Mda, cauta "amazon 90 day cookie" si o sa vezi. La fel exista o perioada prelungita si la eMAG in 2011.
Mai lunga cred ca era corect decat infinita. Infinit e la unele magazine de haine, dar nu romanesti.
Ultima modificare făcută de dotcom; 7th July 2013 la 11:58. Motiv: later
@dotcom, daca aveai vreo legatura cu afilierea nu scriai prostiile de mai sus.
Ignorand logica si luand de bun ce ai scris tu mai sus uite un scenariu: la unele magazine eu pot adauga produsul respectiv direct in cos folosind link-ul afiliat, asta s-ar traduce prin cateva sute de comisioane zilnice. In coditiile astea cred ca ma cazam direct la Marriot, nu ma mai complicam cu chestii gen chirie, curatenie, gatit etc.Un produs adaugat in cos nu are cum sa aiba cookie suprascris (de alti afiliati) si perioada nu mai e de 30 de zile, ci e infinita.![]()
Nici vorba, codul de conversie este in pagina de confirmare a comenzii, nu are nici o legatura cu cosul.
Poti pune un produs in cos, completezi datele de livrare si plata si abia atunci sa plasezi cookie ul, totul va fi ok.
Daca nu stii chestia asta de ce iti dai cu parerea pe tema afilierii ?!
lolz,
Mi-e cam greu sa cred cred ca stii/stiti cum functioneaza framework-ul eMAG, cu atat mai putin cel Amazon.
Daca debitam prostii atunci de ce exista discutii pe tema cookie-ului de 90 de zile al Amazon? Cu atat mai mult plugin-uri Wordpress / WSO de vanzare pe Warrior Forum warriorforum.com/warrior-forum-classified-ads/663427-sale-wp-zon-builder-discount-code-special-discount-coupon-warriors.html
Deci?
Deci ce treaba are Amazon cu afilierea din .ro? Noi discutam aici in topicul "Afiliere Emag ProfitShare"...
In legatura cu adaugarea produsului direct in cos, am folosit in trecut chestia asta dar nu prea convertea, probabil clientii erau speriati cand vedeau direct cosul cu produsul adaugat.
Ultima modificare făcută de LensFlare; 7th July 2013 la 12:32.
Eu zic ca daca nu crezi/credeti ca exista o perioada prelungita pentru cookie in cazul in care produsul e adaugat in cos sa contactati suportul afiliati Profitshare.
O sa va lamureasca in detaliu sau dupa posibilitati daca exista sau nu asa ceva.
Nu e treaba de crezut, multi de pe aici avem ani in spate de afiliere, castigam banii exclusiv din asa ceva si stim exact cum sta treaba.
Cei care faceti bani exclusiv din afiliere o sa trebuiasca sa va adaptati ca vine nou val. Si o sa vina in forta mai ales dupa ce s-a pus suma aceea mare de pe blogul Profitshare.
Acea persoana (daca chiar e cum zice Profitshare) nu o sa se teama de N valuri pentru ca a dovedit ca se poate adapta unui trend negativ. Daca acum a facut atata atunci cat o sa faca de Black Friday? Sau cat a facut anul trecut de Black Friday? Cat face pe zi? Cat face din 2parale? Are capacitate de a elimina concurenta sau nu cumva din cauza acelei persoane castigati voi asa de putin? ... intrebari retorice.
Mult blabla...
dotcom... la o chestie îți dau dreptate: prea mulți "recenzori" (google 5 STELE: HAHAHA - "recenzie făcută de..." + 1 vot- jenant) care nu au produsul în teste. Citesc review de pe dincolo sau de la alții de "teapa" lui și gata. Este un fenomen mai "grețos" decât anularea cookie-ului. Luând exemplul de mai sus cu laptopul, cel care a muncit să-l prezinte detaliat este "păgubit" (involuntar) de un alt afiliat care nu are nici măcar un comentariu pe blog, însă are "norocul" să NU fie pe primul loc pe google. Acest fapt a determinat pe unii review-uri să genereze cât de multe URL-uri indexate în speranța că își vor primi comisionul.
Unii, care au la dispoziție 8 ore pe zi, fiind dedicați acestei "munci" de a băga mult conținut de 2 bani (atentie: acest text nu este menit să ofenseze pe cei care s-au dedicat full-time afilierii), s-au trezit acum cu sula în coaste. Dar nu se vor lăsa, încă...
Poate emag a sesizat această saturație și de asta încearcă să atribuie fiecărei surse... "valoarea meritată". Ce rost au 5-10 site-uri/bloguri cu 5 stele și/sau poză de google publisher, când trebuie să le verifici conținutul. Poți să-ți dai seama de astfel de articole imediat ce te uiți în lista de comentarii...poate unul pe care și-l lasă chiar ei. Penal.
Dar 3 newslettere pe zi cu siguranță nu este soluția pentru așa ceva.
Cât despre teoria ta cu coșul de cumpărături... ai văzut undeva specificat că codul afiliatului este memorat alături de codul produsului, și astfel pe o comandă pot exista mai mulți afiliați beneficiari de comision? NU. Păi atunci de unde tâmpenia ce ai zis-o?
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)