21st March 2013, 13:10
#2591
1 out of 1 members found this post helpful.
@Octav Poate nu e asa usor sa calculezi cat ai investit promovand cutare magazin, atunci cand promovezi foarte multe magazine, ai o groaza de domenii si poate mai faci si promovare ppc, social media etc.
E bine ca pe tine nu te intereseaza aceste lucruri, dar permite-mi mie sa ma intereseze in continuare daca se joaca Fair-Play. Cred ca sunt in asentimentul mai multor colegi afiliati (nu super-afiliati) care vor sa creada ca se joaca corect si nu se incearca clasica mica teapa romaneasca.
Asa cum targhetam de exemplu traficul, haideti sa incercam sa nu bagam toti afiliatii in aceeasi oala. Nu toti fac (sau vor sa faca) din asta o meserie, nu toti sunt programatori (si nu intentioneaza sa devina), nu toti au bani de investit...
Afilierea este pentru toata lumea. Daca mi imi merge bine pentru ca am resurse si pot sa fentez diverse probleme ale sistemului, nu inseamna ca ceilalti ar trebui sa se lase de meserie.
Atunci cand va fi o retea de afiliere cu sistem inchis sau se vor introduce clasele de afiliati, atunci "concluzia" ta (sau cea a lui RoManiac cu cateva pagina in urma) ar putea fi valida. Da, dom'le, campania XYZ este doar pentru super-afiliati sau cei cu proiecte dedicate pe nisa Y.
E in interesul tuturor celor care vor sa-si dezvolte brandul in zona afilierii sa joace fair-play (retea, advertiseri, afiliati). Am fost si in tabara magazinelor si aveam aceeasi gandire. In rest, pierzi - castigi, negustor te numesti.
21st March 2013, 14:56
#2593
1 out of 1 members found this post helpful.

Postat în original de
Octav
Nu am vrut decat sa subliniez faptul ca si pentru afiliati si pentru advertiseri afilierea este o afacere, din care toti vor/trebuie sa scoata profit.
Sunt de acord, dar problema e ca doar advertiserii pot da teapa.