Pagina 80 din 577 PrimulPrimul ... 3070787980818290130180 ... UltimulUltimul
Rezultate 791 la 800 din 5770

Subiect: 2parale, afiliatii si marketingul afiliat

  1. #791
    Avatarul lui lovelife
    lovelife este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    101
    Data înscrierii
    8th July 2006
    Locaţie
    Galati
    Vârstă
    48
    Posturi
    5.993
    Putere Rep
    101


    1 out of 1 members found this post helpful.

    Implicit

    Am primit astazi
    De astazi, comisioanele refuzate sunt si ele sursa de venit.
    Superpantofi.ro ofera 1 leu pentru comisioanele refuzate.
    Uite ce spune la rata de respingere comisioane pentru Superpantofi.ro

    Comisioane respinse in Jul 2012 (numar) 30% din comisioanele inregistrate
    Media pentru Fashion este 5%

    Comisioane respinse in Jul 2012 (valoare) 28% din comisioanele inregistrate
    Media pentru Fashion este 12%
    Este o metoda prin care vor sa ascunda anularea comisioanelor, rog 2parale sa gasiti o solutie pentru a contracara aceasta practica prin care cei care anuleaza comisioanele sa ajunga sa aiba in statistici 0 comisioane anulate.
    Ar putea aparea o rubrica noua langa statisticile pentru comisioane anulate "comisioane micsorate" sau altfel.
    Imi este scarba de astfel de magazine care incearca sa pacaleasca afiliatii
    Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama

  2. #792
    Avatarul lui Serban Cristian
    Serban Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    81
    Data înscrierii
    1st November 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    4.328
    Putere Rep
    81


    Implicit

    Dap, primita cu urale si anuntata cu surle si trambite pentru un plus de transparenta si corectitudine, solutia afisarii ratelor reale de respingere a comisionelor este fentata, atentie! stupoare! culmea chiar de magazinele cu rate de respingere mari si foarte mari.

    Facem pariu ca daca 2p ii obliga sa anuleze comisioanele si sa dea ulterior sub forma de lead bonusul, brusc, nu mai intereseaza pe nimeni?

    Imi trecea prin minte, asa, cam cati ne am strange sa boicotam o campanie-doua ? Impreuna cu vreo 2-3 articole pe blogurile proprii ca si motivatie.

    Mi am amintit si de miscarea inteligenta a unui oarecare advertiser care anunta ca suspenda din campanie pe toti care nu ii produc comisioane...

  3. #793
    Avatarul lui avram
    avram este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    59
    Data înscrierii
    7th May 2011
    Posturi
    1.361
    Putere Rep
    59


    Implicit

    Citat Postat în original de Serban Cristian Vezi Post
    Dap, primita cu urale si anuntata cu surle si trambite pentru un plus de transparenta si corectitudine, solutia afisarii ratelor reale de respingere a comisionelor este fentata, atentie! stupoare! culmea chiar de magazinele cu rate de respingere mari si foarte mari.
    tehnic, valoarea de 1 leu nu ar trebui inclusa in procentul celor aprobate si bagata in calculul procentului c. respinse

  4. #794
    Avatarul lui lovelife
    lovelife este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    101
    Data înscrierii
    8th July 2006
    Locaţie
    Galati
    Vârstă
    48
    Posturi
    5.993
    Putere Rep
    101


    Implicit

    Citat Postat în original de avram Vezi Post
    tehnic, valoarea de 1 leu nu ar trebui inclusa in procentul celor aprobate si bagata in calculul procentului c. respins
    Exista mai multe solutii, este necesara si vointa, aceste comisioane modificate cu mai mult de 50% sa fie transformate automate in lead, si leadurile sa fie incluse in statistici separate.
    Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama

  5. #795
    Avatarul lui tetele
    tetele este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    42
    Data înscrierii
    27th May 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    281
    Putere Rep
    42


    Implicit

    Citat Postat în original de lovelife Vezi Post
    Exista mai multe solutii, este necesara si vointa, aceste comisioane modificate cu mai mult de 50% sa fie transformate automate in lead, si leadurile sa fie incluse in statistici separate.
    O campanie de vanzari nu poate inregistra comisioane de lead.

    Solutia la care ne-am gandit noi (dar am zis ca e un pic prea complicata) este afisarea raportului dintre cel mai mic si cel mai mare comision. Alternativ, in loc de cel mai mic/mare putem lua primele X% cele mai mici/mari comisioane, sa facem media lor si sa afisam raportul.

    E.g. O campanie care inregistreaza comisioane medii de ~20 de lei si reduce la 1 leu comisionul in loc sa-l aprobe va avea un raport cel putin egal cu 20 (in ideea in care comisioanele cele mai mari sunt peste 20 de lei).


    Solutia 2 ar fi sa spunem ce procent din comisioanele unei campanii sunt de aceeasi valoare cu cel mai mic comision din acea campanie. Adica, pentru o campanie in care comisioanele se reduc la 1 leu in loc sa se respinga, sa spunem cate comisioane au valoarea de 1 leu (e.g. 18% dintre comisioane inregistrate in <luna>).

    Feedback?

  6. #796
    Avatarul lui Serban Cristian
    Serban Cristian este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    81
    Data înscrierii
    1st November 2007
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    47
    Posturi
    4.328
    Putere Rep
    81


    2 out of 2 members found this post helpful.

    Implicit

    Feedback! Interziceti in spanac practicile de gen, nu ma bucura un leu, vreau sa stranga din fund si sa-si rezolve stocuri, livrari si relatii cu clientii pentru a nu mai avea rate de refuz sf. Pe termen lung castig mai bine. Am subliniat mai sus, este o practica inceputa si continuata fix de magazinele cu rate MARI de respingere.

  7. #797
    Avatarul lui lovelife
    lovelife este deconectat Ambasador
    Reputatie:
    101
    Data înscrierii
    8th July 2006
    Locaţie
    Galati
    Vârstă
    48
    Posturi
    5.993
    Putere Rep
    101


    Implicit

    O campanie de vanzari nu poate inregistra comisioane de lead.
    Dar nu poate primi un parametru in baza de date cand este modificata? Si apoi facute statistici in functie de acest parametru? De exemplu un camp in baza de date in care sa se inregistreze procentul reducerii comisionului cand se face o modificare.
    Feedback. Trebuie evidentiate clar (afisare procent comisioane reduse cu mai mult de 50%) sau interzise (dar sunt si unii corecti si nu trebuie inclusi in aceeasi oala)
    Nu ma pricep la SEO dar ma bag in seama

  8. #798
    Avatarul lui avram
    avram este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    59
    Data înscrierii
    7th May 2011
    Posturi
    1.361
    Putere Rep
    59


    Implicit

    Citat Postat în original de tetele Vezi Post

    Solutia 2 ar fi sa spunem ce procent din comisioanele unei campanii sunt de aceeasi valoare cu cel mai mic comision din acea campanie. Adica, pentru o campanie in care comisioanele se reduc la 1 leu in loc sa se respinga, sa spunem cate comisioane au valoarea de 1 leu (e.g. 18% dintre comisioane inregistrate in <luna>).

    Feedback?
    Corect % comisioanelor cu valoarea 1 leu = % comisioanelor respinse

  9. #799
    Avatarul lui tetele
    tetele este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    42
    Data înscrierii
    27th May 2011
    Locaţie
    Bucuresti
    Posturi
    281
    Putere Rep
    42


    Implicit

    Citat Postat în original de lovelife Vezi Post
    Dar nu poate primi un parametru in baza de date cand este modificata? Si apoi facute statistici in functie de acest parametru? De exemplu un camp in baza de date in care sa se inregistreze procentul reducerii comisionului cand se face o modificare.
    E si asta o idee buna. Merci!

    Ne mai gandim si incercam sa venim cu o solutie cat mai adecvata, care sa fie imposibil sau cat mai greu de manipulat.

    --- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")

    OK, am mai primit o sugestie foarte buna care, laolalta cu ideile noastre, ne-au dus la urmatorul algoritm:

    Sa presupunem ca intr-o campanie sunt 3 comisioane de cate 5 lei fiecare. Unul dintre ele este acceptat, unul dintre ele este modificat la valoarea de 1 leu, iar unul este respins. Global, asta inseamna ca din 15 lei initial s-a ajuns la 5+1=6 lei in final. Drept urmare, rata de acceptare valorica este de 6/15 = 40%, sau, echivalent, rata de respingere este de 9/15=60%.

    In conditiile acestea, rata de respingere (cea afisata acum in interfata) devine irelevanta, in special in cazul campaniilor care practica treaba cu comisioanele de 1 leu. Mai mult, exista un control mult mai clar al tuturor comisioanelor, nu doar al celor respinse. Ce ziceti?

  10. #800
    Avatarul lui bogdancercel
    bogdancercel este deconectat Membru SeoPedia
    Reputatie:
    25
    Data înscrierii
    24th April 2012
    Locaţie
    Bucuresti
    Vârstă
    48
    Posturi
    174
    Putere Rep
    25


    Implicit

    nu ar putea sa apara cumva si campul "nr. comisioane reduse" in statistica magazinului?
    dam papica la animale. pet shop online.

Informații subiect

Utilizatori care navighează în acest subiect

Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)

Permisiuni postare

  • Nu puteţi posta subiecte noi.
  • Nu puteţi răspunde la subiecte
  • Nu puteţi adăuga ataşamente
  • Nu puteţi modifica posturile proprii
  •