Pagina 201 din 414 PrimulPrimul ... 101151191199200201202203211251301 ... UltimulUltimul
Rezultate 2.001 la 2.010 din 4136

Subiect: Afiliere Emag ProfitShare

  1. #2001
    Avatarul lui avram
    avram este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    59
    Data înscrierii
    7th May 2011
    Posturi
    1.361
    Putere Rep
    59


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Citat Postat în original de tibi78 Vezi Post
    Fiind nou pe aici, poate se îndură cineva cu experiență sa-mi mai spună o dată care ar fi următoarea variantă mai rentabilă? 2parale?
    Credeți că vor adopta și advertiserii de acolo modelul emag, cu newsletter pentru a anula recurența?
    Dacă nu este secret de stat, vă rog să-mi ziceți. Asta dacă nu vă incomodează concurența
    5.2 Drepturile si obligatiile Advertiserului: (…) q. Sa nu promoveze propriul site prin programul sau de afiliere cu scopul de a suprascrie cookie-urile utilizatorilor. - See more at: Update Termeni si Conditii 2Parale
    ░▒▓█▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀█▓▒░

  2. #2002
    Avatarul lui Dragos Bunea
    Dragos Bunea este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    49
    Data înscrierii
    4th January 2011
    Locaţie
    Tulcea
    Vârstă
    39
    Posturi
    1.036
    Putere Rep
    49


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Citat Postat în original de tibi78 Vezi Post
    Fiind nou pe aici, poate se îndură cineva cu experiență sa-mi mai spună o dată care ar fi următoarea variantă mai rentabilă? 2parale?
    Credeți că vor adopta și advertiserii de acolo modelul emag, cu newsletter pentru a anula recurența?
    Dacă nu este secret de stat, vă rog să-mi ziceți. Asta dacă nu vă incomodează concurența
    Depinde ce vrei sa vinzi. 2parale e recunoscut in primul rand pentru advertiserii din categoria Fashion, majoritatea care fac bani sunt axati pe fashion. Mai sunt si pe reduceri, it, asigurari & restul categoriilor insa cu siguranta ponderea cea mai mare o au cei din nisa fashion, acolo se fac cei mai multi bani in momentul de fata. Pe IT ai evomag care s-au mai cizelat putin, marketonline care au si ei ceva probleme (anuleaza comenzi si dau 3 lei) si cam atat pentru ca cei care au mai fost pe nisa IT au plecat pe usa din dos: Țepe cu 2Parale, Quickmobile și EvoMag | zoso blog & Cum funcționează biznisul în rromânia: Oktal și 2Parale
    E clar ca pe IT ramane tot eMAG, pariez in continuare pe Altex si Okazii, dar si pe Evomag si Marketonline.
    Stiu ca multi sunteti dezamagiti de noul Profitshare, insa nu uitati ca are doar 9 zile, nu uitati ca e vara, nu uitati ca poate nu promovati ce se vinde acum, etc.
    "Blog de afiliat si calatorii: Dragos Bunea Blog"

  3. #2003
    Avatarul lui RedHat
    RedHat este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    45
    Data înscrierii
    23rd September 2010
    Locaţie
    Iasi
    Posturi
    896
    Putere Rep
    45


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Citat Postat în original de tibi78 Vezi Post
    Fiind nou pe aici, poate se îndură cineva cu experiență sa-mi mai spună o dată care ar fi următoarea variantă mai rentabilă? 2parale?
    Credeți că vor adopta și advertiserii de acolo modelul emag, cu newsletter pentru a anula recurența?
    2parale e ok. Chiar daca se mai gaseste cate un advertiser care sa faca magarii, acolo macar ai cu cine vorbi plus ca au un regulament destul de strict care apara si drepturile afiliatilor. Daca ne uitam in topicul de la 2parale au tinut cont de foarte multe din parerile noastre de acolo si asta nu poate fi decat de bine. Pe IT ar fi evomag la ei. Nu se compara cu emag insa decat 0 conversii la emag, mai bine cateva la evomag

    Altex iarasi o sa fie o alternativa buna in momentul in care or sa isi angajeze niste programatori si designeri buni.

    Troll mode: inspiratie pentru emag. E pacat sa nu monetizeze contentul ala de pe blog daca tot s-au apucat de afiliere.
    Ultima modificare făcută de RedHat; 10th July 2013 la 01:20.

  4. #2004
    Avatarul lui Mishu
    Mishu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    29
    Data înscrierii
    29th March 2013
    Vârstă
    55
    Posturi
    1.307
    Putere Rep
    29


    Implicit

    Daca am noroc, luna asta o sa beau o cafea din comisioanele facute cu ProfitShare. Nu-mi vine sa cred, de la trecerea in 2.0 un singur comision de 4 lei in asteptare. Chiar stiu un loc unde au cafea buna la 4 lei... ce mai pot face decat haz de necaz?

    Ma intreb, totusi, de ce nu se aud marii afiliati? Aia mari despre care se spunea pe blog ca luau comisioane de peste 10K Euro lunar... Sau poate lor le merge bine? Atunci ma intreb, cum, in ce fel?
    Nici nu stiu ce sa mai cred...

  5. #2005
    Avatarul lui cdpuscas
    cdpuscas este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    4th July 2013
    Posturi
    2
    Putere Rep
    0


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Ma bag si eu in seama.
    Pot sa zic ca sunt total dezamagit de noua politica abordata de emag. Este clar ca vor sa renunte la afiliati.
    Pana luna trecuta imi rotunjeam binisor veniturile prin ceea ce reuseam sa obtin prin afilerea la emag. Luna asta ma mandresc si eu cu 4 lei in asteptare (daca nu se va anula), desi exista un trend crescator iin numarul de clickuri.
    Cam de un an am incercat si 2parale in paralel, dar cu linkuri mult mai putine, adica aproximativ 10% din linkuri duceau spre 2parale. Chiar si asa s-a strans ceva comision platibil pe acolo si consider ca ar putea fi o alternativa.
    Legat de impozitare, pot sa confirm ca pentru persoanele fizice care au contract de munca nu se mai retine CAS (asigurarea de pensie). In schimb se retine impozit de 16% (se poate direct la sursa) si contributia de sanatate de 5.5%, care, inca nu stiu, daca se retine la sursa sau pe baza unei declaratii la casa de sanatate sau finante.

  6. #2006
    Avatarul lui croif
    croif este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    34
    Data înscrierii
    18th February 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    44
    Posturi
    168
    Putere Rep
    34


    2 out of 2 members found this post helpful.

    Implicit

    Eu am luna curenta, 1-9 Iulie, 1169 de click-uri raportate de Profitshare care au generat 15 comenzi. Toate la eMag.
    Fata de vechiul Profitshare nu am observat o scadere a conversiilor.
    Sfatul meu: promovati produsele de sezon si produsele cautate intens si nu aveti cum sa dati gres. Scaderea conversiilor unora nu cred ca are legatura cu schimbarea platformei de monitorizare.

    Just my 2 cents!

  7. #2007
    Avatarul lui tibi78
    tibi78 este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    24
    Data înscrierii
    21st June 2013
    Posturi
    93
    Putere Rep
    24


    Implicit

    Nu platforma de monitorizare ne supără pe noi
    Iar eu nu sunt targetat pe ceva nișă unde mai pot pune reclamă la sutiene și jartiere de damă... nici măcar bikinei de mers la mare.

    Subscriu textului lui avram:
    5.2 Drepturile si obligatiile Advertiserului: (…) q. Sa nu promoveze propriul site prin programul sau de afiliere cu scopul de a suprascrie cookie-urile utilizatorilor.

    Nu știu dacă poate fi mai clar de atât! Restul e cancan...

  8. #2008
    Avatarul lui cdpuscas
    cdpuscas este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    4th July 2013
    Posturi
    2
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Nimeni nu a afirmat ca numarul scazut de conversiii ar fi din cauza platformei ci ca deriva din modul in care advertiserul eMag este si afiliat, in acelasi timp, si are grija sa trimita cel putin cate un newsletter zilnic.
    Pai daca eu am o nisa de produse de valoare mai mare pentru care omul trebuie sa se documenteze in prealabil si trimite emag un newsletter prin care reaminteste ca are promo la stick-uri, ce ma pot sa fac?
    Practic imi reduce recurenta la cateva ore, cel mult o zi.
    De fapt, asta este un subiect arhidezbatut si am vrut doar sa reamintesc acest lucru.

  9. #2009
    Avatarul lui croif
    croif este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    34
    Data înscrierii
    18th February 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    44
    Posturi
    168
    Putere Rep
    34


    Implicit

    Ok, am inteles problema cu newsletterele, dar mi se pare exagerat sa ne plangem non-stop de acest lucru. Daca nu iti convine politica lor de marketing, poti foarte bine sa nu ii promovezi. Nu le iau apararea si nici nu mi se pare etic ce fac ei, dar momentan, pe IT&C convertesc cel mai bine din Romania, nu am avut aceste rate de conversie cu niciun alt advertiser, indiferent de platforma.

    PS. Ma uitam acum pe raportul cu perioada de decizie si vad ca am comenzi si la 17 zile de la primul click.

  10. #2010
    Avatarul lui tibi78
    tibi78 este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    24
    Data înscrierii
    21st June 2013
    Posturi
    93
    Putere Rep
    24


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Nu ne plangem mai des decat ne trimit ei newslettere
    Isi incalca propriul regulament... Am inteles ca-l schimba cum vor muschii lor, insa daca nu aperi deloc si interesele afiliatilor, pai atunci nu ai nevoie de ei.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. voucher emag
    De prodan_13 în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 1
    Ultimul Post: 26th January 2010, 16:04
  2. SPAM: eMAG.ro (din nou!)
    De c_n_m în forumul E-mail SPAM
    Răspunsuri: 11
    Ultimul Post: 5th July 2007, 09:55
  3. eMag.ro
    De Diana în forumul E-mail SPAM
    Răspunsuri: 19
    Ultimul Post: 20th July 2006, 22:23
  4. Emag In Rep. Moldova?
    De alfie în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 4
    Ultimul Post: 17th April 2006, 15:50
  5. Emag In Dmoz
    De Iskander în forumul DMOZ
    Răspunsuri: 4
    Ultimul Post: 7th January 2006, 00:35

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •