Pagina 1 din 17 12311 ... UltimulUltimul
Rezultate 1 la 10 din 164

Subiect: Jingle.ro - Motor de cautare romanesc pentru produse

  1. #1
    Avatarul lui puthre
    puthre este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    80
    Data înscrierii
    21st February 2011
    Locaţie
    București
    Posturi
    2.154
    Putere Rep
    80


    Lightbulb Jingle.ro - Motor de cautare romanesc pentru produse

    Am lasat "oficial" Jingle.ro - Motor de cautare produse online. Una din facilitatile principale a motorului este recunoasterea culorilor produselor indexate precum si cautarea/sortarea dupa nuante de culoare, aceasta facilitate facandu-l ideal pentru produse de imbracaminte, bijuterii, cosmetice, lenjerii de pat, perdele etc. Inscrierea este complet gratuita, nu necesita backlink.

    Astept in acest thread cele mai varza rezultate, cele mai interesante sugestii precum si cele mai calde urari de incurajare. Sau invers.
    Have fun!
    Caut cu jingle.ro.

  2. #2
    Avatarul lui Bogdan Anghelina
    Bogdan Anghelina este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    2nd April 2009
    Locaţie
    Cluj-Napoca
    Posturi
    217
    Putere Rep
    28


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Design neprietenos, produse predominant feminine. Ce te face să crezi că dacă vreau să cumpă haine nu intru direct în google și scriu "Piesa vestimentară căutată" sau dacă vreau să cumpăr gadget-uri nu intru direct pe PcGarage. Adică câți useri mai sunt în ziua de astăzi care nu cunosc cel puțin un magazin din toate domeniile și câți dintre acești useri preferă să folosească motorul tău de căutare în schimbul clasicului Google (chiar dacă afișează și alte rezutate decât produse << recenzii, articole pe bloguri etc >>) ?

  3. #3
    Avatarul lui Marius Morariu
    Marius Morariu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    44
    Data înscrierii
    29th September 2011
    Posturi
    759
    Putere Rep
    44


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Păi în ritmul asta nu mai facem nimic că doar deja sunt siteuri cunoscute unde găsești ce vrei.

    Ontopic: Mai vroiam să adaug că îți sugerez un buton mai serios de call-to-action în pagina de produs
    Ultima modificare făcută de Marius Morariu; 21st April 2012 la 22:53.

  4. #4
    Avatarul lui Bogdan Anghelina
    Bogdan Anghelina este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    2nd April 2009
    Locaţie
    Cluj-Napoca
    Posturi
    217
    Putere Rep
    28


    Implicit

    @Marius Morariu: Zău acum, dacă faci un site gen compară.ro ai adus un mare plus omenirii. Tu ai folosi site-ul mai sus menționat din reflex ? Nu fi ipocrit să spui că da. Ca să ajungem să-l folosim din reflex trebuie să iasă în față cu ceva, cu ce iese acest site în față ?

  5. #5
    Avatarul lui puthre
    puthre este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    80
    Data înscrierii
    21st February 2011
    Locaţie
    București
    Posturi
    2.154
    Putere Rep
    80


    Implicit

    Citat Postat în original de Bogdan Anghelina Vezi Post
    Design neprietenos, produse predominant feminine. Ce te face să crezi că dacă vreau să cumpă haine nu intru direct în google și scriu "Piesa vestimentară căutată" sau dacă vreau să cumpăr gadget-uri nu intru direct pe PcGarage. Adică câți useri mai sunt în ziua de astăzi care nu cunosc cel puțin un magazin din toate domeniile și câți dintre acești useri preferă să folosească motorul tău de căutare în schimbul clasicului Google (chiar dacă afișează și alte rezutate decât produse << recenzii, articole pe bloguri etc >>) ?
    Incearca sa cauti sa-ti alegi o cravata roz cu google si apoi cu jingle si o sa-ti raspunzi singur la intrebare. Poti sa incerci sa cauti un telefon fuchsia in pcgarage, in google si apoi in jingle. Designul e ultimul pe lista mea de probleme, dar e bine de stiut ca nu place.
    Caut cu jingle.ro.

  6. #6
    Avatarul lui Marius Morariu
    Marius Morariu este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    44
    Data înscrierii
    29th September 2011
    Posturi
    759
    Putere Rep
    44


    Implicit

    Doar ce l-a lansat omu. Ai răbdare. Oricum traficul de google e baza cam la toți deci pt conversii e suficient și ce are el acum.

  7. #7
    Avatarul lui Bogdan Anghelina
    Bogdan Anghelina este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    28
    Data înscrierii
    2nd April 2009
    Locaţie
    Cluj-Napoca
    Posturi
    217
    Putere Rep
    28


    Implicit

    @Puthre nu o lua în nume de rău, doar discutăm, nu am intenționat să te jignesc pe tine sau munca ta. Mi-am spus părerea nealterată.

    Și ca să ating din nou subiectul, ex: fuchsia. Rezultate cautare fuchsia

    Ăsta e doar un exemplu al faptului că magazinele din ziua de astăzi respectiv gigantul motor de căutare returnează rezultate destul de exacte și implicit au un sistem de search foarte bine pus la punct astfel că site-ul tău trebuie să aducă ceva mai mult de atât și chiar dacă aduce exactitatea de a găsi un produs, cum aduci asta în vedere utilizatorului de rând ? Așa ar trebui să-ți pui problema. Vei spune că asta ține de promovare însă consider că promovarea face parte din întreg procesul de construire a unui site fiindcă în unele cazuri (ca și în cel de față) un site nu va fi populat decât după ce i se fac cunoscute și sunt bine definite punctele sale forte.

    My 2 cents.

  8. #8
    Avatarul lui puthre
    puthre este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    80
    Data înscrierii
    21st February 2011
    Locaţie
    București
    Posturi
    2.154
    Putere Rep
    80


    Implicit

    Citat Postat în original de Bogdan Anghelina Vezi Post
    @Puthre nu o lua în nume de rău, doar discutăm, nu am intenționat să te jignesc pe tine sau munca ta. Mi-am spus părerea nealterată.

    Și ca să ating din nou subiectul, ex: fuchsia. Rezultate cautare fuchsia

    Ăsta e doar un exemplu al faptului că magazinele din ziua de astăzi respectiv gigantul motor de căutare returnează rezultate destul de exacte și implicit au un sistem de search foarte bine pus la punct astfel că site-ul tău trebuie să aducă ceva mai mult de atât și chiar dacă aduce exactitatea de a găsi un produs, cum aduci asta în vedere utilizatorului de rând ? Așa ar trebui să-ți pui problema. Vei spune că asta ține de promovare însă consider că promovarea face parte din întreg procesul de construire a unui site fiindcă în unele cazuri (ca și în cel de față) un site nu va fi populat decât după ce i se fac cunoscute și sunt bine definite punctele sale forte.

    My 2 cents.
    In nici un caz n-o sa ma simt jignit de ce spui tu aici pe thread. Faptul ca iti spui parerea, chiar daca eu nu sunt intru totul de acord cu ea, e un lucru benefic pentru mine. Rezultatele pe care le-ai dat tu la cautarea pentru fuchsia apar pentru ca exista in titlu sau in descriere cuvantul "fuchsia", nu pentru ca sistemul ar fi detectat culoarea in poza, asa cum se intampla la jingle.ro. Daca repeti cautarea cu "magenta", care e o culoare destul de apropiata de fucsia, rezultatele o sa difere complet. Nu si in cazul jingle, unde rezultatele vor fi doar putin altfel ordonate.

    --- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")

    Citat Postat în original de Marius Morariu Vezi Post
    Ontopic: Mai vroiam să adaug că îți sugerez un buton mai serios de call-to-action în pagina de produs
    Multzam. S-a notat.
    Caut cu jingle.ro.

  9. #9
    Avatarul lui tymbark
    tymbark este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    46
    Data înscrierii
    5th November 2010
    Locaţie
    Iasi
    Posturi
    1.355
    Putere Rep
    46


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Cateva pareri proprii:

    1) Intr-adevar, butonul de "vizitat" pagina cu produsul oficial trebuie sa semene a buton. Eu sincer nici nu mi-am dat seama ca e buton, cand am vazut pe un parfum un text pe 2 randuri. Vezi ca au mai fost cateva discutii pe aici pornite pe topicul asta. Ideea generala este ca trebuie testat, insa sunt anumite cuvinte care convertesc mai bine si anumite design-uri si culori:

    Butoane de Call to Action - Culori, Mesaje
    Butoane si mesaje ce pot influenta finalizarea unei actiuni | Marketing online: SEM, PPC, CRO
    Butoane Call-to-Action în afiliere - vezi postul asta, Kidu a facut un experiment fain

    Eventual poti face si tu un split test. Daca ai vreo pagina de produs cu mai multe vizite, incearca un split test cu "buton-ul" actual si unul cum recomanda Kidu mai sus. Tot el recomanda sa pui si un link spre alte produse asemanatoare. Si mie mi se pare foarte util un astfel de link.

    2) breadcrumbs-urile sunt inutile. Pe o pagina cu jeans imi arata "Acasa » Jeansi conici Killah dark blue - els" adica homepage->produs. care-i rostul? Ideea e sa arate pe categorii, asa ar fi mai normal si mai util

    Am vazut ca este un breadcrumb mai jos, deasupra pretului. Mi se pare slabut pozitionat, astea-s de obicei sus, sub meniul principal. Din obisnuinta, acolo il cauta lumea.

    3) div-ul ".productp_right" cu width 100% e obositor, ca pe rezolutie mare, gen 1920x1200 se duce discount-ul in dreapta tare.

    4) cam putin sau deloc text la produse. inteleg, nici advertiserii nu ofera mare branza in feed-uri, dar na... ar fi fost frumos sa vezi si ceva text

    5) sectiunea "Produse similare" cred ca are bug-uri. Ma uitam la un jeans si erau sigur zeci de produse related, deci ceva nu merge bine.

    6) pe mine ma deranjeaza auto zoom-in-ul de pe homepage la produse. Nu stiu parerea altora, dar mie mi se pare obositor. Nu am vazut multe magazine mari sa faca asta, si cred ca este un motiv pt asta. Ma rog, poate-i doar o chestie de gusturi, dar cred totusi ca ar fi mai bine fara. Poti testa cumva, cu niste event-uri Google Analytics sa vezi cat sta lumea cu poza zoom-in. Daca media e sub 1 secunda, e clar ca e inutil.

    7) La casuta de aboneaza ar merge sa specifici sa bage lumea adresa de mail. Stiu ca pare ciudat, dar ai fi surprins de ce-s unii in stare.

    Cam atat momentan
    Signatura lipsa

  10. #10
    Avatarul lui Sorin Frumuseanu
    Sorin Frumuseanu este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    62
    Data înscrierii
    2nd August 2005
    Locaţie
    Orsova
    Vârstă
    52
    Posturi
    3.946
    Putere Rep
    62


    2 out of 2 members found this post helpful.

    Implicit

    Cum spuneam aici motor cautare romanesc pentru produse si de celalalt, superb
    Link dofollow. Acum ca as fi vrut sa fie pe anchor...
    Dar, ca idee imi place.
    De luni esti omul meu ca le iau pe ambele la purecat pt un client care va face export aici.
    Felicitari

    --- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")

    Update: la pijama bej e cam jale spre final, dar destul de rezonabil in primele rezultate.
    La piajama cafea cu lapte (culoare apropiata, aduce si caki). Baiul e ca returneaza papuci, medalioane, veioze...
    Expresia faciala o recunoaste? Am cautat si pijama vesela: acum ori fatucile de acolo sunt toate vesele, ori stie si asa ceva. Impresionant
    Credinta la institutiile specializate. Aici facem Servicii de seo
    Mi se spunea 1nesco

Pagina 1 din 17 12311 ... UltimulUltimul

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Thread-uri Similare

  1. motor cautare romanesc pentru produse
    De domd2u în forumul Motoare de cautare romanesti
    Răspunsuri: 11
    Ultimul Post: 17th February 2016, 21:50
  2. Scormoneste - motor de cautare romanesc
    De Marius Mailat în forumul Motoare de cautare romanesti
    Răspunsuri: 14
    Ultimul Post: 5th March 2009, 17:30
  3. Murfi - motor de cautare romanesc
    De Marius Mailat în forumul Motoare de cautare romanesti
    Răspunsuri: 2
    Ultimul Post: 22nd December 2008, 15:36
  4. Cel mai bun motor de cautare romanesc
    De radupaco în forumul Motoare de cautare romanesti
    Răspunsuri: 27
    Ultimul Post: 4th May 2008, 09:19
  5. Un nou motor de cautare romanesc
    De aricius2000 în forumul Motoare de cautare romanesti
    Răspunsuri: 5
    Ultimul Post: 15th November 2006, 02:15

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •