Dupa cum ziceam . @eugenPotlog aveti o viziune propire la Emag asupra a ceea ce inseamna marketing afiliat. Vorbiti de "experienta placuta de navigare" . Pai sincer sa-i puna pe desktop o floricica , un ceai cald ... nu stiu la ce te referi cu aceasta experienta.Pai asta e treaba marketerului? Sa-l relaxeze si sa fie bucuros ca ajunge pe Emag?
A doua problema . Ce sa faca respectivul daca si-a optimizat situl astfel incat sa iasa in
SERP la cautari relevante dupa produsele comercializate de Emag? Explicati mai departe ce inseamna "punte artificiala" ca eu unul nu inteleg. Pai asta e treaba marketerului. Sa creeze o punte intre cumparator si magazin. Teoretic cu cat mai multe astdel de punti cu atat mai bine pentru magazin si afiliat. Numai ca Emag-ului nu-i convine. E vina afiliatului ca pe Google la unele cautari iese in fata Emag-ului si astfel se creaza acea punte artificiala de care vorbiti?
O alta concluzie ce se poate trage de aici pentru afiliati. Aveti grija cum va optimizati siturile. Nu cumva ca vizitatorul sa va vina din Google pe o cautare a unui produs pe care Emag il comercializeaza caci daca el va da click mai departe e posibil sa ajungeti in situatia asta , de a va face vinovati de cearea unor punti artificiale.
In concluzie.: In marketing afiliat , marketerul trebuie sa vanda un PRODUS . Cum o face e treaba lui atata timp cat respecta TERMENII SI CONDITIILE programului respectiv. Nu e de datoria lui sa promoveze neaparat ceea ce este la oferta la magazinul respectiv ( ceea ce de fapt doreste Emag cu acele widgeturi ). El trebuie sa creeze acea punte de care vorbiti si sa vanda un PRODUS. Nu sa convinga neaparat ca situl pe care ajunge e cel mai bun , cel mai mare sau ca are cele mai bne oferte. El trebuie sa trimita acolo un vizitator targetat gata sa cumpere un produs. Ceea ce doreste Emag este volum mare de bloguri de exemplu pe care sa apara widget-urile respective si eventual review-uri. Asta incurajeaza Emag. Scrierea de review-uri dar in felul acesta un marketer nu va performa vreodata. Cel mult va face bani de 5 pachete de tigari pe luna.
Restul cu placerea de navigare , punti artificiale , etc etc e CAN CAN atata timp cat apar conversii.
Ca o sugestie pe viitor. Puteti modifica foarte usor conditiile aderarii la program facand toate aprobarile manual si sa stipulati exact care sant metododele ACCEPTATE de promovare ale produselor Emag. Nu sa lasati afiliatul sa-si faca treaba dupa care nu va mai convine ca apar "punti artificiale" . Daca puntile artificiale nu sant bune sa ne fie explicat cum o fi cu puntile naturale. Cum or trebui sa arate ele.
Ps: Eugen Potlog se refera lla
SEO SPAM la siteuri gen price.ro , compari.ro etc etc. A nu se intelege ca s-au folosit in optimizarea sitului tehnici Black
Seo.