Corect este sa fie reflectata realitatea. Aceste magazine au motivat ca vor sa recompenseze eforturile afiliatilor cu un leu. Personal nu ma simt recompensata, ma simt prostita pe fata. Nu vreau 1 leu, am mai spus asta, vreau valoarea reala de respingere a comisioanelor, ca este un business in care ne bazam foarte tare pe aceste cifre. Si este si incorect fata de celelalte campanii din aceiasi categorie care resping pur si simplu comisioanele sau care au pe bune comisioane respinse de 0%
Se pare ca acum s-a creat un precedent, sunt si altii care au pornit pe comisioane anulate si recompensate cu un leu.
Singura solutie din punctul meu de vedere este sa nu existe aceasta alternativa, de ce sa cautam solutii cum sa ne afundam mai tare in acoperirea procentelor reale?
Daca trebuie, ...sa semnam o petitie impotriva acestor practici! Nu cred ca sunt afiliati care sa se bucure la 1 leu in aceste conditii.
Aceste comisioane trebuie sa apara la comisioane respinse, pentru ca este purul adevar. Ca vor sa dea ei un leu, este treaba lor, dar tranzactia a fost respinsa, ANULATA.
Eu cedez leul meu asociatiilor caritabile. Puteti crea o rubrica de DONATII
Ultima modificare făcută de Stefania Trandafir; 14th September 2012 la 13:16.
Hai sa fim putin obiectivi. Nu vad nicio problema in recompensarea eforturilor afiliatilor atata vreme cat scopul nu este de a influenta in vreun fel indicatorii de performanta ai campaniei. Nu e ca si cum cineva s-ar imbogati dintr-un leu, insa mi se pare urat sa nu apreciezi catusi de putin intentia unui advertiser de a se purta cat mai frumos cu afiliatii sai. Repet, toate astea in conditiile in care scopul NU este de a influenta indicatorii de performanta ai campaniei.
Istoric vorbind, primele astfel de comisioane (micsorate si aprobate) au fost acordate in conditiile in care un magazin nu a putut onora anumite comenzi (lipsa stoc, etc.). Intre timp, se pare ca tendinta este de a profita de practica aceasta si fix asta vrem sa impiedicam, pentru ca vrem sa fim cat se poate de corecti cu toata lumea.
Eu cred cu tarie ca modificarea algoritmului in felul pe care l-am amintit este o reflexie foarte corecta a realitatii. Mai departe, decizia de a colabora sau nu cu acei advertiseri cred ca este, asa cum am spus de nu stiu cate ori, la afiliati. Unii dintre ei "se simt prostiti pe fata", altii fac suficienti bani in cifre absolute incat sa nu ii deranjeze.
e ff buna ideea, pentru ca ai valoarea initiala a comisioanelor generate si apoi valorea comisioanelor modificate si de aici un procent valoric al comisioanelor acceptate... stii ca la 100 de ron generat se aproba 40 de ron ...e un idicator bun pentru aprecierea campaniei
Este normal daca "cifrele sunt masluite de acest 1 leu", sa ma simt prostita pe fata. Este clar ca aceasta practica de recompensare a pornit-o un magazin cu rata foarte mare de respingere a comisioanelor. Normal ca pot sa aleg orice alt magazin, dar aici este vorba de cifrele care in acest moment nu reflecta realitatea. Daca initial un comision a fost respins, trebuie trecut la respinse. Daca magazinul da recompensa de 1 leu pentru comisionul deja trecut la respins (pe care personal vreau sa-l donez) ar trebui sa existe o rubrica cu comisioane recompensate. Dar comisionul respins (anulat) sa fie contabilizat corect.
Matematic vorbind, procentajul valoric e corect. Ai aprobat 1 leu din 50, ai 2%. Problema este cum se considera in procentajul numarului de acceptate/respinse.
Corect ar fi sa fie considerat respins, chiar daca se va ajunge la situatii paradoxale cu 0% aprobate ca numar si 20% ca valoare pentru acceasi campanie. Tot e mai bine decat sa fie considerat aprobat si sa ai situatia cu 100% aprobate ca numar si 20% ca valoare.
Cel mai corect ar fi probabil sa se desfiinteze aceasta practica. Scopul ei e evident de a manipula, iar un comision de 1 Ron nu incalzeste pe nici un afiliat, mai mult provoaca dispret.
Ce ar fi daca ar exista si o modalitate de vot din partea afiliatilor pentru fiecare magazin? Fiecare afiliat sa-si manifeste increderea printr-un vot o data la 3 luni. Propun asa . 2parale sa selecteze un numar de 50-60 de afiliati activi despre care au informatii ca sunt seriosi si care sa voteze. Se va impiedica astfel si crearea de noi conturi pentru fraudarea votului. Sau sa se supuna la vot doar magazinele suspecte .
Si cand va lua Fashionup un vot de blam din partea a 20-30 de afiliati activi si vor avea o cota de incredere si seriozitate de 1 bucata steluta din 5 sa vedem ce mai fac atunci.
E cam tampita ideea dar si noi romanii suntem tampiti cu situatiile inedite pe care le provocam de s-a ajuns sa se chinuie unii si altii sa implementeze metode pentru a masca neseriozitatea dovedita de unii prin acordarea unor comisioane de ... (rad) 1 leu sau leaduri de 50 de bani. Băăăăăăăăăăăăă 50 de bani.... vai de capul nostru. Mai bine stai in banca ta cu sumele astea ca nu zice nimeni nimic .
Ultima modificare făcută de RoManiac; 14th September 2012 la 14:07.
romaniac, votul de incredere este dat de cei care vor continua sa ii promoveze, sau nu![]()
@tetele si asta mi se pare o idee foarte buna
Mai am o idee, un fel de rating pe care il poate da afiliatul magazinului, dar sa aiba aceasta posibilitate doar dupa ce a inregistrat 5 comisione (valide+invalide) sau a trimis 1000 de vizitatori unici.
Si greutatea votului sa fie daca de un sistem cu este cu reputatia de pe SEOPedia, cei ce trimit mai mult trafic si fac mai multe comenzi sa aiba un vot mai puternic, cei mai slabi un vot mai slab.
Si diferenta intre 1 stea si 5 stele va determina afiliatii sa aiba mai multa sau mai putina incredere
Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)