Am avut 3 comisioane(20-30 lei/comision) la fashionup si toate au fost modificate la 1 leu
Am avut 3 comisioane(20-30 lei/comision) la fashionup si toate au fost modificate la 1 leu
Intreb si eu ca nu stiu, dar n-ar fi corect ca advertiserii cu comisioane respinse mai mari de un anumit procent sa fie automat scosi din sistem? Una e o rata de respingere de 10-15% si alta e o rata de respingere peste 40-50%, ceva nu e in regula. Din punctul meu de vedere acesti advertiseri sunt niste tepari!
Inca o chestie, rata de respingere a comisioanelor a unui anumit advertiser pe lunile trecute e publica pentru orice publisher? Eu unu nu am gasit-o. Daca am dreptate, atunci si 2parale poarta o mare parte din vina prin neafisarea ei...
De ce? Cu ce te incurca niste advertiseri ajunsi pe ultima pagina dupa numarul/valoarea comisioanelor? Nu ii poti ignora? In aceeasi idee, Facebook ar trebui sa stearga conturile tuturor celor ce nu se pricep la social media, nu? Iar Google sa nu-i mai lase sa faca AdWords pe cei care liciteaza pe cuvinte cheie generice si au o rata de conversie proasta.
Este disponibila tuturor afiliatilor acceptati intr-o campanie, in asa fel incat advertiserul sa-si dea un minim consimtamant ca afiliatii lui sa aiba acces la aceasta informatie. Nu te obliga nimeni ca daca ai aplicat la o campanie sa o si promovezi, deci nu vad unde e problema.
Iar 2Parale este complet responsabil pentru neafisarea acestei rate de respingere, ca doar 2Parale administreaza site-ul 2Parale.ro Doar ca, din nou, nu vad implicatiile negative.
Cred ca ai citit textul meu de la coada la cap pentru ca nu ai inteles ceea ce vreau sa spun.
Zi-mi si mie unde sa vad rata de respingere a comisioanelor a advertiserilor unde am fost acceptat ca publisher. Ca sa ne intelegem, nu rata respingerii comisioanelor mele ci media generala a tuturor publisherilor din acea campanie. Pentru mine unul conteaza, daca observ prea multe comisioane neaprobate pur si simplu nu continui cu acel advertiser, nu vad de ce-as pierde timp si alte resurse investite.
Pai doar pentru comisioanele tale nici nu cred ca vezi pe undeva, fara sa faci niste calcule. In partea inferioara a paginii de campanie, pentru campaniile in care esti acceptat, este afisata rata de respingere a campaniei respective prin prisma comisioanelor inregistrate de TOTI afiliatii, nu doar de tine.
Ce inseamna sa nu casti ochii bine, multumesc fain, la chestia aia ma refeream.
Cat despre chestia cu scosul "teparilor" din sistem, o sustin. In acest fel ceilalti advertiseri nu s-ar risca sa faca prostii si sa respinga comisioane valide pentru cine stie ce motive inexistente...
Adevarat, dar cred ca anumite restrictii ar urgenta lucrurile si le-ar da unora mai mult bun simt. In fine, oricum cine se baga pe afiliere e clar ca are niste minime cunostinte cum stau lucrurile si nu o sa promoveze chiar orice.
Aceiasi figura am patit-o si eu.
Corect ar fi ca la istoric sa-mi explice de ce s-a modificat valoarea comisionului.FashionUp a modificat valoarea comisionului xxxxxx din campania It's time to FashionUp!.
Istorie:
------
comision modificat din xy RON in 1.00 RON
2 Parale cum puteti verifica realitatea acestor transformari? Personal prefer 0 lei in loc de 1 leu, cel mai mult ma intereseaza de ce s-a intamplat anularea comisionului. Altfel cum sa stiu unde am gresit in promovarea produsului meu????? E foarte straniu, vreau lamuriri, nu vreau raspunsuri de genul: "nu-i mai promova" ca din astfel de raspunsuri nu castiga nimeni. Corect?
Idem si la mine... 1 comision (20-30 lei). Partea interesanta este ca acea tranzactie nu o mai pot vizualiza, a disparut din sistem si ca urmare nici macar leul ala nu este contorizat. Le-am trimis mesaj azi... astept inca un raspuns. Ce este sub 10 lei trece.. ce e peste... inainte era anulat acum transformat intr-un leu.
Nu inteleg de ce afisati aceste informatii doar celor care au aplicat la campania respectiva si sunt acceptati. De ce nu sunt publice pentru toti afiliatii inainte de a aplica? Asa fiecare ar fi in cunostinta de cauza si ar decide daca doreste sa promoveze acea campanie pe baza informatiilor/statisticilor publicate. Interesante ar fi si statisticile de cand acea campanie este in sistemul 2P si de ce nu, pe ultimile 3 luni. Asa totul ar fi un pic mai clar. De ce nu va inspirati de la CJ si altele, sisteme de marketing afiliat care sunt de multi ani pe piata?
Adevarat este ca asa cum un advertiser te aproba in campania lui, tot asa de simplu este si sa iesi tu ca afiliat dintr-o anumita campanie. Cu statisticile la vedere, mi s-ar parea sistemul un pic mai transparent decat este acum. Practic conditionati aplicarea mea la o anumita campanie pentru a ii vedea statisticile. Sigur, poti intreba "ce te costa?" .. e vorba de timp si transparenta.
Momentan este/sunt 3 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 3 vizitatori)