Cum adica dezactiveaza? Eu n-am prea promovat eMAG, dar pe ici pe colo am mai plasat cate-un link pe care l-am modificat prin WordPress › Pretty Link Lite « WordPress Plugins
As putea avea probleme?
@Dragos
mergea si goo.gl pana nu a bagat google tot ce e afiliere prin profitshare la spam si a dezactivat toate linkurile Am avut ceva distractie sa le schimb pe toate
@Alex
De aprox. 1 luna nu se mai comisioneaza cum trebuie linkurile de aff prin url shortener. bit.ly am pus doar de test, de aia repet - nu tot ce fac eu inseamna ca e best practice - insa las totul curat. Nu va mai ascundeti linkurile de afiliere, vizitatorului cand ii oferi ceva util are tendinta de a se revansa prin click (vezi de ex. visurat cum exagereaza cu aff links si totul e OK). In plus, vorbesc pe studiu A/B, analytics, etc nu pe "mi se pare ca". Sa nu-i spui vizitatorului unde il trimiti am ajuns la parerea ca e cocalareala si jecmaneala.
@LensFlare
Din contra. Insa pe unul dintre site-uri contentul nu e pentru afiliere pe termen lung ci ceva cu obiectiv mai sus. Insa e "sustinut financiar" prin afiliere, chiar am om dedicat pe content writing pe care trebuie sa-l platesc bine ca sa-si dea interesu si bag si eu. Insa incerc sa produc continut de calitate util vizitatorului. Plus ca am dezvoltat in ultima vreme relatii cu importatorii si investesc in fidelizarea vizitatorilor prin concursuri, chiar daca aia poate insemna ca o saptamana de munca/luna merge ca premii. Nu poti lua toata felia de unul singur De aia am fani pe facebook (reali), subscriberi la newsletter.
@matei
nu stiu dar care dintre ele vorbesti, dar oricum as prefera sa ramana intre noi.
Insa a fost de munca, abia acum dupa un an pot sa zic ca da, pot sa traiesc din asta. Luni intregi cu 200 lei comisioane si 6 ore/zi de munca, in ultima vreme 10 ore/zi L-D. Perseverenta e cheia catre succes, si repet, daca va bazati pe search organic... sfatul meu e sa..aveti grija. Foarte multi au picat in ultima vreme si vor mai pica. Si mie imi tremura pantalonii, desi totul merge pe o strategie clara care teoretic nu trebuie sa aiba probleme.
@iudavali
Acel paragraf se refera la widgeturi.
cat despre emag profitshare, se anunta schimbari, mari zic ei. Ei ambaleaza totul foarte frumos insa ma astept la o scadere a procentului pe anumite categorii de produse, unde nu stiu daca adaosul si costurile de vanzare sustin acel 3%. Bineinteles cu cresteri probabil pe altele, dar daca te-ai nisat pe o categorie poate fi cu surprize. Mai ales ca comparat cu concurenta, totusi pe segment au cele mai mari comisioane, ia uite, singurul magazin online care are o rata de conversie acceptabila, evomag, are 2% prin 2parale, ceea ce e putin si e pe toate categoriile de produse.
Rata de conversie de la altex e o gluma buna, am tinut 2 saptamani pe o categorie si nici nu pot compara procentual pentru ca mi-a adus 0 comisioane. N-are rost sa zic de emag, si repet, emag are preturi pe categorii si cu 20% mai mari. Probabil ca la altii nu se confirma ce zic, insa la mine asa a fost.
Anyway, comparat cu 2parale, ratele de conversie sunt mult mai mari. Rapidatatea platilor si bonusurile sunt iarasi criteriu determinat.
La conferinta ecomtim de la timisoara, florinel chis a ridicat o problema interesanta, faptul ca avem un singur player important in ecommerce pe Romania. Eu zic ca cheia pe viitor este ca magazinele online sa isi dezvolte propriul sistem de afiliere, m-am uitat si ca owner de magazin online asupra costurilor pe care le are 2parale..am ramas masca, 40% comision din ce fac afiliatii, abonamente, set-up cu cost mult crescut fata de cand am intrat cu un magazin online anul trecut. acum cand am vrut sa mai intru cu un magazin online am ajuns la concluzia ca mai degraba tin totul intern si dezvolt eu.
Premisa este ca pe viitor emag va manca si mai mult din felia comertului online, chiar daca au preturi mai mari. In general clientul care cauta pretul cel mai mic, de ex. eu nu vreau acel client pentru ca mereu aduce probleme si vorbesc din experienta. Rata de chitzibusareala (asta e termenul?) al unui client care cauta ceva cat mai ieftin, cere discount este foarte mare, la fel rata de retur. Pretul cel mai mic ascunde multe probleme.
Sa nu aveti impresia ca ma imbogatesc din afiliere, locuiesc in chirie, ma plimb cu tramvaiul, fumez un pachet de tigari pe zi, fac doar ce imi place si pana sa ma descurc cu altele e doar o sursa de venit afilierea. Cunosc afiliati care fac de ordinul miilor de euro - as vrea sa ajung si eu acolo, dar presupune investitii mari si nu e obiectiv pe termen lung, vreau sa fiu mai degraba advertiser decat afiliat
Ca eMAG merge este strict problema concurentei pentru ca nu ofera ceva la acelasi nivel. Rata de conversie mare, sistem de afiliere in house transparent, stocuri si incredere. Prin faptul ca eu ma bazez pe afiliere cu eMAG, eu ii iau drept partenerii mei si incerc(mai am de lucru) sa le ofer si lor aceeasi calitate pe care mi-o ofera ei mie.
Marele dezavantaj pe profitshare totusi este ca abunda internetul de linkuri afiliat si daca clientul nu face comanda in urmatoarele 2 zile este foarte posibil sa fie comisionat altcineva.
Durata de recurenta f mica e o abordare f buna, pt ca elimina automat afiliatii cu continut netargetat care spera sa prinda comisioane la intamplare,
asa se face affiliere profitabila pt afiliat, scriind continut pt vizitatorul care vrea si trebuie convins sa cumpere ACUM si asa trebuie abordat si emagu altfel e mai profitabil adsense.
Nu sant chiar de acord cu tine Eradu. Cu afiliatii mai faci si altceva nu neaparat numai vanzari. In cazul Amazon durata foarte mica este determinata de conversia foarte buna de la prima accesare. Perioada asta de 24 de ore de recurenta este foarte corecta. Amazonul nu incearca sa amageasca sau sa minta pe cineva.
Ma rog discutia se poate intinde mult mai mult referitor la politica de extindere a Amazonului , la cum privesc ei politica de satisfacere a clientului si profitabilitatea companiei.
E destula documentatie pe net referitor la strategiile lui Jeff Bezos.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)