colt de depozit), consultantii de vanzari se cam lasa asteptati in ceea ce priveste telefonul ala de peste 5 minute.

    Insa care e diferenta intre aceste magazine, ce le face sa fie diferite intre ele si ce anume face sa se deosebeasca de celelalte magazine? Respectul fata de client, receptivitatea fata de nevoile clientilor, rabdarea cu cei mai putin tehnici precum si cu cei ce, din prea multa tehnica, le cam fac viata un chin. Toate aceste mici chichite, pot face un client sa revina sau sa uite pe veci de site-ul respectiv.

    Toto a cuprins mult mai bine ce inseamna un magazin online de succes. Si nu neaparat un magazin online, ci o afacere de success in domeniul comercial.

    CE SANSE ARE UN MAGAZIN ONLINE CU PRODUSE IT, DE PROVINCIE, CARE ESTE LEGAT DE FURNIZORII DIN BUCURESTI( CURIER RAPID, O ZI IN PLUS LA LIVRARE) IN FATA MAGAZINELOR CARE SUNT IN BUCURESTI CU SEDIUL SI IAU MARFA DIRECT CU MASINILE DIN PARCUL AUTO PROPRIU??????
    AM STUDIAT PUTIN EVOLUTIA NUMARULUI SI A CONCENTRATIEI PE ZONE A MAGAZINELOR ONLINE SI AM DESCOPERIT CA IN BUCURESTI SUNT APROAPE TOATE..... CUM SE POATE ASA CEVA??????
    PAI PROVINCIA NU STIE VINDE IT? SAU TOTUSI FAPTUL CA FURNIZORII SUNT IN BUCURESTI ESTE "VERY IMPORTANT" IN AFACERILE CU IT ????

  5. #25
    Avatarul lui Gabriel Puscuta
    Gabriel Puscuta este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    7th September 2006
    Locaţie
    Sibiu
    Posturi
    786
    Putere Rep
    36


    Implicit

    Nu am citit tot topicul insa am citit ce ai scris tu Laurentiu. Intradevar sunt multe magazine virtuale care sunt din Bucuresti, dar asta nu e o problema. Iti poti procura produsele IT sau altele de la diferiti distribuitori/importatori locali. Nu stiu unde locuiesti insa la mine in oras (Sibiu), gasesc aproape tot ce vreau. Probabil ca fiind in centrul tarii sunt mai multe oportunitati decat in alte orase ale tarii. "Provincia stie vinde" la fel de bine ca si Bucurestiul, ca si Iasiul, ca si Clujul ca si Sibiul. Doar ca in unele sunt mai bine dezvoltate.

  6. #26
    Avatarul lui kevinro
    kevinro este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    28th June 2005
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    49
    Posturi
    369
    Putere Rep
    36


    Implicit

    Bucurestiul e inima si creierul tarii, dar asta nu inseamna ca nu mai pot exista oportunitati si in provincie. Un exemplu interesant e Quelle Romania, care isi conduce afacerile din Maramures, dintr-un motiv lesne de inteles. In domeniul retailului, toata lumea stie ca Domo si Altex, doi dintre cei mai mari retaileri, vin din provincie, nu din Bucuresti. Totul depinde de oamenii cu initiativa de la fata locului. Stiti cum se spune... omul sfinteste locul.
    Lucian

  7. #27
    Avatarul lui Gabriel Puscuta
    Gabriel Puscuta este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    7th September 2006
    Locaţie
    Sibiu
    Posturi
    786
    Putere Rep
    36


    Implicit

    Citat Postat în original de Dever Vezi Post
    Toti spun asa ... si probabil ca asa ar fi ... numai ca e o singura problema, nu tu te-ai descurca cu clientii ci probabil angajatii tai (asta daca nu ai fi singurul care centreaza, da cu capul s.a.m.d.) si nu cred ca ar renta sa stai sa ii supraveghezi pe toti, nu ?
    Problema, in umila mea opinie, sta tot in mentalitatea romaneasca (a angajatului):
    Bani nu iau prea multi ... de ce sa ma agit prea tare cu toti "taranii" (a se citi clientii), ca si daca ma agit tot banii aia ii iau ... si aici intervine mentalitatea romaneasca a managerului/patronului ... dar asta e alta poveste.
    Da ai dreptate in privinta angajatilor. Cel care si centreaza si da cu capul trebuie sa fie managerul. Trebuie sa-si selecteze personalul dupa o formula foarte riguroasa, parerea mea. Trebuie facuta diferenta intre cei din back-office si cei din front-office. Primii nu conteaza daca stiu sa vorbeasca cu clientul, ei oricum nu au legatura cu el, dar cei din front-office trebuie sa cunoasca comportamentul consumatorului si sa stie ca daca clientii nu cumpara el nu are din ce-si lua salariul. Nu cred ca-i ceri prea mult unui angajat sa se poarte frumos cu clientul indiferent de comportamentul sau. Trebuie sa fi un mic psiholog si sa-l citesti pe client. La o angajare i-as intreba daca cunosc regulile care trebuie aplicate in cazul unui consumator nehotarat, grabit etc. Selectia as face-o in functie de cat de bine se descurca in fata unui client si bineinteles sa fie prezentabil, manierat etc.

    Apropo de chestia asta. Intr-o zi prin centrul Sibiului, na mi se face foame. Unde sa ma duc? La un fast-food renumit din Sibiu. Ok! Cand ajung acolo, stau un pic la rand (pentru ca tipa isi numara banii... pe la ora 12.00). In fine trecem peste asta. Cer un kebab. Tipa scrie si unul preia comanda. Tipul asta, sincer n-am nimica cu el, insa era plin de cosuri, slab, cocosat si pe deasupra imi mai pune mancare si fara manusi. Parca mi s-a taiat pofta de mancare instantaneu. Dar pana la urma am mancat ... de foame nu de alta, si ca platisem. E doar un exemplu de angajat nepotrivit intr-un fast-food.

  8. #28
    Avatarul lui Marius Ciocan
    Marius Ciocan este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    37
    Data înscrierii
    7th September 2005
    Locaţie
    Melbourne
    Vârstă
    48
    Posturi
    408
    Putere Rep
    37


    Implicit

    Citat Postat în original de bogdan985 Vezi Post
    ....Din cate mi-am dat eu seama problema principala e cea a stocului. Pe urma imediat e cea a ametitilor (ametitelor) care lucreaza acolo. Dar pana la urma sunt doar niste vanzatori/vanzatoare si multora dintre ei chiar nu ai ce sa le ceri pentru ca in primul rand habar nu au ce e ala un calculator. ......

    O si mai mare problema o reprezinta modul in care vezi tu lucrurile combinat cu faptul ca unele magazine online incurajeaza acest lucru si anume: "M-am dus vreo 2-3 ori la ei. "

    Asta nu este comert electronic. Este un retail unde comanda se face la distanta. Astfel dispar principalele avantaje pe care le are un magazin online:
    - personal mai putin numeros
    - locatie mai ieftina
    Interesat in linkuri quality din siteuri in engleza cat si in acces in PBN.uri non publice. Please PM.

  9. #29
    Avatarul lui kevinro
    kevinro este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    28th June 2005
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    49
    Posturi
    369
    Putere Rep
    36


    Implicit

    Citat Postat în original de Marius Ciocan Vezi Post
    O si mai mare problema o reprezinta modul in care vezi tu lucrurile combinat cu faptul ca unele magazine online incurajeaza acest lucru si anume: "M-am dus vreo 2-3 ori la ei. "

    Asta nu este comert electronic. Este un retail unde comanda se face la distanta. Astfel dispar principalele avantaje pe care le are un magazin online:
    - personal mai putin numeros
    - locatie mai ieftina
    Asa e. Oameni buni, nu poti cere unui magazin virtual sa aiba si preturi mici, si sa fie si serviabil cum e Altexul, adica sa te primeasca pe tine cu covorul rosu fiindca le faci onoarea sa cumperi de la ei un rahat de mouse. Retailul e retail, comertul electronic e comert electronic. Ce sa cauti matale la magazin?! Stai frumos acasa si asteapta livrarea, ca de-asta ai dat comanda pe internet. Dar si proprietarii de magazine virtuale gresesc deoarece accepta sa vina clientii pe capul lor. In mod normal pe orice site ar trebui sa existe la termeni si conditii cateva clauze ferme: nu vindem decat prin intermediul site-ului, nu acceptam comenzi altfel decat prin site sau prin telefon, marfa se livreaza numai de catre personalul nostru la locatia clientului etc. Mai ales in IT am impresia ca e problema asta, cu clienti indisciplinati. Eu sunt sigur ca daca un magazin virtual ar urmari ferm principiile comertului electronic, nu ar pierde nimic, decat bataia de cap pe care i-o aduc toti clientii indisciplinati. Multi dintre ei ajung apoi sa se planga pe forumuri ca au fost acolo... nu aveau marfa desi li se promisese... personalul e ametit... etc. etc. etc. Deci provoaca si daune de imagine, total incorecte, deoarece se raporteaza la tine ca la un mare retailer.
    Lucian

  10. #30
    Avatarul lui nikiplesa
    nikiplesa este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    34
    Data înscrierii
    9th October 2006
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    49
    Posturi
    65
    Putere Rep
    34


    Implicit

    Citat Postat în original de Marius Ciocan Vezi Post
    O si mai mare problema o reprezinta modul in care vezi tu lucrurile combinat cu faptul ca unele magazine online incurajeaza acest lucru si anume: "M-am dus vreo 2-3 ori la ei. "

    Asta nu este comert electronic. Este un retail unde comanda se face la distanta. Astfel dispar principalele avantaje pe care le are un magazin online:
    - personal mai putin numeros
    - locatie mai ieftina
    Da, asa este. Este ciudat ca aceste magazine "online" te incurajeaza sa te duci la sediul lor.
    Chiar am cumparat un scanner de la cel.ro inainte de Pasti. L-am comandat pe site-ul lor. A doua zi am primit un telefon in care am fost informata ca au scannerul si pot sa-l ridic de la sediul lor dupa ora 15.00. Am ramas si eu cu gura cascata si n-am mai fost in stare sa reactionez. Probabil fiind comanda de 250 RON se punea problema platii transportului. Dar nici macar nu m-au intrebat daca vreau sa-l ridic eu sa sa platesc taxe. M-am dus sa-l iau fiind aproape, dar eu comandasem online pt ca nu puteam si nu vroiam sa umblu prin Bucuresti.
    Intr-adevar locatia e destul de buna (Cotroceni) si au si ceva angajati din ce-am vazut eu acolo ...

Pagina 3 din 4 PrimulPrimul 1234 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Afiliere magazine online
    De adson în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 11
    Ultimul Post: 12th November 2008, 01:03
  2. Cautare pentru magazine online
    De danielbuca în forumul Comert electronic, e-Commerce
    Răspunsuri: 12
    Ultimul Post: 7th September 2007, 02:15
  3. magazine online - doilei.ro
    De doileiro în forumul Studii de caz
    Răspunsuri: 13
    Ultimul Post: 23rd August 2007, 12:17
  4. director de magazine online in Romania
    De christian în forumul Directoare romanesti
    Răspunsuri: 16
    Ultimul Post: 11th April 2007, 13:40
  5. Magazine Online
    De mihaipl în forumul Studii de caz
    Răspunsuri: 16
    Ultimul Post: 14th August 2006, 17:32

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •