Pagina 16 din 414 PrimulPrimul ... 614151617182666116 ... UltimulUltimul
Rezultate 151 la 160 din 4136

Subiect: Afiliere Emag ProfitShare

  1. #151
    Avatarul lui Eradu
    Eradu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    35
    Data înscrierii
    20th August 2010
    Posturi
    619
    Putere Rep
    35


    Implicit

    Da, cu afiliatii se face foarte eficient si brand awareness gratuit daca la asta te refereai romaniac, de aceea am vazut si la 2P multi advertiseri scotand in evidenta pe banere adresa siteului, chestie care de multe ori mie nu imi convine si prefer sa imi fac propriile banere.
    Pe de alta parte evidentierea unui brand solid, cum e emag, poate incuraja conversia deci e si in avantajul afiliatului dar repet, nu toti advertiserii merita sa le faci brand awarness gratuit.

  2. #152
    Avatarul lui puthre
    puthre este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    81
    Data înscrierii
    21st February 2011
    Locaţie
    București
    Posturi
    2.154
    Putere Rep
    81


    Implicit

    Citat Postat în original de Eradu Vezi Post
    dar repet, nu toti advertiserii merita sa le faci brand awarness gratuit.
    In ce sens nu merita? Adica de ce unii merita si altii nu? Nu tot in interesul afiliatului e ca magazinul sa converteasca?
    Caut cu jingle.ro.

  3. #153
    Avatarul lui Eradu
    Eradu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    35
    Data înscrierii
    20th August 2010
    Posturi
    619
    Putere Rep
    35


    Implicit

    Citat Postat în original de puthre Vezi Post
    In ce sens nu merita? Adica de ce unii merita si altii nu? Nu tot in interesul afiliatului e ca magazinul sa converteasca?
    Nu toti advertiserii sprijina afiliatul cu banere, oferte si unelte cat mai optimizate pt conversie. Unor advertiseri poate le convine si o rata de conversie mica pt ca raman cu vizualizarile gratuite pt banerele lor branduite.

  4. #154
    Avatarul lui RoManiac
    RoManiac este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    47
    Data înscrierii
    31st March 2008
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    1.045
    Putere Rep
    47


    Implicit

    Citat Postat în original de Eradu Vezi Post
    Pe de alta parte evidentierea unui brand solid, cum e emag, poate incuraja conversia deci e si in avantajul afiliatului
    Ma indoiesc ca evidentierea brandului pe banere in mod cum zici tu excesiv duce la o conversie mai buna si poate fi in avantajul afiliatului. Fie chiar si in cazul Emagului.
    La Emag e alta treaba. Conversia se datoreaza in primul rand unui foarte bun serviciu acordat clientului si cel mai probabil acest lucru a avut loc anterior. In cam tot ceea ce face Emag se simte foarte puternic influenta Amazonului si politicile lui Jeff Bezos. Pentru afiliat Emagul este profitabil pentru ca acesta a reusit sa castige increderea clientului ceea ce si pentru Amazon a fost in capul listei de prioritati intotdeauna.

  5. #155
    Avatarul lui puthre
    puthre este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    81
    Data înscrierii
    21st February 2011
    Locaţie
    București
    Posturi
    2.154
    Putere Rep
    81


    Implicit

    Citat Postat în original de Eradu Vezi Post
    Nu toti advertiserii sprijina afiliatul cu banere, oferte si unelte cat mai optimizate pt conversie. Unor advertiseri poate le convine si o rata de conversie mica pt ca raman cu vizualizarile gratuite pt banerele lor branduite.
    Vizualizarile maresc brad awarenesul care maresc conversia. Cele doua notiuni nu sunt independente.
    Daca vrei sa faci vanzare de pe siteul tau de afiliat pentru un magazin de care clientul care iti viziteaza site-ul n-a auzit, singura ta metoda sa ii cresti increderea e sa ii afisezi sigla, astfel incat atunci cand clientul ajunge pe siteul magazinului, sa fie pentru cel putin a doua oara cand clientului i se prezinta acea sigla.

    Daca n-ai incredere in magazinele pe care le promovezi si in ofertele lor, mai bine nu le promovezi. Daca ai incredere, atunci fa tot posibilul ca vizitatorii care vin de la tine sa converteasca.
    Caut cu jingle.ro.

  6. #156
    Avatarul lui matei
    matei este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    42
    Data înscrierii
    6th October 2010
    Vârstă
    35
    Posturi
    888
    Putere Rep
    42


    Implicit

    Citat Postat în original de RoManiac Vezi Post
    Ma indoiesc ca evidentierea brandului pe banere in mod cum zici tu excesiv duce la o conversie mai buna si poate fi in avantajul afiliatului. Fie chiar si in cazul Emagului.
    La Emag e alta treaba. Conversia se datoreaza in primul rand unui foarte bun serviciu acordat clientului si cel mai probabil acest lucru a avut loc anterior. In cam tot ceea ce face Emag se simte foarte puternic influenta Amazonului si politicile lui Jeff Bezos. Pentru afiliat Emagul este profitabil pentru ca acesta a reusit sa castige increderea clientului ceea ce si pentru Amazon a fost in capul listei de prioritati intotdeauna.
    Exista o problema la emag, totusi: raspunsul la mail-uri. Am trimis un mail - referitor la o problema la care cei de la suport(telefonic) nu au stiut sa-mi raspunda- acum 2 saptamani si inca nu am primit raspuns. Din punctul meu de vedere, e inadmisibil asa ceva pentru un magazin de profil de talia emag-ului.
    Din moment ce sunt atatia afiliati pe piata, chiar nu inteleg de ce nu exista si un numar de telefon la care sa raspunda cineva specializat pe Profitshare...
    Ma ocup si cu testare manuala/automata.
    PS:Vand advertoriale ieftine pe site cu profil medical.

  7. #157
    Avatarul lui Claudiu Farcas
    Claudiu Farcas este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    35
    Data înscrierii
    12th July 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    404
    Putere Rep
    35


    Implicit

    Citat Postat în original de matei Vezi Post
    Din moment ce sunt atatia afiliati pe piata, chiar nu inteleg de ce nu exista si un numar de telefon la care sa raspunda cineva specializat pe Profitshare...
    tocmai de aia. si ce e scris, asa ramane. Desi uneori aveam nevoie de raspunsuri rapide inteleg de ce nu se pune un nr de telefon si se merge pe ticketing. Plus sa nu te gandesti ca vreodata ar merita sa fie call center dedicat pe profitshare.
    de asemenea de multe ori intrebarile pot fi foarte diverse si e imposibil ca un singur om cu care vorbesti la telefon sa le stapaneasca pe toate.

  8. #158
    Avatarul lui iuddavali
    iuddavali este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    29
    Data înscrierii
    4th May 2011
    Vârstă
    44
    Posturi
    406
    Putere Rep
    29


    Implicit

    Cu vreo 2 pagini in urma se zicea ca nu am avea voie cu linkuri de afiliere profitshare pe imagini. Sau ca nu ar fi indicat. Uitati raspunsul celor de la Profitshare la un ticket de-al meu cu mai multe intrebari, printre care e inclusa si cea cu linkuirea pe imagini.

    Alterarea codurilor si materialelor furnizate de catre programul Profitshare este nepermisa pentru a evita situatiile in care vizitatorii unui website afiliat sunt directionati catre eMAG.ro si ajung acolo cu asteptari diferite fata de ceea ce ii intampina, asteptari create din aceste alterari realizate de catre Afiliat.

    In acest caz orice asociere a unui text link din cadrul Profitshare cu o imagine trebuie sa comunice exact oferta eMAG.ro, evitandu-se interpretari diferite. In aceasi masura informatiile trebuie sa fie actualizate in ceea ce priveste preturi, reduceri, oferte speciale sau promotii. Daca doriti sa asociati un asemenea text link cu o imagine, va rugam sa ne explicati maniera in care acest lucru se va face, sau in mod preferabil, sa ne indicati precis link-urile si imaginile ce urmeaza a fi asociate.

    Codurile generate in sistemul Profitshare contin parametrii de tracking ce ne permit sa determinam cui i se va acorda un comision aferent unei comenzi. Modificarea oricarui cod generat de sistemul Profitshare este nerecomandata intrucat pot aparea probleme in inregistrarea comisioanelor aferente contului dvs.
    si

    Va recomandam ca pentru imaginile din bannerul din partea dreapta a website-urilor A si B click-ul pe imaginea unui produs sa il directioneze pe utilizator in pagina in care va gasi exact produsul respectiv. In momentul de fata, de exemplu, un click pe bannerul din website-ul A, pe un monitor ma directionaeaza catre home page eMAG, iar un click pe o anumita geanta a bannerului din website-ul B ma conduce catre eMAg.ro/genti Rata de bounce va fi influentata pozitiv in acest fel.

    Legat de link-urile furnizate va rugam sa le salvati in interfata Profitshare astfel incat sa se realizeze si contorizarea aferenta acestora (add_id nu va fi 0).
    Facusem eu niste bannere cu produse pe care pusesem: link pe emag, pe altul link spre emag/genti

    Nu am stat sa le periez prea mult, intelegeti ideea ca e ok atat timp cat nu mintim vizitatorul, cat imaginea este conforma cu ceea ce se va afla pe emag, adica nu scriem "reducere la X" dar de fapt pe emag nu mai e. sau imaginea noastra difera de realitatea de pe emag. Adica atat timp cat e o simpla imagine si are link pe ea, datele de tracking sunt puse ... ar trebui sa fie ok.

    -----

    Si o intrebare: Are ceva daca in zilele astea de Crazy Days folosesc linkuire pe paginile de promotii? Ca doar tot link spre emag.ro trimit si datele mele sunt mentionate in codul linkului. Eu zic ca nu e problema. Voi faceti la fel? Sau trimiteti spre categoria din care fac parte reducerile? (E dezavantaj la linkuire pe categorie pt ca cele 7-9-11 produse incluse in promotie se afla in toate paginile categoriei, in loc sa fie toate la un loc asa cum sunt in pagina promotiei.)
    "Modul in care gandesti atunci cand pierzi, determina cat mai ai de asteptat pana vei castiga" David Schwartz

  9. #159
    Avatarul lui eterna
    eterna este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    5th October 2010
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    48
    Posturi
    76
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Emag plateste pt conversiile aferente produsului care genereaza leadul sau pt orice conversie generata ?

    Adica daca userul a dat click pe un frigider dar a cumparat un laptop primesti comision pt laptop ?

  10. #160
    Avatarul lui Popa Flavian
    Popa Flavian este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    27
    Data înscrierii
    10th September 2010
    Locaţie
    Brăila
    Posturi
    336
    Putere Rep
    27


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Citat Postat în original de eterna Vezi Post
    Emag plateste pt conversiile aferente produsului care genereaza leadul sau pt orice conversie generata ?

    Adica daca userul a dat click pe un frigider dar a cumparat un laptop primesti comision pt laptop ?
    Da, depinde de perioada de cookie si daca inainte de a plasa comanda nu a dat click pe un alt link de afiliat. Daca a dat pe al tau(frigider) dar a cumparat laptop, primesti comision.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. voucher emag
    De prodan_13 în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 1
    Ultimul Post: 26th January 2010, 16:04
  2. SPAM: eMAG.ro (din nou!)
    De c_n_m în forumul E-mail SPAM
    Răspunsuri: 11
    Ultimul Post: 5th July 2007, 09:55
  3. eMag.ro
    De Diana în forumul E-mail SPAM
    Răspunsuri: 19
    Ultimul Post: 20th July 2006, 22:23
  4. Emag In Rep. Moldova?
    De alfie în forumul Bar, lobby...
    Răspunsuri: 4
    Ultimul Post: 17th April 2006, 15:50
  5. Emag In Dmoz
    De Iskander în forumul DMOZ
    Răspunsuri: 4
    Ultimul Post: 7th January 2006, 00:35

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •