2Parale au pierdut procesul cu HomeyComb, spuneti la revedere banilor. Dupa cum merg lucrurile n-ar fi exclus ca peste cateva luni sa-i vedem intrand in alta retea ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
2Parale au pierdut procesul cu HomeyComb, spuneti la revedere banilor. Dupa cum merg lucrurile n-ar fi exclus ca peste cateva luni sa-i vedem intrand in alta retea ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
"Blog de afiliat si calatorii: Dragos Bunea Blog"
Cand vor pleca afiliatii importanti catre Profitshare (oricum acest lucru a inceput sa se intample, cred ca si-au dat seama [daca cumva ii intereseaza]) isi va da seama 2parale ca afiliatii sunt cei mai importanti din acest "ecosistem".
Sigur atunci vor incerca sa gestioneze altfel astfel de situatii, vor acorda un respect mai mare afiliatilor.
Pana atunci insa vom continua sa avem comisioane respinse dubios de advertiseri, comisioane de 0 lei aprobate, raspunsuri penibile de la suport, comentarii in asteptare pe blog si bani de primit de la campanii inactive.
Ultima modificare făcută de catalinux19; 7th April 2015 la 22:12.
Sfatul meu este sa incerci sa faci ca mine (daca nu traiesti din afiliere).
Ai probleme cu un magazin/advertisier? Trimiti un mail.
Ai probleme "penibile"? Il scoti pur si simplu si daca ai chef si timp, faci un articol despre ei. Gen: Bebebliss.ro si afilierea – Web Jungle
Asa ai scapat de stress si tragi un semnal de alarma. DA, articolele de genul apar pe cautarea dupa nume magazin, iar cineva de la ei o sa le observe. Cand sunt 5-10 articole, atunci poate se ocupa serios de probleme.
Te concentrezi pe ceilalti (seriosi), sunt inca destule magazine care chiar merita efortul.
Nu trimite PM cu intrebari, posteaza pe forum! Nu ofer sfaturi, audit sau raspunsuri pe PM.
"Buna ziua,
Livram colete in afara tarii, insa conditiile pentru aceste comenzi sunt speciale. Va rugam sa luati legatura cu unul dintre operatorii nostri pentru mai multe detalii. Cel mai probabil comanda se va face telefonic, nu online.
Contact: 00
Multumim!"
Deci clar nu comand de la ei![]()
Sugestie pentru 2parale: pentru cereri de plată, dacă faceți refuz, treceți și un motiv (contractul nu se vede bine, factura greșită, etc) nu de alta, dar mi se pare stresant să refuzi acum o plată, să refac cerere cu exact aceleași documente șl ulterior să fie acceptată.
Bogdan Aron in trecut mai raspundea la probleme pe aici. Pentru moment nu prea ii mai intereseaza. Oricum decat sa primim raspunsuri de tip robot cum sunt primite de la suport mai bine nu primim nimic
Bine ca inca sunt cea mai mare retea de afiliere din Romania..
Inca o cerere de plata respinsa fara motiv, iar pun aceleasi documente si iar o sa aprobe..ar trebui sa scrie pe undeva ca abia a doua oara iti aproba cererea....
La un moment dat isi schimbasera adresa sediului social, iar facturile emise catre ei trebuiau sa fie cu noua adresa - daca erau cu vechea adresa asta ar fi putut sa fie motiv de neplata.
Mai nou s-a schimbat si denumirea + forma de organizare a firmei, adica din '2 Parale Afiliere SRL' s-au transformat in '2Performant Network SA' (au trimis email in data de 15 cum ca aceasta modificare s-a facut in 7 aprilie). Ma gandesc ca o astfel de schimbare ar trebui sa implice si refacerea contractelor (fiind vorba de o noua entitate economica), dar sper sa existe o cale mai simpla (doar schimbarea datelor de pe factura, plus eventual un act aditional la contractul existent). Poate ne lamureste 2P?
Momentan este/sunt 3 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 3 vizitatori)