Ramai la nivelul asta si va fi ok. Personal nu folosesc decat extrem de putin softuri
SEO. Totul il fac ochiometric si incerc sa creez un echilibru intre roboti si vizitator ca si continut , formatare in pagina etc etc. Degeaba as folosi de exemplu un soft de calculare a densitatii cuvintelor in pagina. Pe o pagina de produs am mai mult continut iar pe alta mai putin. Daca eu decid ca in pagina numele produsului sa apara de 3 ori dorind sa targetez pe acea expresie nu mai am cum sa tin densitatea constanta. Pentru ca nu toate produsele au acelasi numar de cuvinte in descriere. Si asa mai departe ...
Lasa softurile deoparte si pune mana practic sa vezi cum stau lucrurile . Ochiometric cum am spus mai sus pastrand limita bunului simt intre roboti si vizitator. Softurile tin mai mult de partea de teorie si oricum valorile ce ar trebui sa apara in pagina nu sunt standardizate prin nu stiu ce conventie asupra carora Google sa fi cazut de acord cu webmasterii.
Si sa mai ti cont de un lucru care se poate aplica oricand si in viata de zi cu zi. Excesele nu fac bine aproape niciodata indiferent de natura lor. Asa si in
SEO . Nu abuza foarte mult ca te frigi. Dar pentru a realiza care e limita pana la care poti impinge lucrurile ai nevoie de experienta practica si in nici un caz de softuri si teorie.
Softurile le poti folosi pentru analiza datelor externe. Daca iti mai sunt la locul lor linkurile , care iti este locul pe cuvintele si expresiile targetate etc etc ... dar nu pentru verificarea diferitilor parametri onpage.