8th September 2011, 15:40
#1
2 out of 2 members found this post helpful.
Butoane Call-to-Action în afiliere
Citeam astăzi un articol pe sem-point.com despre butoanele call-to-action în magazinele online.
M-am gândit dacă mesajele respective se aplică și în marketingul afiliat, doar nu poți să ai un buton "adaugă în coș" din moment ce tu îl trimiți către pagina produsului dintr-un magazin. Citisem acum ceva vreme un articol, nu mai țin unde, despre culoarea butoanelor din care reieșea că butoanele portocalii ar avea o rată de click mai mare. Din câte înțelesesem conta și nișa, de exemplu pe health/fitness, butoanele verzi ar converti mai bine.
Mă gândeam la mesaje de genul:
Comanda
Comanda Acum - butonul pe care-l folosesc acum. Din câte am observat, are rata de click cam mică.
Vezi oferta
Vezi detalii
Viziteaza magazin
Știu că aș putea să verific prin A/B testing, dar sunt curios ce părere aveți voi și ce butoane/mesaje au avut succes pentru voi.
8th September 2011, 17:15
#7
11 out of 11 members found this post helpful.
hai sa ma destainui, am testat indelung adica:
- 6 forme de butoane
- 4 culori de fond
- 4 culori de font
- 2 pozitii
Au fost in jur de 60.000 clickuri de la 20.000 unici, rezultatele nu au fost chiar surprinzatoare pentru mine, castigator detasat este butonul rectangular, colturi rotunjite, fond rosu, font alb, cu mesaj "vezi detalii" sau "detalii". Am folosit ca amanunt subliminal un carucior gen shopping cart pe buton,desigur, neinfluentand rata de click. Pozita favorita este central, sub descrierea produselor, dar in apropierea pozei. Daca il situati pe marginea din dreapta, scade cu cateva procente. Montat sub poza este deja catastrofal 
Invitatia de Cumpara acum sperie un pic, are rata de click sensibil mai mica, dar cu siguranta conversia este mai mare.
La limita de jos sunt butoanele animate, sau culorile f stridente gen galben sau verde metalizat.
Super Tip
Daca va plictisiti ingrozitor, faceti un buton, sau link text in genul "vezi si alte (toate) produse(le) din categorie" sau "vezi si alte produse ale acestui producator/brand" cu link spre categorie, tag, etc. Eu folosesc cu succes linkuri catre rezultatele de search pentru a vedea produse similare. Este cel mai bun de situat in imediata apropiere a butonului principal, de preferat dedesubt.
Succes