26th March 2013, 14:40
#1115
5 out of 5 members found this post helpful.
Atat de mult detesta EMAG agregatoarele si observ ca acum tinde sa devina el insusi un MARE AGREGATOR!
Cred ca defapt detesta concurenta... daca stau bine sa ma gandesc... asta e concluzia la care am ajuns citind ultimul interviu:
"Vom vedea acelasi model de smartphone la cinci preturi diferite pe eMAG? "Nu acum, insa in viitor ne dorim. Pentru client se creeaza un efect de genul "de ce sa ma mai duc in alta parte daca aici pot sa compar preturile si am si garantie si calitate?"
Daca afiliatii 2p se folosesc de feed-uri si genereaza vanzari prin agregatoare e SPAN, daca o facem noi atunci e foarte OK.
FUNNY....
26th March 2013, 14:45
#1117
5 out of 5 members found this post helpful.
Postat în original de
Claudiu Farcas
De fapt, ma intreb de ce serviciile eMAG nu sunt comparabile cu Amazon?
Vorbim despre asta cand o sa vezi amazonul ca-si pune o matza pe prima pagina si isi inchide siteul o noapte intreaga pentru nu stiu ce campanie de marketing.
26th March 2013, 14:49
#1118
1 out of 1 members found this post helpful.
Daca stau sa analizez un pic intrarea Carespot in curtea EMAG, observ urmatoarele:
1. Poze, descrieri de produs identice atat pe EMAG cat si pe Carespot..... preluate prin feed 100%
2. La multe cautari in google EMAG a depasit deja CARESPOT..... si asta in doar cateva saptamani
In cazul asta nu e content dublu, nu e spam???
Tind sa-i dau dreptate persoanei care spunea pe undeva pe acest forum ca Google avantajeaza brandul...