Pagina 1 din 3 123 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 27

Subiect: Butoane Call-to-Action în afiliere

  1. #1
    Avatarul lui Bogdan Ungureanu
    Bogdan Ungureanu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    17th September 2010
    Locaţie
    Craiova
    Vârstă
    32
    Posturi
    431
    Putere Rep
    28


    2 out of 2 members found this post helpful.

    Implicit Butoane Call-to-Action în afiliere

    Citeam astăzi un articol pe sem-point.com despre butoanele call-to-action în magazinele online.

    M-am gândit dacă mesajele respective se aplică și în marketingul afiliat, doar nu poți să ai un buton "adaugă în coș" din moment ce tu îl trimiți către pagina produsului dintr-un magazin. Citisem acum ceva vreme un articol, nu mai țin unde, despre culoarea butoanelor din care reieșea că butoanele portocalii ar avea o rată de click mai mare. Din câte înțelesesem conta și nișa, de exemplu pe health/fitness, butoanele verzi ar converti mai bine.

    Mă gândeam la mesaje de genul:

    Comanda
    Comanda Acum - butonul pe care-l folosesc acum. Din câte am observat, are rata de click cam mică.
    Vezi oferta
    Vezi detalii
    Viziteaza magazin

    Știu că aș putea să verific prin A/B testing, dar sunt curios ce părere aveți voi și ce butoane/mesaje au avut succes pentru voi.
    Am un blog personal nou.

  2. #2
    Avatarul lui Mihai C
    Mihai C este deconectat Junior SeoPedia
    Reputatie:
    0
    Data înscrierii
    22nd February 2011
    Posturi
    139
    Putere Rep
    0


    Implicit

    Salut,
    Tinand cont de faptul ca internautii sunt tot mai obisnuiti cu oferte de la zecile de site-uri gen Groupon, eu as folosi : Vezi oferta sau Vezi cat costa la oferta!

  3. #3
    Avatarul lui Bogdan Ungureanu
    Bogdan Ungureanu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    17th September 2010
    Locaţie
    Craiova
    Vârstă
    32
    Posturi
    431
    Putere Rep
    28


    Implicit

    Citat Postat în original de Mihai C Vezi Post
    Salut,
    Tinand cont de faptul ca internautii sunt tot mai obisnuiti cu oferte de la zecile de site-uri gen Groupon, eu as folosi : Vezi oferta sau Vezi cat costa la oferta!
    Nu cred că Groupon și clonele au avut un impact, sunt pe piață de puțin timp în RO. Poate mesajul respectiv au avut succes pentru ei.
    Am un blog personal nou.

  4. #4
    Avatarul lui lovelife
    lovelife este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    99
    Data înscrierii
    8th July 2006
    Locaţie
    Galati
    Vârstă
    47
    Posturi
    5.993
    Putere Rep
    99


    Implicit

    Ultimele 3 variante sunt fara efect zic eu, mai bune primele
    Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama

  5. #5
    Avatarul lui Bogdan Ungureanu
    Bogdan Ungureanu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    17th September 2010
    Locaţie
    Craiova
    Vârstă
    32
    Posturi
    431
    Putere Rep
    28


    Implicit

    Citat Postat în original de lovelife Vezi Post
    Ultimele 3 variante sunt fara efect zic eu, mai bune primele
    Poate o fi doar o coincidență, dar primul user care a venit pentru un keyword generalist a dat 7 clickuri pe butoanele cu mesajul "vezi oferta", nu am alte informații pentru site-ul are trafic mic. O să țin butonul câteva zile și să văd dacă va fi asemănător.
    Am un blog personal nou.

  6. #6
    Avatarul lui lovelife
    lovelife este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    99
    Data înscrierii
    8th July 2006
    Locaţie
    Galati
    Vârstă
    47
    Posturi
    5.993
    Putere Rep
    99


    Implicit

    dupa 1000 de click-uri unice poti trage o concluzie, si apoi mai mult decat numarul de click-uri este importanta rata de conversie
    Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama

  7. #7
    Avatarul lui Serban Cristian
    Serban Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    79
    Data înscrierii
    1st November 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    46
    Posturi
    4.328
    Putere Rep
    79


    11 out of 11 members found this post helpful.

    Implicit

    hai sa ma destainui, am testat indelung adica:
    - 6 forme de butoane
    - 4 culori de fond
    - 4 culori de font
    - 2 pozitii

    Au fost in jur de 60.000 clickuri de la 20.000 unici, rezultatele nu au fost chiar surprinzatoare pentru mine, castigator detasat este butonul rectangular, colturi rotunjite, fond rosu, font alb, cu mesaj "vezi detalii" sau "detalii". Am folosit ca amanunt subliminal un carucior gen shopping cart pe buton,desigur, neinfluentand rata de click. Pozita favorita este central, sub descrierea produselor, dar in apropierea pozei. Daca il situati pe marginea din dreapta, scade cu cateva procente. Montat sub poza este deja catastrofal

    Invitatia de Cumpara acum sperie un pic, are rata de click sensibil mai mica, dar cu siguranta conversia este mai mare.

    La limita de jos sunt butoanele animate, sau culorile f stridente gen galben sau verde metalizat.

    Super Tip Daca va plictisiti ingrozitor, faceti un buton, sau link text in genul "vezi si alte (toate) produse(le) din categorie" sau "vezi si alte produse ale acestui producator/brand" cu link spre categorie, tag, etc. Eu folosesc cu succes linkuri catre rezultatele de search pentru a vedea produse similare. Este cel mai bun de situat in imediata apropiere a butonului principal, de preferat dedesubt.

    Succes

  8. #8
    Avatarul lui somnulescu
    somnulescu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    26
    Data înscrierii
    17th December 2010
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    38
    Posturi
    284
    Putere Rep
    26


    Implicit

    Citat Postat în original de Kidu Vezi Post

    Super Tip Daca va plictisiti ingrozitor, faceti un buton, sau link text in genul "vezi si alte (toate) produse(le) din categorie" sau "vezi si alte produse ale acestui producator/brand" cu link spre categorie, tag, etc. Eu folosesc cu succes linkuri catre rezultatele de search pentru a vedea produse similare. Este cel mai bun de situat in imediata apropiere a butonului principal, de preferat dedesubt.

    Succes
    Eu as mai adauga si un mic "misleading" adica sa-i dai impresia ca are de ales intre 2 chestii. Cam cum functioneaza unele bannere. Adica, da as pune cum zici tu, insa as adauga si "Nu esti multumit?" sau ceva asemanator care sa-i dea impresia ca are posibilitatea sa aleaga ceva care chiar se pliaza gusturilor sale.

    E doar parerea mea, o sa testez in viitor.
    Sunt un adevarat Geek si beau doar bere buna :)

  9. #9
    Avatarul lui Serban Cristian
    Serban Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    79
    Data înscrierii
    1st November 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    46
    Posturi
    4.328
    Putere Rep
    79


    Implicit

    Citat Postat în original de somnulescu Vezi Post
    as adauga si "Nu esti multumit?"
    super

  10. #10
    Avatarul lui lovelife
    lovelife este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    99
    Data înscrierii
    8th July 2006
    Locaţie
    Galati
    Vârstă
    47
    Posturi
    5.993
    Putere Rep
    99


    Implicit

    Super KIDU +1 de la mine
    Somnulescu, cand dai de ales prea mult, omul evita decizia, mereu trebuie sa sugerezi drumul, nu sa il impui
    Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama

Pagina 1 din 3 123 UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Răspunsuri: 9
    Ultimul Post: 30th December 2010, 09:59
  2. Form HTML - NO ACTION
    De Lucian00 în forumul Client side
    Răspunsuri: 6
    Ultimul Post: 14th September 2010, 12:07
  3. programator action script
    De voidcode în forumul Locuri de munca
    Răspunsuri: 0
    Ultimul Post: 6th February 2010, 02:32
  4. Schimb de butoane !
    De tataraseni în forumul Link/banner exchange
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 23rd April 2007, 10:58
  5. Google Click-to-Call
    De Duncan în forumul Google
    Răspunsuri: 1
    Ultimul Post: 24th November 2005, 18:11

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •