Rezultate 1 la 8 din 8

Subiect: Butoane de Call to Action - Culori, Mesaje

  1. #1
    Avatarul lui danielicb
    danielicb este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    4th February 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    38
    Posturi
    440
    Putere Rep
    36


    Implicit Butoane de Call to Action - Culori, Mesaje

    Nu stiu daca a incercat sau testat cineva de aici ce tip de butoane (mari, mici, patrate, rotunde, dreptunghiulare), ce tip de culori (verde, rosu, portocaliu, albastru), mesaj (cumpara, cumpara acum, cumpara produsul, adauga, adauga in cos, inscrie-te, inscrie-te la newsletter) convertesc cel mai bine.

    Am putea sa facem si un poll cu aceste raspunsuri.

    Sper ca am postat in sectiunea corecta, daca nu, as vrea sa rog adminii sa mute threadul.
    SEOarch.ro - Strategii si Tehnici de Optimizare. SEO nu inseamna SPAM.

  2. #2
    Avatarul lui avram
    avram este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    59
    Data înscrierii
    7th May 2011
    Posturi
    1.361
    Putere Rep
    59



  3. #3
    Avatarul lui danielicb
    danielicb este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    4th February 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    38
    Posturi
    440
    Putere Rep
    36


    Implicit

    Mersi avram, in acel thread este vorba despre butoane si mesaje in afiliere. Pe mine m-ar interesa despre magazine online in general si nu afiliate.
    SEOarch.ro - Strategii si Tehnici de Optimizare. SEO nu inseamna SPAM.

  4. #4
    Avatarul lui Toto
    Toto este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    45
    Data înscrierii
    14th June 2005
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    1.905
    Putere Rep
    45


    Implicit

    Nu cred ca exista un buton "cel mai bun" ... Cel mai bine e sa testezi pe propriua piele, de fapt pe propriul site, diferite culori, mesaje, etc ...

  5. #5
    Avatarul lui Marius Morariu
    Marius Morariu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    45
    Data înscrierii
    29th September 2011
    Posturi
    759
    Putere Rep
    45


    Implicit

    Ca sa treci de etapele destul de anevoioase de testare exista o metoda mult mai simpla. Cauta cateva magazine care stii ca vand bine si vezi la ele particularitatile legate de butoane: amplasare, marime, culori, mesaj. N-are rost sa descoperi apa calda, au fost altii care s-au chinuit cu asta

  6. #6
    Avatarul lui Krumel
    Krumel este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    69
    Data înscrierii
    15th November 2004
    Locaţie
    Iasi
    Vârstă
    47
    Posturi
    6.261
    Putere Rep
    69


    2 out of 2 members found this post helpful.

    Implicit

    Add-to-Cart Buttons: Bigger is Better
    107 Add to Cart Buttons of the Top Online Retailers | Get Elastic Ecommerce Blog
    Optimizing Call to Action Buttons // RyanSpoon.com
    Design Compelling Call To Action Buttons | A How-To Guide – The Daily Egg
    Ai de citit despre UX si CRO, despre culori, plasament si manipulare, despre eytracking si obisnuintele oamenilor pe un magazin online.

    Sint multe carti, multe articole...dar ai material de citit.
    Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.

  7. #7
    Avatarul lui RoManiac
    RoManiac este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    47
    Data înscrierii
    31st March 2008
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    1.045
    Putere Rep
    47


    Implicit

    La un moment dat am cautat si eu varianta optima a butoanelor.
    Pana la urma m-am oprit la buton mare rectangular cu colturi rotunjite , galben si fonturi mari pe negru sau verde inchis la culoare.
    Ca mesaj folosesc Detalii Produs , More Information ( atunci cand nu exista pagina de produs si se face redirectare catre alt site direct din pagina de listare produse in categorii ) sau Get the Best Price.

    A doua varianta pe care o folosesc cu precadere pentru siteurile IT este acelasi buton mare rectangular cu colturi rotunjite . Dar de aceasta data pe albastru si fonturi albe pentru mesaj.
    Nu folosesc niciodata rosu pentru ca variantele de mai sus din punctul meu de vedere au dat randament mai mare. Decat rosu mai bine o nuanta de portocaliu si aici ma gandesc la siteuri de fashion.

    Dar pana la urma culorile se abordeaza in functie de continutul siteului.

    P.S: pentru siteuri de afiliere am facut aceste precizari.
    Ultima modificare făcută de RoManiac; 7th April 2012 la 12:58.

  8. #8
    Avatarul lui danielicb
    danielicb este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    36
    Data înscrierii
    4th February 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    38
    Posturi
    440
    Putere Rep
    36


    Implicit

    @ Krumel, mersi pentru resurse.

    Despre UX, CRO nu foarte multe lucruri, decat cate ceva basic.
    SEOarch.ro - Strategii si Tehnici de Optimizare. SEO nu inseamna SPAM.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. Butoane Call-to-Action în afiliere
    De Bogdan Ungureanu în forumul Affiliate Marketing
    Răspunsuri: 26
    Ultimul Post: 29th October 2012, 17:31
  2. Google Image Search are si filtru de culori
    De thefan în forumul Google
    Răspunsuri: 3
    Ultimul Post: 9th April 2009, 20:21
  3. Problema editare paleta de culori.
    De emanuel în forumul Adsense
    Răspunsuri: 6
    Ultimul Post: 23rd July 2007, 14:33
  4. Schimb de butoane !
    De tataraseni în forumul Link/banner exchange
    Răspunsuri: 8
    Ultimul Post: 23rd April 2007, 10:58
  5. Google Click-to-Call
    De Duncan în forumul Google
    Răspunsuri: 1
    Ultimul Post: 24th November 2005, 18:11

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •