tataraseni, concluzia ta nu are nicio logica in spate. Profitul nu are cum sa se dubleze pt ca in marketplace profitul se imparte intre magazin si vendor (vendorul ma mult, marketplace-ul mai putin). Deci da, e posibil ca numarul clientilor sa se dubleze sau chiar sa se tripleze, dar profitul sa creasca doar cu putin.
In articol spune de venituri = total incasari nu de profit
Ceea ce inseamna ca a reusit performanta sa scada rata de conversie
In mod normal fra sa mai faca nimic emag ar fi trebuit sa aiba o crestere anuala a numarului de clienti cu 10-20%
Dar isi atribuie si merite care nu sunt ale lui.
Cel mai probabil mare parte din acel trafic suplimentar este adus de sistemul de afiliere profitshare si nu de marketplace
Eu zic ca ar merita premiat cel ce se ocupa de marketing
Articolul e facut prost
Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama
Un singur lucru mai spun si ma retrag, ganditi-va la valoarea medie per comanda, emag vinde pc-uri, laptop-uri si tablete foarte bine, marketplace-ul vinde carti jucarii, cosmetice si alte chestii cu valoare mica...
Probabil a dublat numarul de clienti din marketplace, nu clientii intregului site. Dar, de... jurnalism cu titlu bombastic...
Siteul tau e in balarii, nu urca? Competitorii te bat de iti suna apa in cap? Ai fost penalizat si nu stii ce sa faci? Cel mai probabil ai nevoie de un audit SEO complet. :)
am trecut la 2.0.
alta viata, statistici, transparenta, revin cu review pe parcurs.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)