Atata timp cat afiliatul reuseste sa va ofere clienti contra unui comision stabilit de dvs, de ce va freaca grija CUM aduce afiliatul vizitatorii respectivi?
Atata timp cat afiliatul reuseste sa va ofere clienti contra unui comision stabilit de dvs, de ce va freaca grija CUM aduce afiliatul vizitatorii respectivi?
serbancc, ptr ca vizitatorii ajung pe un site, care are un brand ce poate fi alterat de unele practici. Tu vezi doar partea afiliatului, dar ar trebui sa o vezi si pe cea a advertiserului, in cazul de fata Emag.
Advertiserii in marketingul afiliat sint atenti la metode ptr ca nu vor sa isi creeze o imagine rea din cauza metodelor pe care afiliatii le practica si care pot deranja uneori vizitatorii.
Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.
@krumel nu cred ca problemele eMag sunt reclama negativa si seo spam-ul, mai degraba ei au o problema ca romaniac a rankat in google pe aceleasi cuvinte cheie ca eMag si a reprezentat o alternativa a eMag, domnul Apostol fiind preocupat de faptul ca in loc sa ajunga pe eMag acestia ajungeau la RoManiac caruia trebuia sa ii plateasca comision pentru niste clienti teoretic deja castigati... ma insel?
Personal nu mi se pare corecta pozitia eMag daca astea sunt datele problemei, pana la urma nu poti sa faci 20 de siteuri cu care sa acaparezi toate pozitiile primei pagini pe 10-15 cuvinte cheie ca iei garantat toti clientii, e imposibil... romaniac banuiesc ca a facut un site care a acaparat o pozitie pe care altfel o putea detine concurenta eMag... nici un vizitator din google nu este garantat un client.
In schimb, daca in problema este implicat black seo sau spam prin definitie, eMag are dreptate fara discutii. De apreciat faptul ca domnul Apostol a venit sa lamureasca aceste lucruri aici, interesanta discutie.
Ma joc si scriu despre jocuri, in special jocuri noi.
Daca e vorba de ocuparea unor pozitii mai bune in google, eu consider ca eMag greseste, care e treaba lor ca el detine pozitii mai bune in google?
Sa ii dea afara pe cei care se ocupa de SEO ca nu au stiut sa faca reclamatie la google pentru faptul ca s-a facut (cica) black hat... si nu numai pentru asta dar voi vedeti ca eMag sa ocupe pozitii bune in google?
"Daca" e alta treaba, eu nu vorbeam despre "daca".Postat în original de RoManiac
Advertiserul nu e obligat sa accepte ceea ce face un afiliat, chiar daca ceea ce face e bine. "Bine" ptr in advertiser poate altera imaginea si deci se transforma in rau.
Chiar daca aduci clienti, advertiserul e interesat si de altceva decat vanzarea. Ma refer la reputatie, asociere, recomandare, prezenta online prin intermetiul unor terti etc.
E ca si in cazul DMOZ, nu te obliga si nu te forteaza nimeni sa fii acolo ...iar daca oamenii aia nu te primesc e dreptul lor, nu e dreptul tau sa fii acolo.
Eu nu vorbesc de Emag, ci de un principiu in marketingul afiliat. Daca un advertiser considera (justificat sau nu) ca nu ii mai reprezinti cum trebuie interesele, atunci e dreptul lui sa renunte la tine, nu e dreptul tau sa lucrezi ptr ei.Postat în original de Marylina
Asa ca, daca e spam sau nu nici nu conteaza: advertiserul a renuntat la serviciile tale. Eu despre principiul asta vorbesc, detaliile dintre cele 2 parti le stiu doar ei.
Subiectul de fapt ar fi trebui sa fie sau sa continue alta idee, dar se pare ca partea de SEO e mai interesanta in cazul asta.
Krumel - apeleaza la serviciile oferite de mine prin formularul de pe blog.
Iata si mica mea "amintire emag profitshare"; ma rog eu il numesc teapa share-d. asta in conditia in care, am incercat si eu asa ceva si aveam vizite pe un fost site, numai ca e-mag contoriza ce voia el: i-am contactat - nu ca atatia vizitatori au venit de pe site-ul tau. Numai ca ei nu stiau ca aveam un script care imi arata intrarile pe site, de unde au intrat si de pe la mine site, pe ce alt site au plecat. Am scris si la comments pe blogul lor si in clipa in care mi-au sters comentariul am incheiat cu ei.
@Krumel Daca discutia era despre cine are drepturi si cine nu are cred nu avea sens acest topic, eMag era beneficiarul, era alegerea lui cu cine lucreaza. Cred ca se dorea discutarea unor probleme de moralitate... cine are dreptate dpdv moral si cine nu are - iar aici totul e relativ pentru ca se merge pe legi nescrise.
Cat despre principiile marketingului afiliat, desigur, ai dreptate, advertiserul are ultimul cuvant indiferent de situatie.
Ultima modificare făcută de Marylina; 21st February 2011 la 02:58. Motiv: am uitat sa scriu cui adresez postul
Ma joc si scriu despre jocuri, in special jocuri noi.
Si presupunand ca nu s-a folosit nimic blackhat la creearea si optimizarea siteului - desi scraping neautorizat de pe site-ul emag, generare de pagini automate cu produsele emag, sau ce s-a mai mentionat pe aici mi se pare ca intra putin la categoria blackhat- nu vad ce vi se pare asa anormal ca emag sa isi protejeze propriile interese. Avand in vedere ca i s-au platit comisioanele generate, si doar a fost anuntat ca nu se mai doreste participarea lui in program, e total absurd sa spuneti teapa.
Pe com la unele campanii cpa ti se da lista cu ce cuvinte nu ai voie sa bidezi pe adwords, pentru ca bideaza deja advertiserul respectiv si nu vrea sa ii faci concurenta. Amazon are anumite produse si categorii pentru care nu permite link de afiliat la pagina produselor, considerand ca reusesc ei destul de bine sa le vanda. Tot la amazon, nu ai voie sa faci direct linking de la trafic platit - ppc- direct la pagina produselor. Si tot felul de alte conditii prin care isi protejeaza interesele.
Eu daca as detine un magazin online, si as vedea pe cineva care face bridge pages in google doar ca sa imi vanda mie produsele pe care consider ca as fi putut sa mi le vand si singur, nu as ezita sa ii cer sa paraseasca programul.
Emag e o companie care trebuie sa scoata profit, nu care trebuie sa ofere oportunitati egale sau morale celor care fac marketing de afiliere. Bravo lor daca au manageri de afiliati care reusesc sa analizeze performanta afiliatilor, si sa isi pastreze in sistem doar pe cei care considera ca le fac profit.
Astea fiind zise, trebuie sa recunosc si eu ca threadul m-a pus putin pe ganduri, si as fi reticent sa depun efort in a construi siteuri pentru programul lor de afiliere.
Partea buna e ca pe nisa electronice/calculatoare, poti foarte usor schimba linkurile la alte magazine online care ofera afiliere.
@Nic nu cred ca s-a discutat aici de ProfitShare ca ar fi teapa la modul ordinar cum ca nu te-ar plati.Din puncul asta de vedere , am mai declarat si mai sus , vor plati corect ce e de platit.
--- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")
Tocmai la capitolul asta Emag e deficitar si apar controverse. Pentru ca nu au nimic stipulat ( sau cel putin nu aveau ) in acest sens.
--- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")
OK daca ajungi in situatia asta nimeni nu te poate opri pentru ca dragoste cu forta nu se poate. In general advertiserul isi rezerva in prealabil dreptul de a inceta colaborarea cu afiliatii.
Ii ceri afiliatului incetarea colaborarii dar cred ca ai grija si cum vorbesti cu el. Apoi cred ca o data ce consideri ca te-ai "fript" te apuci sa faci un set de reguli sa-ti protejezi mai bine interesele. Daca nu o faci insa si continui cu aceleasi reguli ce concluzie se poate trage? te las pe tine sa raspunzi.
--- Later Edit --- (ca mi-a fost lene sa apas "Edit")
Aici nu stiu ce sa zic. Te poti apuca de el dar ai grija din ce surse iti tragi traficul sa nu ajungi la conflict de interese. ProfitShare am zis ca are potential imens.
Am remarcat un lucru insa in ultima vreme. Poate se intampla si inainte si n-am bagat de seama. Emag parca a inceput sa iasa un pic mai agresiv pe outdoor. Cel putin in Bucuresti. Intr-o zi poate avem si noi o companie care cu activitate preponderent online poate da flit absolut oricand lui Google. Nu de alta dar in felul asta afiliatii au de castigat si sigur nu se mai ajunge la un conflict de acest gen atat de rapid.
Ultima modificare făcută de RoManiac; 21st February 2011 la 07:33.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)