17th May 2013, 00:58
#2991
1 out of 1 members found this post helpful.
Ca afiliat, care ar fi calitatile ideale pentru un magazin pe care sa-l promovati?
Sa inteleg ca:
- sa nu anuleze comisioane fara un motiv intemeiat
- sa aprobe si sa faca plata pe cat de repede posibil
- sa ofere unelte
- sa aiba oferte, sa incurajeze afiliatii prin concursuri, etc
Ce ar mai fi de adaugat?
17th May 2013, 01:04
#2992
1 out of 1 members found this post helpful.

Postat în original de
Prometeu
Ca afiliat, care ar fi calitatile ideale pentru un magazin pe care sa-l promovati?
Sa inteleg ca:
- sa nu anuleze comisioane fara un motiv intemeiat
- sa aprobe si sa faca plata pe cat de repede posibil
- sa ofere unelte
- sa aiba oferte, sa incurajeze afiliatii prin concursuri, etc
Ce ar mai fi de adaugat?
- fara numar de telefon pe site
- fara yahoo id pe site
- feed updatat periodic
- stoc suficient
- preturi competitive
- fara 2 mailuri pe zi cand ai 3 oferte pe luna (e_ _ o)
- bannere atractive
- transparenta si pentru afiliat si pentru client
- retur fara probleme
LE: vezi ca e sortare in interfata 2p dupa diverse criterii, comisioane/clickuri, nr de clickuri, nr de comisioane... e si asta un criteriu daca pentru tine intrebi ce sa alegi
17th May 2013, 01:14
#2993
2 out of 2 members found this post helpful.
Ca sa promovez un magazin ca afiliat, ar trebui sa fie indeplinite cat mai multe puncte din:
- sa-mi placa site-ul, sa-mi placa mie sa cumpar din el ca sa pot oferii cititorilor mei articole bine argumentate.
- sa aiba un istoric real in 2parale (fara compensari de 1-3 lei la comisioane anulate)
- sa aiba produse prezentate cu suficiente informatii, de preferinta foto nestampilate cu site-ul magazinului
- sa aiba interventii dese cu oferte motivante catre afiliati:concursuri, cupoane, promotii.
- sa aiba preturi competitive
- sa aiba un afiliat manager care stie sa interactioneze cu afiliatii. Eu as trimite un chestionar la afiliatii care ma promoveaza sa aflu mai multe dorinte, sugestii ale lor.
- sa aiba marfa in stoc
- sa nu aiba numar de telefon pentru comenzi telefonice
- sa aprobe comisioane rapid
- sa ofere motive reale si detaliate de anulare a comenzilor
- sa raspunda prompt la mesaje
probabil ca mai sunt si altele, era interesant daca stiam despre ce magazin este vorba .
18th May 2013, 01:47
#2997
1 out of 1 members found this post helpful.
Ca sa promovez un magazin ca afiliat, ar trebui sa fie indeplinite cateva reguli de bun simt.
Am fost placut surprins sa observ la siteuri de afiliere din afara, o atitudine complet diferita si pozitiva fata de afiliati, atat din partea magazinelor cat si a platformei de afiliere. De ex la CJ nu a fost mesaj trimis sa nu primesc raspuns in cateva ore, iar 90% din magazine au un design curat si profesional!
Ce imi doresc:
- sa nu se piarda comisioanele din comenzi telefonice
- fara yahoo + chat si alte metode de a evita plata comisionelor pentru traficul in afiliere.
- design profesional
- preturi competitive
- stoc de marfa
- unelte + feed produse actualizat
- sa asigure o comunicare ok cu afiliatii.
Observ ca pe langa obisnuita afisare a telefoanelor, magazinele au inceput sa foloseasca si alte metode de a evita plata comisioanelor: tot felul de ferestre de chat, contacte de yahoo, abonare email-uri, etc...
Cumulate cred ca inseamna o pierdere de 40-50% pentru afiliati.
Atata timp cat 2Parale nu face nimic in privinta acestui lucru, sper sa apara magazine cu o atitudine corecta fata de afiliati, care sa atraga afiliatii nemultumiti si sa ofere o alternativa.
Un astfel de magazin va avea doar de castigat pe termen mediu si lung!
18th May 2013, 10:30
#2999
1 out of 1 members found this post helpful.
Pai desfiinteaza metodele doar pentru vizitatorii trimisi de afiliati. Afiliatii sunt platiti pentru conversiile online nu pentru cele telefonice. Nu cred ca si-a propus cineva de aici sa faca munca voluntara. Ar fi interesanta o statistica aproximativa cu comenzile telefonice. Pe nisa lenjerie poate ne ajuta Serban Cristian.