Nu sunt convins ca ai inteles ce ti-a explicat colegu'. Ideea este ca perioada de recurenta nu este una foarte mare din motive lesne de inteles: advertiserii doresc sa plateasca mai putin.
Ia-o logic...daca esti advertiser, te promovez si clientul trimis de mine comanda dupa 33 de zile de la click si tu ai recurenta de 30 de zile. Eu nu castig nimic, tu ai vanzare si nu-mi platesti comision.
Un exemplu concret de "tactica" dusa la extrem este eMAG. Recurenta de 3 zile, perioada dupa care vizitatorul trimis de mine nu-mi mai aduce niciun beneficiu. Dar eMAG isi permite, aduce alte avantaje afiliatului.
Vand pachet de advertoriale pe site-uri autoritare -> vezi oferta
Ai nevoie de un site profi pentru afacerea ta? Contacteaza-ma!
Prima observatie e faptul ca vei semna comtractul cu Profitsare si tu pui intrebarea asta pe subiectul dedicat discutiilor legate de 2Parale.
A doua obervatie este ca tu ai decis sa faci afiliere inainte de a sti principiile de baza ale afilierii.
A treia, din ce spui se pare ca n-ai inteles nimic!
Sistemul de afiliere pare destul de simplu... dar nu e!
Exista advertiseri si exista afiliati. Tu vei advertiser pe nisa fashion.
Afiliatii vor promova magazinul si produsele tale functie de beneficiile pe care le pot avea. Vei vedea ca nu e asa de simplu sa ii atragi.
Trebuie sa intelegi sistemul:
1. Promovarea se face prin link-uri de afiliere.
2. La intrarea unui vizitator pe site-ul tau, venit prin link de afiliere, se plaseaza un cookie cu valabilitate egala cu perioada de recurenta.
3. Daca in perioada de valabilitate a acelui cookie, acel client face o comanda de pe acelasi calculator, tu vei inregistra o vanzare pentru care trebuie sa platesti comision.
Asta e tot!
Daca se face comanda la un minut dupa expirarea acelui cookie, tu nu mai platesti comision pentru vanzarea inregistrata. Daca se face comanda de pe alt calculator, iarasi nu platesti comision! Altfel spus, perioada de recurenta este perioada in care afiliatul poate inregistra un comision pentru o vanzare a ta, facuta catre un client pe care el ti l-a trimis.
Acum vezi de ce nu pun toti advertiserii perioade de recurenta mari.
Intrebarea era: de ce nu pun toti perioada de recurenta mica? Pentru ca si pe piata asta este concurenta. Vor fi promovate mai mult magazinele care ofera comision mai mare, perioada de recurenta mai mare, rata de conversie mai mare si rata de respingere mai mica.
Iar nu e usor! Pentru ca afiliatul iti trimite clientul, dar stii ce sa faci cu el? Daca da, vei avea succes si vei fi promovat! Tu vei vinde si afiliatul va castiga din acele vanzari. Win-Win!
pai asta spuneam si eu .. o perioada de 60 de zile sa zicem este in avantajul tuturor partilor implicate
eu ca advertiser doresc sa folosesc la maxim acest canal de promovare, in fond platesc 1600 lei catre ProfitShare ca sa intru in sistem, + API, muncesc ca sa-mi fac campaniile, sa creez bannere atractive, sa-mi asigur stoc pe ceea ce promovez si normal ar fi ca doresc sa fiu promovat cu maximum de seriozitate, asa ca o perioada mai mare ar fi in interesul tuturor
stiu ca sunt advertiseri jegosi care au in plan doar tepe, dar respectivii nu inteleg ca daca afiliatii sunt multumiti, profitul lor se va mari, ca sa nu mai vorbi de faptul ca valoarea unui brand este data si de cat de cunoscut este pe piata, deci afilierea aduce dupa site si awarness in mod indirect, ceea ce este foarteee important
lucrez de multi ani pe partea de publicitate ca graphic designer si intotdeauna le-am spus angajatorilor si colaboratorilor ca imaginea care si-o creaza in piata este foarte importanta
seriozitate = profit
niciodata nu am fost de acord cu zicala aia " lasa ca are balta destui pesti" adica gasesc destui fraieri pe care sa-i pacalesc
iar in ziua de azi in care toate lumea are internet si in bucatarie in timp ce mananca .. daca esti tepar, mai tarziu sau mai devreme, se va afla ... si un business are mari sanse se duca in jos
un business de succes inseamna seriozitate fata de clienti, fata de colaboratori ... iar marirea profitului trebuie sa cautata in alte parti exemplu diversificarea produselor comercializate, variante destepte de promovare, diversificarea serviciilor oferite, surse mai convenabile pentru marfa comercializata, etc
Ultima modificare făcută de stefanutz30; 29th April 2016 la 00:15.
Nu stiu cum ai inteles exact sistemul de afiliere, dar lucrurile pot sta cam asa: afiliatul poate sa promoveze orice produs/produse de pe site-ul tau, o categorie sau chiar homepage-ul (ori alt landing page). Tu vei plati afiliatul indiferent de ce promoveaza de pe site si indiferent de ce se cumpara in final de pe site-ul tau si chiar indiferent de cate ori, atat timp cat afiliatul respecta regulamentul campaniei tale si comenzile sunt plasate in perioada de recurenta.
Exemplu: afiliatul promoveaza o pereche de sosete, iar tu oferi o perioada de recurenta de 30 de zile. Prin linkul de afiliere ajunge la tine un vizitator care in prima zi comanda acea pereche de soseste, peste 10 zile comanda 5 perechi de chiloti si peste 29 de zile comanda 2 tricouri. Tu vei plati de fiecare data comision afiliatului. Nu conteaza ca a expirat promotia la sosete intre timp sau ca s-a epuizat stocul.
(bineinteles, am presupus ca in momentul respectivelor comenzi ai avut stoc, comenzile au fost livrate catre client si platite de acesta)
Ultima modificare făcută de Spike; 29th April 2016 la 10:46.
Cea mai tare chestie pe langa faptul ca se discuta in topicul 2Parale despre intrarea in Profitshare, este faptul ca un advertiser cere detalii legate de cookie afiliatilor si nu retelei.
@stefanutza30 - Cel mai bine ar fi sa ceri detaliile necesare retelei, ai sanse destul de mari sa te zapacesti mai tare de cap aici pe forum.
"Blog de afiliat si calatorii: Dragos Bunea Blog"
2Parale devine 2Performant! si nimeni nu zice nimic?
Mai e doar putin pana atunci, ce parere aveti?
@Mishu, a fost anuntat pe blogul lor https://blog.2parale.ro/2016/07/2par...erformant-com/
Salut,
Am vazut articolul dar ma surprinde tacerea care s-a lasat dupa. Acolo niciun comentariu, aici nicio parere.
Poate chiar nu e nimic de spus...
Eu nu m-am mai riscat sa nu mi-o iau iar peste bot.
Plata la săptămâna a comisioanelor din reteaua 2Parale
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)