20th March 2013, 22:53
#2584
5 out of 5 members found this post helpful.
Aplicatie? O verificare sa vezi de unde a venit vizitatorul si un cookie plasat e de-ajuns, dar nu e niciun interes pentru magazine sa faca asta, ei nu pierd clientul si in felul asta castiga si bani, neplatind comisionul afiliatului. Si nici nu incalca nimic, aveti asteptari mult prea mari, atat timp cat 2parale permite magazinelor sa modifice comisioanele in 1 ron si sa le aprobe fara sa puna nicio intrebare..eu nu m-as astepta la ceva schimbari, ii cam doare in cot de voi, modificarea comisioanelor e furt pe fata, la o platforma carora le pasa de clienti nu se intampla asa ceva.
Asta o spun eu, cineva care nu are absolut nicio treaba cu vreun magazin sau cu 2parale.
21st March 2013, 11:23
#2588
5 out of 5 members found this post helpful.
Sa te bagi in seama cu mesaje inutile e usor, dar cand e vorba de problemele oamenilor, comisioane modificate abuziv si intr-un mod absolut penibil, nicio vorba pe-aici. Foarte inteligent modul vostru de abordare.
Solutii exista. Una din ele fiind un buton prin care vizitatorul isi lasa numarul de telefon pentru a fi contactati, cum am vazut pe destul de multe site-uri. Alta solutie dpdv tehnic nu cred ca exista, atat timp cat ce se intampla in spatele calculatorului nu are nicio treaba cu website-ul, cumparatorul ia numarul de pe site, suna si aia e.
Daca se vrea, exista solutii, dar ele nu vor fi implementate pentru ca nu influenteaza cu nimic productivitatea magazinului.
21st March 2013, 11:58
#2590
2 out of 2 members found this post helpful.
Cat timp exista un venit per 100 de clickuri, o rata de conversie calculata a afiliatului, el trebuie sa-si faca propriul calcul daca este sau nu rentabil sa colaboreze cu acel magazin (cheltuieli vs. venituri).
Care este rata de conversie a magazinului este alta discutie, sunt diverse surse de trafic si cu siguranta e normal ca aceasta rata de conversie sa fie mai mare decat rata de conversie a afiliatului.
Afiliatului i se ofera un % din valoarea comenzii...... acel procent este oferit de magazin nu doar in functie de adaosul comercial al acestuia, ci in functie de cat trafic/conversii/venituri aduce afilierea acelui magazin (indiferent daca vorbim de comenzi telefonice comenzi online, etc.) Spre exemplu, un magazin care ofera 15% comision la vanzare si practica un adaos comercial de 30% pierde tot adaosul (daca luam in calcul toate celelalte cheltuieli de functionare a magazinului) in cazul unei vanzari prin afiliere, deci nu ar fi rentabila o astfel de afacere. Daca privim lucrurile un pic mai avansat si luam in calcul ca mai exista comenzi telefonice, o perioada de recurenta dupa care nu se mai acorda comision afiliatului, awareness.... atunci calculele sunt cu totul altele.
Concluzia?
Nu te intereseaza de comenzi telefonice, nu te intereseaza de modificarea comisioanelor, nu te intereseaza...
Investesti X lei, castigi Y lei... daca X>Y ...ghinion... e cazul sa te reorientezi... incerci alt magazin, incerci alta meserie