E incredibila densitatea de negativism per pixel pe aici...
E incredibila densitatea de negativism per pixel pe aici...
@centro.ro, crezi ca te ajuta sa vina lumea aici sa-ti laude site-ul? "wow, ce site fain, ce idee buna, are maxim potential!"
Daca ceri pareri la un site care apropo, nici nu e gata (eu de exemplu am intrat si nu am reusit sa rulez o cautare), ar fi bine sa fii pregatit pentru critici, pe care bineinteles le poti folosi in mod constructiv
Nu este vorba de negativitate, este vorba ca ne prezinti un produs neterminat!
Din cate observi majoritatea ti-au urat succes si ti-au dat cateva sfaturi.
Uite si pentru a vedea ca nu e vorba de negativism iti mai ofer o informatie: am cautat jante si mi-a dat "raspuns" doua jante auto si restul genti de diferite modele... Da stiu, este tot o remarca negativa. Insa toate antetionarile care le primesti, negative fiind ele te vor ajuta sa oferi un serviciu cat mai bun. Eu unul daca as cere o parere despre un serviciu ce il ofer as ruga sa mi se spuna doar aspecte negative, ptr a sti unde trebuie sa mai lucrez!
Ai putea sa faci mai vizibil campul pentru introducerea cuvintelor cautate! Mi-a luat ceva sa-mi dau seama!
Un weekend placut iti doresc!
Ultima modificare făcută de PetreE; 27th June 2015 la 16:39. Motiv: o remarca in plus
Am incercat sa caut si eu ceva. Mi-a dat eroarea asta. Crezi ca voi mai intra vreodata ? cetrorooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.jpg
Nimic.
@Adelin - Depinde, cred eu - daca pe viitor va avea succes, s-ar putea sa te razgandesti. Sau nu.
Proiectul este ambitios, poate putin prea ambitios, asta insa nu spune nimic despre un eventual succes (sau esec). Deocamdata e inca intr-o versiune cruda, dar eu cred ca e o idee buna sa ceri pareri pe alpha, sau mai bine zis pre-alpha (la cum vad eu stadiul actual) chit ca unii te injura pentru ca apare eroarea xxx si e penibil.
Potential exista? Bineinteles - potential exista in aproape orice. Dumnezeu (sau diavolul) sta insa in detalii.
Eu vad insa alte probleme, si anume fezabilitatea. DPDV tehnic... se rezolva.
Capital, in primul rand - multe proiecte de genul asta sucomba inainte de lansare, sau dupa lansare, din motive de capital insuficient. Sau probleme de marketing. Sau nu ajung niciodata sa depaseasca pragul minim de rentabilitate. Aici mor multe startup-uri. Daca apuca sa treaca de "momentul zero", se schimba treaba.
Sau, mai rau, mizeaza pe un segment de piata masurat incorect, sau masurat corect ca dimensiuni dar in care piata nu e inca pregatita sa cumpere. Pentru orice proiect de succes, timingul este esential.
n-am apucat sa vad siteul pt ca e picat acum, insa intrebarea mea principala e: ce pot face cu centro si nu pot face cu google?
oricat de bine ar cauta centro.. google nu cauta cu mult mai prost si cu el sunt deja obisnuit / il cunosc / etc.
daca pentru produsele din toate magazinele romanesti mi-ar oferi ceva unelte (de comparare / istoric / stocuri / liste de cumparaturi / etc).. ar avea ceva sens sa vin aici; altfel?
la fel si pentru anunturi.. imi face un raport dupa datele de contact cu anunturi de pe mai multe siteuri ca sa vad ca acelasi produs e listat de acelesi vanzator intr-o mie de siteuri cu o mie de preturi diferite? sau?
asa la modul general.. imi e greu sa cred ca un motor de cautare romanesc.. oricat de inteligent.. il poate bate pe google la cautare prea curand (fie si doar pe romania)
Exista deja motor de cautare care sa contina toate magazinele din Romania. Sunt vreo 3 mari daca nu ma insel si probabil mai multe mai mici. Daca nu spui ce aduci nou, nu cred ca impresionezi pe nimeni.
Cat despre anunturi, mi se pare inutil. Cine pune anunt pe site-ul X (oarecare) pune si pe olx sau okazii, cel putin in 99% din cazuri. Deci n-ar fi decat o dublare a anunturilor, nimic special. Mai mult m-ar incurca.
Pai da, sunt colegi care au ceva similar cu ce faci tu, si in loc de 200 de servere se descurca cu 2-3. Normal sa ti se para "negativisti", sunt concurenta. Sunt invidiosi ca tu ai bani de 200, ca daca aveau si ei nu erau nevoiti sa se descurce cu 2, intelegi? Nu mai munceau sa gaseasca solutii, ii dadeau tare cu "power".
Oricat de ne negativist as vrea sa fiu, tot suna a negativ ce spun. De ex. site-ul e picat mai mereu. Apoi cred ca mai toata lumea a zis ca ne-am chinuit sa gasim search-ul ala.. si mie mi-a luat ceva timp sa vad unde pun cuvintele ca sa caut.
Apoi, cand in sfarsit am cautat, am scris "adidasi nike" si ordonat dupa ieftin. Prima pereche costa vreo 400 si ceva de ron si a 2 a pereche costa vreo 50. Cum e asta sortat dupa ieftin ? Si restul rezultatelor erau vraieste logic.
Cred ca ce nu a zis nimeni si trebuia sa iti zica de la inceput, uite aici cum ar trebui sa arate motorul tau de cautare: jingle.ro
Te rog foloseste-l un pic si apoi foloseste-l pe al tau. Daca si atunci ti se pare ca suntem negativisti si rai... atunci chiar imi pare rau. Cred ca ar trebui sa vezi si alt motor de cautare cum ar trebui sa arate si sa mearga.
Oricum, e greu ce vrei sa faci tu, dar daca ai fi istet ai sti ca aici primesti feedback de calitate, nicidecum rau intentionat, asa cum ai luat-o tu.
Spor la corectat ce e neaparat de corectat.
Asta e un raspuns care cere multa gandire.
Daca o luam babeste, banii ii poti lua (teoretic) din urmatoarele surse:
- vizitatori (potentiali musterii )
- proprietari de magazine
- terti.
De la vizitatori eu unul cred ca nu poti lua nimic. De la proprietarii de magazine ai putea lua un fee (ce, cum, aici trebuie sa-ti raspunzi tu).
La categoria terti ar putea fi:
- Reclama (insa nu cred ca vei ajunge niciodata sa castigi suficient ca sa acoperi macar costurile de rulare)
- Terti interesati sa cumpere date statistice (aici ai de studiat, daca exista potential sau nu).
Or fi si alte variante, nu sustin ca e o lista exhaustiva.
In alta ordine de idei: @Dan are perfecta dreptate. Amestecarea anunturilor cu magazinele nu mi se pare deloc de bun augur. Mai curand, as zice sa te focalizezi pe a aduce ceva nou si diferit fata de celelalte motoare similare. Ceva cerut de clienti, dar nesatisfacut in prezent. In detaliul asta poate sta diferenta intre succes si esec.
Momentan este/sunt 1 utilizator(i) care navighează în acest subiect. (0 membrii și 1 vizitatori)