11th October 2013, 01:16
#2831
1 out of 1 members found this post helpful.

Postat în original de
Octav
@Stefania, daca un magazin este prezent in 2 retele de afiliere si tu ca afiliat il promovezi in reteaua A iar eu in reteaua B, presupunand ca un client a dat click pe ambele linkuri afiliate si va cumpara ceva atunci ambele retele vor inregistra acel comision (magazinul isi asuma plata comisionului dublu).
In alta oride de idei, Meadiafax daca promoveaza Matar in 2parale nu poate rescrie kookie-urile profitshare, deci nu poate influenta in vre-un fel veniturile afiliatilor de acolo. Ce se poate intampla, intradevar poate influenta negativ veniturile afiliatilor din 2parale in cazul in care traficul MF se intersecteaza cu al afiliatilor in cauza.
Ramane de vazut ce va fi, am tot urmarut statisticile retelei si momentan nu pot sa spun ca intrarea MF a influentat vizibil numarul total de vanzari din 2p, poate ca inca testeaza terenul....
Eu zic ca chestia asta cu rescrierea cookie tine de noroc. Uite fac o paralela cu adsense. Daca un client pleaca din situl A (cu linkuri de aff. pe profitshare), unde a vazut rochii Guess si i-a plasat cookie in calc, in site-ul B unde este interesat de ultima moda in coafuri. Este foarte posibil sa dea acolo peste o reclama adsense cu rochii Guess a unui alt afiliat 2p (sau PS), sau chiar al advertiserului, sau Medifax, unde se hotaraste sa si cumpere...si siteul A sa piarda comisionul.
Eu ca si afiliat nu consider ca Mediafax/sau alt concurent afiliat, imi va influenta negativ afacerea mea, pentru ca am un plan, imi fidelizez cititorii din toate mediile... si lucrez ca la carte la cresterea listei prin email marketing ca sa-i transform in clienti. Cel mai mult sunt interesata sa se joace corect:atat adevertiserul cat si reteaua de afiliere cu care am contract.
Sunt retele de afiliere care nu-si asuma nicio raspundere ca advertiserul plateste comisionele, dar se intampla atat de rar (mie nu mi s-a intamplat nicodata) ca se stie de la inceput in ce te bagi, adica exista transparenta totala. Chestiile astea ma intereseaza , restul e cancan
If you don’t build your dream, someone will hire you to help build theirs ✔
11th October 2013, 01:35
#2832
3 out of 3 members found this post helpful.

Postat în original de
Stefania Trandafir
Clientii revin sa citeasca noi articole, unii sunt in lista mea de email marketing ...
Uite asa ca sa-i faca in ciuda lui Mediafax 
Pai de ce "i-ar face in ciuda"?! Mediafax este actionar (40%) in 2parale si pentru fiecare comision incasat de tine, de fapt incaseaza si 2parale (si implicit Mediafax) ceva... 2parale traieste si din munca ta / plata vizitatorilor tai (presupunand ca grosul veniturilor 2parale vine din comisioanele pentru vanzari/lead-uri ori nu din taxele lunare pentru advertiseri).
Te bucuri ca le-ai "suflat" comisionul, dar ei castiga oricum (mai mult sau mai putin). 
Problema acestei mutari nu va fi neaparat potentialul lor financiar sau cota de piata oferita de publicatiile lor online, ci mai degraba accesul la statistici... care reprezinta un atu imens.
Totusi, aceasta miscare poate avea urmari si pentru reteaua Profitshare, nu numai pentru afiliatii 2parale:

Postat în original de
HotNews
Prin acest parteneriat, 2Parale devine singura retea de afiliere folosita in portofoliul de site-uri al Mediafax Group, care atinge zilnic peste 1,5 milioane de vizitatori duplicati si mai bine de 6 milioane de vizitatori unici/luna.
Asta este un aspect de analizat pentru advertiserii din Profitshare...