Cateva pareri proprii:
1) Intr-adevar, butonul de "vizitat" pagina cu produsul oficial trebuie sa semene a buton. Eu sincer nici nu mi-am dat seama ca e buton, cand am vazut pe un parfum un text pe 2 randuri. Vezi ca au mai fost cateva discutii pe aici pornite pe topicul asta. Ideea generala este ca trebuie testat, insa sunt anumite cuvinte care convertesc mai bine si anumite design-uri si culori:
Butoane de Call to Action - Culori, Mesaje
Butoane si mesaje ce pot influenta finalizarea unei actiuni | Marketing online: SEM, PPC, CRO
Butoane Call-to-Action în afiliere - vezi postul asta, Kidu a facut un experiment fain
Eventual poti face si tu un split test. Daca ai vreo pagina de produs cu mai multe vizite, incearca un split test cu "buton-ul" actual si unul cum recomanda Kidu mai sus. Tot el recomanda sa pui si un link spre alte produse asemanatoare. Si mie mi se pare foarte util un astfel de link.
2) breadcrumbs-urile sunt inutile. Pe o pagina cu jeans imi arata "Acasa » Jeansi conici Killah dark blue - els" adica homepage->produs. care-i rostul? Ideea e sa arate pe categorii, asa ar fi mai normal si mai util
Am vazut ca este un breadcrumb mai jos, deasupra pretului. Mi se pare slabut pozitionat, astea-s de obicei sus, sub meniul principal. Din obisnuinta, acolo il cauta lumea.
3) div-ul ".productp_right" cu width 100% e obositor, ca pe rezolutie mare, gen 1920x1200 se duce discount-ul in dreapta tare.
4) cam putin sau deloc text la produse. inteleg, nici advertiserii nu ofera mare branza in feed-uri, dar na... ar fi fost frumos sa vezi si ceva text
5) sectiunea "Produse similare" cred ca are bug-uri. Ma uitam la un jeans si erau sigur zeci de produse related, deci ceva nu merge bine.
6) pe mine ma deranjeaza auto zoom-in-ul de pe homepage la produse. Nu stiu parerea altora, dar mie mi se pare obositor. Nu am vazut multe magazine mari sa faca asta, si cred ca este un motiv pt asta. Ma rog, poate-i doar o chestie de gusturi, dar cred totusi ca ar fi mai bine fara. Poti testa cumva, cu niste event-uri Google Analytics sa vezi cat sta lumea cu poza zoom-in. Daca media e sub 1 secunda, e clar ca e inutil.
7) La casuta de aboneaza ar merge sa specifici sa bage lumea adresa de mail. Stiu ca pare ciudat, dar ai fi surprins de ce-s unii in stare.
Cam atat momentan