3rd October 2012, 12:06
#891
1 out of 1 members found this post helpful.
Stiti care este un atribut comun al afiliatilor de top din 2Parale? Nu pun intrebari pentru care nimeni nu stie raspunsul. Testeaza, optimizeaza si scaleaza sau renunta, dupa caz.
@Kidu este de departe cel mai bun exemplu in acest sens. Fie ca a fost bine sau rau, omul asta a invatat enorm testand orice i-a trecut prin cap si vazand daca functioneaza sau nu.
Doar zic...
3rd October 2012, 12:15
#892
1 out of 1 members found this post helpful.
@michelle: Good point! Din pacate asa stau lucrurile in unele (multe) cazuri. Eu am iesit din program demult, cand o campanie cu tematica imobiliara a aprobat doar vreo 2% din leadurile generate, asta in conditiile in care leadurile nu presupuneau vreo plata de la utilizator, iar in paralel site-ul genera in alte sisteme comisioane in urma unor achizitii platite, deci nu se putea spune ca traficul era necorespunzator. In plus nu cred ca are rost afilierea atata timp site-urile advertiserilor pun la dispozitie comanda telefonica potentialilor clienti directionati de afiliat, deoarece astfel mecanismul tehnic al generarii comisioanelor este eludat intr-o proportie semnificativa (s-a facut chiar un sondaj aici pe Seopedia in aceasta privinta). Sa generez clienti gratuit? No, thanks!
@tymbark: Cel putin la nivel declarativ, Google nu penalizeaza un site doar pentru faptul ca acesta contine linkuri de afiliat, ci pentru faptul ca nu ofera continut util pentru utilizator in plus fata de cel preluat de pe site-ul promovat, vedeti aici
Ultima modificare făcută de c_n_m; 3rd October 2012 la 12:25.
Motiv: my bad, daduse si lovelife linkul mai devreme
3rd October 2012, 12:21
#893
1 out of 1 members found this post helpful.
c_n_m: esti in eroare, am multe siteuri penalizate pentru afiliere fara sa aiba nici un strop de continut preluat de pe siteul promovat. Si ma refer la continut unic cu 1 link de afiliere in text de 5-700 cuvinte.
Astept cu interes momentul in care advertiserii din 2parale sunt obligati contractual sa :
- aiba module ce ascund numere de telefon/chat/messenger vizitatorilor proveniti din afiliere.
- modifice valoare comisioane si leaduri doar cu preaviz de 15 zile
- procesez comisioane automat functie de statusul comenzii din administrarea magazinului.
Mi-ar placea sa am recurenta de 48h dar sa implementeze cele de mai sus...
4th October 2012, 01:32
#900
1 out of 1 members found this post helpful.

Postat în original de
andyradutza
Motivul pe care l-au dat s-ar putea sa fie unul bun. In general preturile biletelor de avion se schimba de la o zi la alta. Daca nu platesti imediat si nu faci rezervarea in aceeasi zi, risti ca pretul sa creasca cu 5-10 EURO sau chiar mai mult.
Asta nu inseamna ca incerc sa ii scuz, rata mare de respingere a comisioanelor e destul de suspecta.
Partial ai dreptate. Preturile se schimba (?) nu de la zi la zi, ci de la minut la minut. Iar variatiile nu sunt de 5-10 euro, sunt incredibil de mari.
De vina este si faptul ca ca pe aceasta nisa este un marketink extrem de agresiv si parsiv: Ti se prezinta un bilet de avion la un pret derizoriu, dar nu ti se spune ca de fapt biletul respectiv nu are incluse si taxele de aeroport, sau mai stiu eu ce alte taxe, care cumulate iti tripleaza pretul biletului. Sau nu ti se comunica niciodata faptul ca biletele ieftine, sunt de fapt doar doua trei per cursa, care probabil se vand instant, iar pentru tine ramane doar varianta sa cumperi un bilet mai scump cu 200 de Euro 
Probabil si datorita "minciunelelor" astea nevinovate rata de respingere este foarte mare. Caci omul intra, rezerva un bilet, iar apoi il suna agentul de ticketing si ii spune ca de fapt il costa de vreo trei ori mai mult. Si normal ca isi baga picioarele.
Daca te pot ajuta cu un sfat sau daca doresti o oferta de optimizare pentru siteul tau, da-mi un mesaj!